Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Lag me uitwat je wilt: ik droomde dat ik treinrails at, en dat ik mijn kat ook treinrails gaf... Kan iemand dit herkennen?

Hmmm..... oke?? :?:D :D Lol. :puh:

Ik droomde niks vanacht, en dat is al een maand zo. Ik heb een hele maand lang niks gedroomd man.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde dat ik in de tuin stond en dat er toen een vliegtuig heel dichtbij overheen vloog. Ik liep naar het einde van de tuin (waar het vliegtuig naartoe vloog) en toen zag ik een parkeerplaats voor auto's zoiets als deze. Daar vloog het vliegtuig in, het vliegtuig paste er prima in, maar er was een scherpe bocht, zoiets. En toen zag ik dat vliegtuig heel snel die bocht maken. (het was erg krap) Toen zag ik m'n vader en die zei dat we weg gingen, ik dacht naar Spanje maar daar gaan we altijd mee met de auto. Dat vond ik gek. M'n zus stond er ook bij en die vroeg of mijn vader de paspoorten had. Hij zei heel raar ja en hij liet zien dat hij ze niet had.

En toen werd ik wakker.

Link to comment
Delen op andere websites

Te veel GTA SA gespeeld, Nyltje? :puh:

Ik droomde dat er een apocalyps was; ik fietste van school naar huis, samen met een vriend van me, maar hij ging onderweg ineens stilstaan en wees naar een paar kilometer van de zon vandaan; een gigantische hemellichaam. Hij zei "Pluto... Pluto.." :S dus ik ging kijken, en ik zei "Dat is vast gewoon een meteoriet, die doet ons niks hoor" maar op het einde van die zin botste dat gigantische ding welke groter is dan de zon (5x ofzo) tegen de zon aan, en dat liep mis... Alle brokstukken vlogen op de aarde, binnen 1 seconde was het pikzwart... De 2de droom ooit in mijn leven (die ik me nog herinner) dat ik in bij overleden.

(Eerste is dat de PC in de fik vloog en het brandje zich uitbreidde tot het einde van de wereld).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde dat een vriend en ik Gta V hadden. Hij zat me te plagen omdat hij mooiere graphics had. We gingen spelen (singleplayer). Je kon met een camera rond vliegen. Het zelfde als met spectating bij cod. Als je dan iemand anders wou zijn moest je naar hun vliegen.

Ik droomde vannacht ook dat ik GTA V aan het spelen was. :D Al was één van de drie hoofdpersonen dan Niko Bellic, en leek Trevor meer op die pedestrian in SA met zwarte hoed en lange zwarte regenjas en rood sjaaltje of zo, die had een shotgun.

Maar ik speelde het terwijl ik op school was (die er flink meer high-tec uitzag dan m'n echte school), en toen ik even weg moest en later terug kwam waren de hoofdpersonages vanzelf al met een missie begonnen, dat vond ik jammer, maar het zag er zó verslavend tof uit... en de crowning moment of awesam was toen ze bij het (western)huisje van Roman aanklopte, en die hen joviaal begroette met "HEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY NIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! I CAN'T BELIEVE IT YOU'RE HERRRRRRRRRREEEEEEEEE!" :schater:

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik droomde vannacht iets wat ik eerder gedroomd heb jaren geleden, en zoiets weet ik omdat ik terug kerende dromen heb.

Ik kon nu wel iets wijzigen omdat ik wist wat er aan de hand was al ging het best lastig, zeker als het geen prettige droom is.

Ik weet nu niet precies meer waar het over ging, maar het had iets te maken met veiligheid en dat ik iets zoeken moest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik droomde dat m'n laptop van school (die ik als ik geslaagd ben ook weer terug moet geven) heel veel virussen had, ik kreeg allemaal popups en m'n muis had een eigen wil. Toen ik m'n laptop opstarte kon ik ook niet meer inloggen. En toen raakte ik een beetje in paniek omdat de laptop van m'n school was, die ik in principe leen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een tijd geleden zo fijn gedroomd maar dan moet de wekker gaan en wordt ik wakker, echt balen.

Kan helaas niet alles voor de geest halen, dus er is wat onduidelijkheid.

Ik voel me apart en probeer ertussen te passen. Er wordt gekletst en lekker dingen gegeten, maar heb geloof ik niks bij me.

Ik schijn op 2 plekken te willen zijn maar kan niet kiezen

De ene is een soort van klaslokaal maar ook weer buiten, groepje mensen of kinderen.

Ik kom terug met een broodje vlees, kies alleen de verkeerde kant en als ik de andere neem lopen net de laatste 2 meien weg om iets te doen.

Ik zie een figuur/wezen zitten en ga er naar toe, hij komt bekend voor maar ook weer niet en praten wat voelen hetzelfde. Een of andere keuze wordt gemaakt?

We zingen en water/ijs vormen rare kronkels en vormen, schieten verder weg en beelden komen te voorschijn. Je ziet de dag komen in de schemering van de nacht.

Een beek met gras overal en dieren die over de grens lopen, met de sterren boven ze, en een soort van zon die opkomt.

Tekst verschijnt ‘’als azus zo niet axis’’ groot in de lucht.

Het is wonderschoon soort van ‘’the lion king’’ en ‘’pocahontas’’ door elkaar heel bekend maar toch nieuw net als de muziek die ik hoor. (hoor iets zoals son of a gun erdoor heen?)

Het verdwijnt weer als de 2 meiden van de namen weer binnenkomen, al wordt ik ook wakker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vanacht helaas geen droom, maar ik ben wel is ontvoerd door een man die me verkocht aan een huis in Japan. En dat ik de volgende dag in mijn Kimono rijst zat te eten (:7) Was een rare droom, en nadat ik at viel ik bewusteloos op de grond neer, zonder een tikje te geven.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...