Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?

MidnightMayhem

Recommended Posts

• Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Flokkert

19

• Nyltje

14

• SpacyColours

8

• GTAKevin023

7

Ik heb vaak van die raare dromen, vanacht weer. Ben ik in de garage, ik werk in een garage, maar is het een hele andere plaats met hele andere mensen en het was totaal geen werken wat ik deed. Er was een auto gestolen en die moest ik zoeken met m'n beste vriend die in die droom een collega van me was terwijl m'n beste vriend een hele andere richting opgaat dan ik. En dan waren we aan het zoeken maar toen was ik in één keer met z'n 3en, wist niet wie die 2 waren maar in de droom kende ik ze en waren we in Centerparcs opzoek naar een hotel. Later was het gewoon een flat en weet ik veel wat allemaal. Echt van die stomme dromen heb ik vaak, slaan nergens op. En dan is het ''uihg uihg uihg uihg'' kut wekker. duh.gif Dan mag je je wel kapot werken in de garage, saaie dag. Blij dat het weekend is.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Dat in een Mercedes AMG zat te rijden bij een gevaarlijk kruispunt was en een getuned vrachtwagen mij dood reed met een stom toeter :7

Lekkere droom heb jij ;)

Ik heb gedroomd dat ik werd ontvoerd werd, ik weggekomen daarzo, kom bij de politie en mag de daders aanwijzen.

Zat er iemand uit mijn klas bij ;)

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Maffe droom:

ik droomde dat ik een nieuwe PC kreeg,

toen was ik opeens in de woestijn en stikte ik bijna door de droogte,

toen viel er een regendruppel en kreeg ik een andere droom :puh: : ik was aan t volleyballen en

werd onderuit gehaald door een mier :7

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Dat ik eindelijk een vakantie baantje had.

Ik mocht werken wanneer ik wilde, en het werk ging zo:

Ik moest rondlopen, autos jatten en inleveren bij het bedrijf op het industrie terrein.

Voor elke auto kreeg ik 200 dollar.

Ik weet niet waarom dollar, maar volgens mij heeft dat iets met GTA te maken :S

Delen op andere websites

• 9 maanden later...

Ik heb een droom die me bijgebleven is sinds school:

Dit is al heel wat jaren terug, maar het was zo'n vreemde droom die ik ervoor of erna niet meer zo heb gehad.

En als iemand t kan verklaren ben je wel heel goed.

Ik weet alleen niet meer precies de volgorde wat eerst kwam maar afijn:

Ik ben in een soort pokemon wereld maar tegelijk ook in de echte, ik ben (dacht ik) met Ash op pad en vast nog iemand, op een gegeven moment rent Ash naar voren en om de hoek zien we een reusachtige circus tent. beeld verdwijnt.

Ik zie een heel groot grasveld met allemaal mensen die naakt zijn, in een hurk/bid positie of liggend, (dit plaatje komt regelmatig terug) plots een stukje maan met een kwaardaardig gezicht. (van een zelda game).

Ik krijg instructies omdat ik iets tegen de maan moet doen, ren door steegjes en sla vazen kapot om iets te vinden (zoiets kon geloof ik in dat spel, maar heb het nog nooit gespeeld?) De maan beweegt dichter naar de aarde.

Opeens sta ik op een lange weg en verder niks anders dan zand in de verte en om de weg, waar ik sta staat nog een trap en 2/3 meiden uit mijn klas die erop zitten (die ik overigens erg leuk vond). Ze zijn bloot alleen zie ik hun prive delen niet omdat er zo'n zwarte balk voor zit (net als bij criminelen die je niet mag herkennen). Oh ja een van hun was ook in t begin van dit verhaal.

Telkens zie ik de maan ook terugkomen steeds dichterbij, dreigend boven een kerk maar verder dan dat komt het niet, wordt wakker of dingen herhalen zich te veel.

Ik hoor zo nu en dan gillen, zie af en toe pokemon, maar verder weet ik het niet meer.

Nahja een hele vreemde droom waar denk ik nog meer in gebeurde.

Een recentere droom die ik nog weet is deze:

Ik droomde over Glee.

Dat ik in de groep zat maar niet kon opschieten met de rest, of dat ik ergens mee bezig was en men wilde met me praten en dat wilde ik niet. Toen werd het moeilijk en had ik ze nodig maar ze kwamen niet.

Achteraf bleek het te gaan dat ik deed alsof om hun te laten zien hoe ze met elkaar omgingen, en ook al waren ze het nul clubje dat ze toch ook een hierachie hebben.

Ik weet het niet helemaal meer, maar ik kwam erg ver maar bij het belangrijkste stuk was het tijd om wakker te worden.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...