Jump to content

Schokkend nieuws in Games!


Jowx

Recommended Posts

Ikkes heeft een tijdje geleden aangegeven te willen stoppen als crewlid. Zijn beweegredenen waren duidelijk en er is vanuit de crew dan ook het volste begrip voor zijn besluit. De laatste tijd heeft hij zich dan ook niet meer laten zien als moderator in de Games fora. In de tijd dat Ikkes zich actief heeft ingezet voor het forum hebben we altijd een prima collega aan hem gehad, zijn vertrek beschouwen we dan ook als een schok voor het forum. Ikkes, Pim, bedankt voor je inzet in al die tijd! Je hebt je steentje bijgedragen aan het forum en je hebt een stempel op het forum gedrukt die zeker nog een tijd zichtbaar zal blijven, ook buiten Games. Ik wens je namens de crew het beste in je verdere bestaan, het ga je goed! _O_Ikkes! _O_

Visser23 heeft een tijdje alleen de scepter gezwaaid in Games en ziet dat niet meer zitten.. De crew bedankt hem voor zijn geweldige inzet en wenst hem veel succes met zijn nieuwe collega Kai-ShockWave! Namens de gehele crew mag ik Kai-ShockWave van harte welkom heten in de crew en uiteraard heel veel succes wensen in zijn nieuwe functie. Hij zal samen met Visser23 de Games fora op orde houden. Kijk dus uit wanneer je hem ziet lopen, hij kan vanaf heden ook een warn uitdelen en je met een slotje de mond snoeren. Zelf is hij er een beetje van geschrokken en moet hij nog overal aan wennen, dus alles presentjes en dergelijken kunnen naar Dutchy3010 of mij (Jowx), dan zorg ik voor een verdere afhandeling. ^^

Kai-ShockWave, nogmaals van harte welkom in de crew en veel succes met Visser23! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    2

  • Dutchy3010

    2

  • Kloep

    2

  • Alexxxxxxxxxx

    2

Na bijna ongeveer 2,5 jaar crewlid geweest te zijn, de laatste tijd niet bepaald actief tot uiteindelijk zelfs inactief is het voor mij inderdaad tijd om plaats te maken voor vers bloed. Ik heb de hele tijd met heel veel plezier mijn "werk" gedaan en wil de crew ook bedanken dat ze mij destijds die kans hebben gegeven. Ik heb echt een geweldige tijd gehad en vond het heerlijk om ze samen te kunnen werken. In het speciaal wil ik nog GTA-Sheep, Dutchy en Patrick bedanken voor de geweldige steun vooral in het begin van mijn "carière", daarnaast ook Jowx, welke altijd voor me klaar stond, ook voor dingen die helemaal niks met het forum te maken hadden. En tot slot nog Mania-92 en Visser23 voor de geweldige samenwerking in eerst NOTA en later Games :) Bedankt :)

Tot slot wil ik Kai natuurlijk heel veel succes wensen om samen met visser het gamesforum tot een mooi geheel te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikkes, het ga je goed! Tijd te over nu hè, beloof ons dat je die tijd goed gaat besteden. En kom af en toe nog eens binnenvallen, gezellig. :D

Kai-Shockwave, heel tof om te zien dat jij nu ook in een blauw jasje rondloopt! :tu: Je hebt met LKZ en alles daar omheen als lid al een behoorlijke stempel gezet op het forum, met name de MP fora maar ook de IV fora uiteraard. Je voetsporen daar kom ik nogal eens tegen, ook al ben je er niet meer zo actief als dat je bent geweest. Lange tijd ben je lid geweest, toen Superlid, toen Megalid, en nog steeds niet naast je schoenen gaan lopen.. Dan is moderator een mooie beloning voor al die inspanningen om het forum een gezellige boel te laten zijn. Uiteraard noem ik even in het bijzonder nog het IV Open Tournaments project, waarin we nog steeds regelmatig met elkaar samenwerken om voor de forumleden een top-avondje neer te zetten. Ik heb je altijd al gezien als een goeie "collega", en nu kleuren we weer gelijk ook. De Games fora zijn je daarbij best op het lijf geschreven, je komt er altijd al met grote regelmaat. Ik wens je heel veel succes, en wees liev voor Visser23! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikkes, dank voor je grote bijdragen aan dit forum. Zowel als crewlid, als gewoon als een fantastisch lid met inzet voor allerlei projecten. Hopelijk blijf je nog wel zo nu en dan rondhangen op dit forum. Hulde :)

Kai, weet waar je aan begint... :engel: Veel succes, maar vooral, veel plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...