Jump to content

Schokkend nieuws in Games!


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    2

  • Dutchy3010

    2

  • Kloep

    2

  • Alexxxxxxxxxx

    2

Ikkes, echt super wat je hebt gedaan voor het forum, bedankt hiervoor. Samenwerking was altijd al super en ik hoop dat ik je nog vaak kan inmaken met fifa :) Het zat er aan te komen, wat minder actief, maar toch: JE WAS SUPER! Bedankt, nogmaals. Spreek je nog wel :D:tu:

Kai-Shockwave, een super keuze van de crew. Voor vragen kan je altijd bij mij terecht :) Je eerste actie is al geweest zag ik, haha. Nouja, veel succes en veel plezier met de nieuwe functies. Je zult het prima doen denk ik. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikkes, als moderator was je super en natuurlijk is het jammer dat je stopt hiermee. Hopelijk blijf je nog actief op het forum.thumbsup2.gif

En Kai-ShockWave, leuk dat je moderator bent geworden!worshippy.gif Je verdient dit! Blijf het zo houden en wees niet te streng voor als iemand iets fouts doet.knipoog.gif Veel succes verder als moderator!Applaus.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt goed werk verricht op dit forum Ikkes :tu:

We zullen je niet zo snel vergeten. Gefeliciteerd Kai met je nieuwe functie als Moderator. Ik wens je veel plezier op het forum :*D

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft anderen ook de kans op een hoge rang. Een paar jaar geleden was Kai nog een klein lidje, maar hij was erg actief, organiseerde activiteiten. Het duurde niet lang of hij was een Superlid, maar nee: Dat was nog niet genoeg. Dus een tijdje later werd hij een heus Megalid. Is dat nog niet genoeg Kai? Nou, vooruit dan. Je hebt het verdiend, welkom bij de CREW

Ikkes, je was een goede Moderator, die van alles organiseerde, hielp en het fora op orde hield. Je hebt het goed gedaan, helaas kan je niet altijd een Crewlid blijven. Een Megalid die ooit Crewlid is geweest is minstens zo goed, misschien na een lange tijd wel beter. Het forum word er niet leuker op als alles hetzelfde blijft. Zoals ik al zei: Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft de anderen ook een kans op een hoge rang.

Ikkes bedankt, Kai succes!

- Cas

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...