gta master 1 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ik had het al in het LKZ topic gezegd, maar nogmaals gefeliciteerd Kai! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Gefeliciteerd! Een Amsterdammer als moderator! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes, echt super wat je hebt gedaan voor het forum, bedankt hiervoor. Samenwerking was altijd al super en ik hoop dat ik je nog vaak kan inmaken met fifa Het zat er aan te komen, wat minder actief, maar toch: JE WAS SUPER! Bedankt, nogmaals. Spreek je nog wel Kai-Shockwave, een super keuze van de crew. Voor vragen kan je altijd bij mij terecht Je eerste actie is al geweest zag ik, haha. Nouja, veel succes en veel plezier met de nieuwe functies. Je zult het prima doen denk ik. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes Ken ik niet zo goed, maar ik denk dat ie het goed gedaan heeft En kai gefeliciteerd, al vond ik groen je beter staan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes, bedankt voor je inzet op dit forum! Daarnaast wil ik iedereen tot zover bedanken voor de reacties! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ik begon eindelijk te wennen aan zijn groene kleur. Iig gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes, bedankt! Kai, gefeliciteerd! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Ikkes, als moderator was je super en natuurlijk is het jammer dat je stopt hiermee. Hopelijk blijf je nog actief op het forum. En Kai-ShockWave, leuk dat je moderator bent geworden! Je verdient dit! Blijf het zo houden en wees niet te streng voor als iemand iets fouts doet. Veel succes verder als moderator! Bewerkt: 29 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Gefeliciteerd Kai met je promotie tot moderator, en bedankt Ikkes voor al je inzet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Veel succes Kai-ShockWave en bedankt Ikkes! Bewerkt: 29 april 2010 door Hearv94 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Veel geluk met je nieuwe functie Kai, je hebt het dubbel en dwars verdient . En Ikkes, hartelijk bedankt voor je inzet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Je hebt goed werk verricht op dit forum Ikkes We zullen je niet zo snel vergeten. Gefeliciteerd Kai met je nieuwe functie als Moderator. Ik wens je veel plezier op het forum Bewerkt: 29 april 2010 door vice infernusX Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes bedankt voor je inzet en Kai gefeliciteerd met je promotie je hebt het verdiend Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ikkes ken ik niet zo echt goed maar: Proficiat Kai Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft anderen ook de kans op een hoge rang. Een paar jaar geleden was Kai nog een klein lidje, maar hij was erg actief, organiseerde activiteiten. Het duurde niet lang of hij was een Superlid, maar nee: Dat was nog niet genoeg. Dus een tijdje later werd hij een heus Megalid. Is dat nog niet genoeg Kai? Nou, vooruit dan. Je hebt het verdiend, welkom bij de CREW Ikkes, je was een goede Moderator, die van alles organiseerde, hielp en het fora op orde hield. Je hebt het goed gedaan, helaas kan je niet altijd een Crewlid blijven. Een Megalid die ooit Crewlid is geweest is minstens zo goed, misschien na een lange tijd wel beter. Het forum word er niet leuker op als alles hetzelfde blijft. Zoals ik al zei: Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft de anderen ook een kans op een hoge rang. Ikkes bedankt, Kai succes! - Cas Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts