Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 1 September komt de Beta, oh kut dan heb ik geen Xbox Live meer . Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 ZOMG! I just got boner...................... , hopen dat er echt een beta komt en dan lekker uitproberen. Reageren
paul007 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Voor m'n gevoel ziet het er wel beter uit dan Modern Warfare 2. Ik moet het nog maar allemaal is zien, de nieuwe wapens vind ik niet erg indrukwekkend en het is meer van hetzelfde (wat overigens geen slecht ding hoeft te zijn). Voorlopig blijf ik nog maar bij Modern Warfare 2. Cheers paul007 EDIT: Ik hoop ziek hard dat ze er een co-op mode in doen. En dan bedoel ik geen variant van Spec Ops van Modern Warfare 2 maar een soort mode als Nazi Zombies. Dat is echt zo vermakelijk! Bewerkt: 11 augustus 2010 door paul007 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 1 September komt de Beta, oh kut dan heb ik geen Xbox Live meer . Er komt helemaal geen beta? 1 September gaan ze meer van de multiplayer laten zien! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Hier een lijstje wat allemaal in de video zat: Ballistic Knife Camera equipment (Camera Spike?) Crossbow THEATRE MODE!!!! MP5K!!!!!!! Explosive RC car thingy (lol) Something that looked like a homing/controllable missile (look on top of the car) L96 Sniper rifle Lots of new guns! New HUD Improved graphics The ballistic knife seems to also work as a regular knife Stickies UAV, Care Packages, and possibly predators Bows MIGHT NOT be 1 hit kills. Depends on whether explosive tipped arrows do less dmg than regular Same XP system Callsigns FAMAS (Auto I think) Awesome new map(s) Helicopter kill streak? Giant rocketship taking off (game mode maybe? or a perk?) Lockheed YF-12 Killstreak Bling Diving/Rolling/Dodging Airstrike/Napalm 2 arrows for explosive tipped arrows Unlockable crossbow scope Customizable guns/scopes Compass Claymores Possible double knives Python Snub Nose Pickupable (lol) knives Pavelow? M16A1 En hier de wapens die er in zitten: Assault rifles AK-47 CAR-15 Commando (het eerste wapen wat je in dat filmpje zag) AUG G11 M16A1 FAMAS Submachine guns MP5K MAC-10 AK-74u Light Machine Guns RPK M60 Sniper Rifles L96A1 Dragunov Bows Crossbow Shotguns SPAS Pistols M1911 Python Launchers M202 "Grim Reaper" Rocket Launcher RPG-7 China Lake Pump Action Grenade Launcher Attachments Swarovski Scope(AUG) Suppressor Grenade Launcher Red Dot Sight Snub Nose Flashlight Alternate Ammo Types Dragon's Breath Explosive bolts Grenades M67 Smoke Grenade Semtex Other Knife C4 Flamethrower Ballistic Knife Camera Spike Killstreaks Care Package RC Bomb Napalm Strike Attack Helicopter Ark Angel Bewerkt: 12 augustus 2010 door shotyoudie Reageren
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 dit lijkt me nou zo een vette spel he, kheb de vorige call of dutys net zo lang gespeeld tot die schijfkes hemal kapot waren. ga deze zekers te weten halen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Hier een lijstje wat allemaal in de video zat: [....] Ziet er allemaal prima uit. Alleen zo te zien kreeg je dat explosieve raceautotje al bij een 3 killstreak en als ze dat zo houden ga je veel van die autotjes zien rondrijden wat misschien aardig irritant gaat worden. Ben benieuwd, maar ik koop het spel zowiso wel. Heb hem zelfs gepre-orderd! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Die G11 mag er van mij wel uit, wat een lelijk ding is dat zeg . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Launchers China Lake Pump Action Grenade Launcher Attachments Grenade Launcher Oh nee, geen Grenade Launcher! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Oh nee, geen Grenade Launcher! Hmm heeft iemand ook dit gevoel? Ze mogen van mij best een Grenade Launcher als Primary of Secondary Weapon erin zetten alleen die attachement moeten ze gewoon weglaten. En als ze toch die attachement erin zetten dan moeten ze in ieder geval voor zorgen dat je hem pas na 15 seconden kan gebruiken zodat ze niet gelijk van de ene kant naar de andere kant gaan schieten. zo denk ik er over maar misschien denken jullie er anders over? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Oh nee, geen Grenade Launcher! Hmm heeft iemand ook dit gevoel? Ze mogen van mij best een Grenade Launcher als Primary of Secondary Weapon erin zetten alleen die attachement moeten ze gewoon weglaten. En als ze toch die attachement erin zetten dan moeten ze in ieder geval voor zorgen dat je hem pas na 15 seconden kan gebruiken zodat ze niet gelijk van de ene kant naar de andere kant gaan schieten. zo denk ik er over maar misschien denken jullie er anders over? Ik denk gewoon net zoals in BC2 gewoon minder krachtig maken. Bij Mw2 was je al dood als dat ding 15 meter verderop knalde. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Inderdaad het is al helemaal waardeloos als de tegenstander dan ook nog Danger Close gebruikt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Dit trok mn aandacht wel: http://tweakers.net/nieuws/69117/treyarch-toont-prestige-edition-van-call-of-duty-black-ops.html Reageren
Isic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Dit trok mn aandacht wel: http://tweakers.net/nieuws/69117/treyarch-toont-prestige-edition-van-call-of-duty-black-ops.html Die koop ik dus ookal alleen voor bommenauto. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Dit trok mn aandacht wel: http://tweakers.net/nieuws/69117/treyarch-toont-prestige-edition-van-call-of-duty-black-ops.html Zucht, ik begrijp niet waarom je dat zou kopen. Pure geldverkwisting als je het aan mij vraagt. Als Black Ops echt vet wordt, dan koop ik wel de normale editie. De prijs van €70,- vind ik al genoeg. Die bestuurbare auto doet me denken aan de film: American Pie Band Camp. Bewerkt: 13 augustus 2010 door paul007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.