Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images


Call of Duty: Black Ops krijgt zombie mode

Gisteren wisten wij jullie al te vertellen dat er in de Hardened en prestige versie van Call of Duty: Black Ops vier extra co-op maps zaten die exclusief waren voor deze twee versies. Eerst werd gedacht dat dit gewoon vier co-op missies waren, maar niets is minder waar.

Via twitter werd namelijk ineens aangekondigd dat het hier zou gaan om de vier Nazi Zombies maps uit World at War:

All 4 existing CoDWaW Zombies maps will be included in Hardened & Prestige editions of CODBlackOps as callback co-op levels!

Goed nieuws dus voor de vele mensen die de Nazi Zombies game mode uit World at War helemaal kapot gespeeld hebben. Call of Duty: Black Ops zal 9 November uitkomen, met zombies!


Bron

Dit is zeker goed nieuws want de zombie mode uit Call of Duty: World at War was een van mijn favoriete opties uit Call of Duty in zijn geheel. Maar nu vraag ik me eigenlijk af of je de nieuwe wapens uit black ops daar zal gebruiken of die uit world at war?

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, ik begrijp niet waarom je dat zou kopen. Pure geldverkwisting als je het aan mij vraagt. Als Black Ops echt vet wordt, dan koop ik wel de normale editie. De prijs van €70,- vind ik al genoeg.

Die bestuurbare auto doet me denken aan de film: American Pie Band Camp. ^_^

Haha ja ik dacht ook meteen aan American Pie :puh: .

Maar ik ga er niet meer geld voor uitgeven voor een autootje :puh: .

Weet niet eens of ik het orgineel wel koop trouwens :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik die multiplayer trailer zo zie, heb ik echt iets van: "Dit is gewoon het zelfde als MW2". Het is misschien allemaal net iets mooier en intenser, maar het lijkt meer op een soort MW2 modificatie. Ik weet nog niet of ik deze ga kopen, want Medal of Honor stelt me ook teleur.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff een vraagje er gaan geruchten dat je extra moet gaan betalen om black ops online te kunnen spelen.

is dit waar of allemaal onzin want beter is het niet waar dan kan ik het vast gaan pre-orderen ik ga namelijk niet extra betalen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat alles wordt in China geproduceerd. Ook mijn mooie Nikes dus ik weet niet of je dat negatief bedoelde over China?

Ouch, dan ben je goed opgelicht kerl. Nikes worden in Vietnam gemaakt.

Die bestuurbare auto is wel ideaal om campers tegen te gaan, heeft iemand daar al eens aan gedacht? Door die auto word het voor de campers een stuk minder aangenaam :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat alles wordt in China geproduceerd. Ook mijn mooie Nikes dus ik weet niet of je dat negatief bedoelde over China?

Ouch, dan ben je goed opgelicht kerl. Nikes worden in Vietnam gemaakt.

Die bestuurbare auto is wel ideaal om campers tegen te gaan, heeft iemand daar al eens aan gedacht? Door die auto word het voor de campers een stuk minder aangenaam :D

Door die camera kan het ook makkelijker en moeilijker voor campers worden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zowat alles wordt in China geproduceerd. Ook mijn mooie Nikes dus ik weet niet of je dat negatief bedoelde over China?

Ouch, dan ben je goed opgelicht kerl. Nikes worden in Vietnam gemaakt.

Die bestuurbare auto is wel ideaal om campers tegen te gaan, heeft iemand daar al eens aan gedacht? Door die auto word het voor de campers een stuk minder aangenaam :D

Door die camera kan het ook makkelijker en moeilijker voor campers worden. :puh:

nah makkelijker voor campers bedoel je die zetten ze gwn voor een ingang dan zien ze als er iemand aan komt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff een vraagje er gaan geruchten dat je extra moet gaan betalen om black ops online te kunnen spelen.

is dit waar of allemaal onzin want beter is het niet waar dan kan ik het vast gaan pre-orderen ik ga namelijk niet extra betalen :cya:

Nee, tuurlijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...