PrioX Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Jammer dat je die vierde niet kreeg Klopt, ik vond het eigenlijk ook een beetje vreemd aangezien hij niet heel ver van mijn granaat liep. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Beste COD Montage ever! Made by: TheModernWish Reageren
moechy Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Man wat een topgame is dit. Vond de singleplayer al nice. Daarnet even Multiplayer gekast. Ligt het aan mij of is deze makkelijker dan op Modern Warfare 2? Kon nu wel wat kills maken terwijl me dit op MW2 niet echt goed lukte. Ook is knifing makkelijker gemaakt of ligt dit alweer aan mij? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Wat bedoel je met makkelijker knifen? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Wat bedoel je met makkelijker knifen? Ik denk van een langere afstand, maar wat ik zelf ook merk is dat je meer naar de persoon toeloopt als je knifed Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Wat bedoel je met makkelijker knifen? Sneller. Dat je sneller knifed dan in MW2 als je op de knop drukt. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ja, als je in de zombies knifed gaat het nog sneller. Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ja, als je in de zombies knifed gaat het nog sneller. Ik heb het over gewone multiplayer. Men scores gaan er ook duidelijk op vooruit dan in MW2. Heb over het algemeen evenveel K/D of meer K/D. In MW2 waren dit mss 3 Kills en 15 Deaths of dergelijke . Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Ja, dat begrijp ik, ik bedoel dat je sneller knifed in zombies dan in MP. Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Zo net even met GekkieJ01 potje online gedaan. Is veel leuker dan alleen online ö. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Ik heb ook momenten dat ik beter speel wanneer ik met een vriend ofzo in de game zit. Dan wil ik mezelf zo wat bewijzen weetjewel Reageren
moechy Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Ik heb ook momenten dat ik beter speel wanneer ik met een vriend ofzo in de game zit. Dan wil ik mezelf zo wat bewijzen weetjewel Ik speel wel beter dan. Alleen moet je altyd ff inkomen in het begin. Hoogste dat ik had daarnet was iets van een 4deaths en 12 kills fzo denkek. Heb nu die Galil met extended mags. Nice ding. Had daarvoor de Famas met Red Dot Sight. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Met wat schiet je het liefst/best? Dan vertel ik je wel hoe mijn class is met dat wapen Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Tegen vanavond zou'k m'n eerste YouTube filmpje moeten klaar hebben. Had gisteren echt een leuke HQ match; 31-14 of zo met 6 caps en op het einde iets meer dan 11000 XP erbij.. ^^ Reageren
moechy Geplaatst: 17 november 2011 Rapport Geplaatst: 17 november 2011 Met wat schiet je het liefst/best? Dan vertel ik je wel hoe mijn class is met dat wapen Famas schiet ik wel graag mee en op de moment de Galil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.