Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Heel goed, maar jij speelt het langer en waarschijnlijk op een andere manier dan MegaPilot. Wellicht dropshot je of ben je meer van het flanken. MegaPilot staat waarschijnlijk vaak dichtbij een tegenstander, 1 vs 1 dus, waardoor je met een Enfield niet goed af bent als je tegenstander bijvoorbeeld een Famas of een AK-74u heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Enfield is anders wel een prima wapen hoor. Zie het probleem niet..

Schiet veel te traag, als er iemand 1 vs 1 op je afloopt ben je zowat altijd verloren met de Enfield.

Weet je wat.. Als je het spel heel erg gewoon bent (als je elke dag beetje speelt wordt je het wel snel gewoon) met evt. een Famas of Galil, maak dan even een Enfield-classje. Dan zul je zien dat het nog beast kan zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed, maar jij speelt het langer en waarschijnlijk op een andere manier dan MegaPilot. Wellicht dropshot je of ben je meer van het flanken. MegaPilot staat waarschijnlijk vaak dichtbij een tegenstander, 1 vs 1 dus, waardoor je met een Enfield iet goed af bent als je tegenstander bijvoorbeeld een Famas of een AK-74u heeft.

Ik dropshot niet, en ik rush gewoon door de map heen.. (Domination)

Link to comment
Delen op andere websites

Aha. :puh:

Ik vraag me wel af hoe andere spelers me steeds killen op volgende manier: men springt opzij ofzo en schiet me terwijl dood. Echt een rare sprong die ik nog niet heb kunnen imiteren..

Dat ze om het hoekje komen springen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aha. :puh:

Ik vraag me wel af hoe andere spelers me steeds killen op volgende manier: men springt opzij ofzo en schiet me terwijl dood. Echt een rare sprong die ik nog niet heb kunnen imiteren..

Dat ze om het hoekje komen springen? :puh:

Ja!

M'n K/D's worden echt dramatischer met de dag...5/11 10/50 etc... :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word vaak in m'n rug gekilled, kutclaymores, of van die vliegtuigen/helikopters/auto's, spawnkillen is in deze game blijkbaar normaal(heb al eens gehad dat ik 7 x na elkaar gespawnkilld werd en dat in een HC game zodat ik telkens 15 seconden mocht wachten.. :muur:).

Welke idioot maakt er deze games eigenlijk? Iemand die lekker aan het killen is krijgt wapens(auto etc) om NOG meer te killen.. :schater: Zodat de tegenpartij zeker een achterstand oploopt? Fuck logic.

629/1534 is m'n huidige K/D.. :7

Oja, en de ergernis van iedere COD speler: die mongolen die in een hoekje op je zitten te wachten, jawel, de campers.

PS: Ik moet toegeven dat ik niet zo goed ben in COD, maar een ratio van 0.4 is niet echt representatief voor wat ik in andere games haal zoals IV:MP en SA:MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...