End Of The Riot Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Uit die Analyse kan ik tenminste eindelijk wat afleiden. Maar ik weet toch nog niet of ik deze game ga kopen. Ik wil eerst meer info en footage voordat ik weet of ik hem ga kopen. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik had me voorgenomen na WaW nooit meer een COD van Treyarch te kopen, maar als ik deze beelden zie begin ik toch weer te twijfelen. ^^ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik had me voorgenomen na WaW nooit meer een COD van Treyarch te kopen, maar als ik deze beelden zie begin ik toch weer te twijfelen. ^^ Treyarch is ook niet mijn favoriet, dus ik ga eerst wel wat gameplay vids kijken op youtube en daarna beslissen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik koop gewoon elke CoD, vooral van treyarch, vanwege hun goede tech, support en dat ze vele patches en map packs uitbrengen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Ik koop gewoon elke CoD, vooral van treyarch, vanwege hun goede tech, support en dat ze vele patches en map packs uitbrengen. Het is alleen jammer dat je dik moet betalen voor die maps.. Ik kijk er niet echt meer naar uit. Ik heb het een beetje gehad met de Call of Duty Reeks, want ze hebben mij nu té vaak teleurgesteld. Bewerkt: 2 mei 2010 door FireFighter Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik koop gewoon elke CoD, vooral van treyarch, vanwege hun goede tech, support en dat ze vele patches en map packs uitbrengen. Het is alleen jammer dat je dik moet betalen voor die maps.. Dan vraag ik mij af op welke console je speelt. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik koop gewoon elke CoD, vooral van treyarch, vanwege hun goede tech, support en dat ze vele patches en map packs uitbrengen. Het is alleen jammer dat je dik moet betalen voor die maps.. MW1 en WaW map packs hadden toch een nromale prijs? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Die map packs waren gratis op de PC. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Treyarch is een kut ontwikkelaar, waarschijnlijk word deze net zo kut als COD 3 en 5. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Treyarch is een kut ontwikkelaar, waarschijnlijk word deze net zo kut als COD 3 en 5. Ehh ja dat is dus jouw mening. CoD WaW vond ik echt een super game waar ik in totaal meer dan 20 dagen in heb gestoken. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de zombie mode weer terug komt in deze CoD. Zou dat kloppen? Ik hoop het wel! Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Treyarch is een kut ontwikkelaar, waarschijnlijk word deze net zo kut als COD 3 en 5. Wat is er dan zo kut aan CoD5 in vergelijking met CoD6 en CoD4? Ik vind CoD5 gewoon een prima spel hoor. Misschien dat jij last hebt van fanboyritus... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Misschien vond hij die 2 games gewoon niet leuk en verwacht hij hier dus ook zo iets slechts van. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Treyarch is een kut ontwikkelaar, waarschijnlijk word deze net zo kut als COD 3 en 5. Wat is er dan zo kut aan CoD5 in vergelijking met CoD6 en CoD4? Ik vind CoD5 gewoon een prima spel hoor. Misschien dat jij last hebt van fanboyritus... Call of Duty 5 gaat tenminste niet dood aan de noobs met Scar + Grenadelauncher. Reageren
jordib12 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 MW2 was mijn eerste schiet spel. Ik weet dus totaal niet hoe deze game kan worden! Ben benieuwd naar de volgende trailers! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Mijn eerste was Call Of Duty 4 : Modern Warfare, ik heb ook World At War gespeeld (= het vorige deel van Treyach) alleen ging dit over WW II daarom verveelde die nogal snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.