Cheers. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 te ver weg ziekmelden op die dag en dan gewoon naar de stad hem bij de intertoys halen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Dat is de kleinste map in het spel. En iemand uit mijn klas heeft hem al. Bij de Music Store verkopen ze hem al. Jaloersiteitslevel : 100% Dit lijkt mij een leuke leugen aangezien elke winkel ervoor heeft moeten tekenen dat ze de games, zeker zo'n grote titel als dit, niet verkopen VOOR de launchdate. De winkel riskeert in dat geval anders een boete van 100.000 euro. En als dit overigens omstreeks Gouda was, dan is het al helemaal gelogen, er waren geruchten dat de winkels in gouda het al verkochten, maar die bleken niet waar. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Dat is de kleinste map in het spel. En iemand uit mijn klas heeft hem al. Bij de Music Store verkopen ze hem al. Jaloersiteitslevel : 100% Prove? Foto of filmpje? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) Heb'm ook al op m'n pc staan, X360 versie + PC versie. X360 aan m'n vriend gegeven. Nog niks van'm gehoord dat het spel al werkt though, of hij 'm op dvd krijgt. Mag ik natuurlijk allemaal niet zeggen . Bewerkt: 7 november 2010 door S-te-Fan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Dat is de kleinste map in het spel. En iemand uit mijn klas heeft hem al. Bij de Music Store verkopen ze hem al. Jaloersiteitslevel : 100% Dit lijkt mij een leuke leugen aangezien elke winkel ervoor heeft moeten tekenen dat ze de games, zeker zo'n grote titel als dit, niet verkopen VOOR de launchdate. De winkel riskeert in dat geval anders een boete van 100.000 euro. En als dit overigens omstreeks Gouda was, dan is het al helemaal gelogen, er waren geruchten dat de winkels in gouda het al verkochten, maar die bleken niet waar. Dan kom ik jou vertellen dat dat geen leugen is: Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Hmm, die musicstore verkoper mag wel even op het matje komen denk ik dan, haha Toen ik vandaag de Nedgame belde (koopzondag) kreeg ik dat verhaal dat ik eerder poste te horen, vandaar dat het mij een leugen leek, mijn excuses. Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Xbox versie is toch uitgelekt? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Xbox versie is toch uitgelekt? Al anderhalve week ofzo Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ik kan niet meer wachten. Als Bol.com hem te laat verstuurt, dan is dat echt de laatste keer dat ik daar wat heb gekocht. Reageren
madviper Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Bol.com is altijd wel op tijd. Had daar MW2 gepre-ordered en op de dag van release stond hij thuis. Maar goed, zelf heb ik Black ops daar ook besteld en hoop ook dat ik hem dinsdag kan spelen, altijd handig vrije dagen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ik hoop dat je gelijkt hebt, want op de site staat dat ze hem op de releasedatum versturen. En dan is hij dus mooi een dag te laat. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ik ga hem aanstaande maandagnacht kopen. Maar ik ga eerst de Campaign doen voordat ik online ga. Laat me raden: je gaat de volgende dagen ook niet naar school zodat je hem constant kan spelen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ik ga hem aanstaande maandagnacht kopen. Maar ik ga eerst de Campaign doen voordat ik online ga. Laat me raden: je gaat de volgende dagen ook niet naar school zodat je hem constant kan spelen? Zoiezo om middernacht op een maandag een game gaan halen terwijl je gewoon in bed kan liggen klinkt zo... Japans. Reageren
flippie13 Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Ik ga hem aanstaande maandagnacht kopen. Maar ik ga eerst de Campaign doen voordat ik online ga. Laat me raden: je gaat de volgende dagen ook niet naar school zodat je hem constant kan spelen? Zoiezo om middernacht op een maandag een game gaan halen terwijl je gewoon in bed kan liggen klinkt zo... Japans. Dat is heel Duits om te doen... Ikzelf blijf lekker in me nest liggen, het kutte is dat ik woensdag een Natk rep heb, inhaal, de leraar kennende vergeet die hem, dus ik kan d'r op gokken dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.