Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

:klap::dans: Nog 24 uur!! :dans::klap:

WAUWIE DAN KAN IK EINDELIJK UREN ACHTER ELKAAR GAMEN!1!11!!!

Seriously.

Wie blijft er de dag nadat ie uitkomt eigenlijk thuis om hem te spelen?

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Seriously.

Ik niet, ik koop hem wel direct, en speel dan wel achterlijk lang door.. maar ga niet vrij nemen van school ofzo ;)

Geplaatst:

Seriously.

Ik ga gewoon naar school... Kan ik me vriendin teminste zoenen :$

Geplaatst:

Seriously.

Ik ga gewoon naar school... Kan ik me vriendin teminste zoenen :$

Wajoo, dan ben je stoer hee! K wou dat ik dat kon...

Beetje kansloze post, vind je zelf niet?

Ik ga 'm halen na school en ga dan max. 2 uur spelen denk ik. Moet een Natk rep nog leren...

Geplaatst:

Ik ga hem aanstaande maandagnacht kopen. Maar ik ga eerst de Campaign doen voordat ik online ga. :eten:

Laat me raden: je gaat de volgende dagen ook niet naar school zodat je hem constant kan spelen?

Tuurlijk ga ik wel naar school. Omdaar verder te slapen. :)

Geplaatst:

Wat maakt het uit wat anderen er voor over hebben om het asap te spelen? :-(

Ik kijk wel waar ik hem haal, ergens in de stad. Heb nog van die Gift Cards waar je alleen mee naar de Free Record Shop, Van Leest en nog iets onbekends kan. ;)

Geplaatst:

Ik kijk erg uit naar die nieuwe game-modes.

Dat je bij elke kill een nieuw wapen krijgt, of dat je alleen een crosbow hebt en balastic-knife :) Dat lijkt me echt lachen!

Geplaatst:

Ik hoop dat je gelijkt hebt, want op de site staat dat ze hem op de releasedatum versturen. En dan is hij dus mooi een dag te laat.

Zojuist mail gekregen dat hij verstuurd is, dus nu ligt het aan TNT.

Geplaatst:

Ik ga 'm morgen na school halen. We hadden 'm met drie vrienden besteld bij Colryut (warenhuis) omdat 'ie daar maar 47 euro was, maar die kunnen pas leveren op 12 november, en ik vertrek dan op citytrip met een groep vrienden. Dan maar 7 euro meer betalen bij Free Record Shop, maar dan kan ik tenminste al even kijken hoe het is. :)

Geplaatst:

Dat je bij elke kill een nieuw wapen krijgt, of dat je alleen een crosbow hebt en balastic-knife :) Dat lijkt me echt lachen!

Nieuw wapen = Gun Game, Crossbow = Sticks & Stones

Geplaatst:

Nieuw wapen = Gun Game, Crossbow = Sticks & Stones

Bij gun game krijg je bij 1 van de laaste tiers (ik geloof 19 van de 20) een crossbow met exploderende pijlen.

Heb hem enkele weken geleden besteld bij bol.com toen de verzendingskosten gratis waren en heb nu al een bevestiging dat hij verstuurd is naar TNT. Dus de game zal waarschijnlijk morgen op mijn deurmatje liggen. :)

Geplaatst:

Lol, de site van Game Mania (één van de gamewinkels die volgens mij vanaf dag 1 al BO zullen aan bieden) ligt al een aantal uur zo goed als plat :puh:. De website laadt wel, maar je moet heel veel geduld hebben xD. Niet moeilijk, hun achtergrond is zelfs eentje van Black Ops; het zou me niet verbazen als die vroeger hun deuren openen dan anders.

Geplaatst:

Iemand bij mij op werk gaat vrij nemen van school en zich waarschijnlijk ook 'ziekmelden' bij werk alleen om Black ops te gaan spelen. beetje onzin vind ik. Ik ga hem waarschijnlijk niet eens halen, maar zal wel tijdens het werken met hem dat gezeik moeten aanhoren.

Geplaatst: (bewerkt)
Beste Bas,

Uw bestelling met bestelnummer 101*06-389*** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.

Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

We hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Webshop Intertoys

0180-3307**

Heerlijk, alleen nog afwachten wanneer hij komt binnenrollen. Afgelopen jaar had ik de MW2 hardened edition, die kwam met de pakketpost om 8 uur in de avond. Nu heb ik de gewone versie, maar wel met een gratis headset erbij. Ben benieuwd. :)

Bewerkt: door Fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...