Jump to content

Call of Duty: Black Ops


gta_rulez

Recommended Posts

Even een kort clipje van mij, kvond hem opzich wel grappig en even die theater mode uitproberen, wat een bagger geluidskwaliteit zeg, iemand een oplossing hiervoor toevallig?

Filmpje is gemaakt op de PC? Of heb je een PS3 of Xbox360? Hoe kan je dit op youtube zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    388

  • TekaLoca

    272

  • Flokkert

    243

  • Cheers.

    178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gemaakt @ ps3, kan je rechtsonderin zien ;)

Je maakt eerst een file in Theater mode (ons aller bekend?) en dan 'record' (vierkantje op ps3, rechter knop (B?) op Xbox?)en als dat gedaan is, kan je naar start gaan, en dan 'Upload segments ('X' segments total) ofzo.

Dan kies je een file share plaats waar je kan plaatsen (1 t/m6).

Dan ga je naar 'my file shares', ga je naar betreffende slot toe en kies je voor 'Render Clip' (Kan alleen als filmpje onder 30 seconden is!!)

Op de Callofduty.com site (black ops gedeelte) moet je account registreren en dan bovenin op Theatremode (BETA?) klikken, dan ff doorklikken en zorgen dat je een Youtube Account aan je COD.com account gekoppeld hebt, zo hoefde ik alleen op 'render clip' te klikken en zo uploade dit filmpje zich gelijk naar Youtube :) Miss is de kwaliteit zich nog aan het verwerken?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is beter: Dual Mag of Extended Mag ? :bonk:

Het zijn twee totaal verschillende attachments. Maar als ik zou moeten kiezen kies ik voor Extended Mags. Altijd wel fijn dat je lekker door kan knallen als er veel vijanden in beeld zijn zonder dat je hoeft te herladen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kort clipje van mij, kvond hem opzich wel grappig en even die theater mode uitproberen, wat een bagger geluidskwaliteit zeg, iemand een oplossing hiervoor toevallig?

*nice filmpje*

Geen PS3 hebben..

OT: Ik heb ook een aantal nice Theater filmpjes gemaakt en zal er nog wel een paar posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kort clipje van mij, kvond hem opzich wel grappig en even die theater mode uitproberen, wat een bagger geluidskwaliteit zeg, iemand een oplossing hiervoor toevallig?

*nice filmpje*

Geen PS3 hebben..

Bedankt voor uw zeer nuttige, inhoudelijke en bijdragende antwoord. Ik zal dit antwoord meenemen naar de toekomst en aan al mijn kleinkinderen gaan vertellen dat Dr.McShizzle pas wist wat antwoord geven was...

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kort clipje van mij, kvond hem opzich wel grappig en even die theater mode uitproberen, wat een bagger geluidskwaliteit zeg, iemand een oplossing hiervoor toevallig?

*nice filmpje*

Geen PS3 hebben..

Bedankt voor uw zeer nuttige, inhoudelijke en bijdragende antwoord. Ik zal dit antwoord meenemen naar de toekomst en aan al mijn kleinkinderen gaan vertellen dat Dr.McShizzle pas wist wat antwoord geven was...

Gaaf.

Ik zat eigenlijk wat te lullen, maar als ik er zo over nadenk: De PS3 filmpjes (die ik hier voorbij zag komen) waren 16:9 en hadden vage audio. De filmpjes die ik met de Xbox upload zijn welliswaar 4:3, maar hebben wel normale audio. Raar..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...