Cheers. Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 AK74u is de ''oude'' UMP45 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 AK74u is de ''oude'' UMP45 Duh. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Toch vond ik de UMP45 lekkerder schieten dan die AK47u. UMP45 sprayde wat harder maar met een silencer was ie goed te doen. Ak74u soms weinig damage. Ik heb er Grip op maar merk het wel. Het richten blijft toch recht. Behalve als ik beschoten word gaat me richter wel een kilometer de lucht in. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik vind dat echt gay als mensen dat als hun Emblem hebben zo'n dikke lul in beeld. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik vind dat echt gay als mensen dat als hun Emblem hebben zo'n dikke lul in beeld. Haha . heb het nog nooit ingame gezien dat iemand dat heeft trouwens . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Dan kijk je serieus niet goed. Zijn ongelooflijk veel mensen die dat hebben. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Hakenkruizen kom je ook vaak tegen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Hakenkruizen kom je ook vaak tegen. En die gene hebben bijna altijd als clantag [sS]. Een paar vrienden van mij hadden dat ook als grap gemaakt, maar ik had hun daarop maar aangesproken... 't is toch onvoorstelbaar hoeveel mensen niet goed zijn opgevoed. Reageren
.Senne Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 (bewerkt) Heb me vandaag weer wat bezig gehouden. Bewerkt: 5 januari 2011 door .Senne Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Lol, ik doe Search & Destroy samen met Folkerthoog. We spelen alleen maar tegen vieze RPGers en Noobtubers. Tis weer begonnen de noobs van MW2 nemen nu ook BO over.. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Lol, ik doe Search & Destroy samen met Folkerthoog. We spelen alleen maar tegen vieze RPGers en Noobtubers. Tis weer begonnen de noobs van MW2 nemen nu ook BO over.. Echt schijt irritant, en ze waren ook nog 11e Prestige: Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 @ .Senne: mooi hoe je die emblems maakt hoor! En ja, ik zie ook veel lullen en hakenkruizen als emblems... Vooral hakenkruizen. Als er één zie report ik hem Tss, kids. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Reporten heeft helemaal geen nut ik zie nooit emblems want ik kijk nooit snel op iemands playercard Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, ik doe Search & Destroy samen met Folkerthoog. We spelen alleen maar tegen vieze RPGers en Noobtubers. Tis weer begonnen de noobs van MW2 nemen nu ook BO over.. Echt schijt irritant, en ze waren ook nog 11e Prestige: *plaatje* Laat je wel zien dat je echt noob bent zeg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.