Flokkert Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, ik doe Search & Destroy samen met Folkerthoog. We spelen alleen maar tegen vieze RPGers en Noobtubers. Tis weer begonnen de noobs van MW2 nemen nu ook BO over.. Echt schijt irritant, en ze waren ook nog 11e Prestige: *plaatje* Laat je wel zien dat je echt noob bent zeg.. Echt wel! Heb de laatste tijd ook erg veel last van Grenade Launchers, wordt ik ook schijt ziek van Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Lol, ik doe Search & Destroy samen met Folkerthoog. We spelen alleen maar tegen vieze RPGers en Noobtubers. Tis weer begonnen de noobs van MW2 nemen nu ook BO over.. Echt schijt irritant, en ze waren ook nog 11e Prestige: *plaatje* Laat je wel zien dat je echt noob bent zeg.. Echt wel! Heb de laatste tijd ook erg veel last van Grenade Launchers, wordt ik ook schijt ziek van Silenced shotguns vind ik eigenlijk nog erger. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Ik heb nu Cookiemonster als emblem, ziet er mooi uit Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Vandaag al 2 hakenkruizen tegen gekomen. Sommige mensen die deugen echt niet. En waarom heeft iedereen hetzelfde emblem? Wat ik vaak tegenkom: Hakenkruizen, cookie monster, Batman en Smiley etc. Ga gewoon zelf één creëren. Dat is, vind ik veel mooier. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Nou, als mensen die van jou zien.. Nee, ben met je eens. Noobs die van anderen kopiëren zijn echt zielig! Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Nou, als mensen die van jou zien.. Nee, ben met je eens. Noobs die van anderen kopiëren zijn echt zielig! Die heb ik 100% zelf gemaakt hoooooooooor! Ik ga zo even iets anders maken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Was geintje. Ik heb vanavond ook een nieuwe gemaakt, tering lelijk. Reageren
Cheers. Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ze zegge dat er allemaal een nieuwe zombie map komt heeft iemand al screens? Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ze zegge dat er allemaal een nieuwe zombie map komt heeft iemand al screens? Zo ver ik weet niet. Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Jazeker Klikerdieklikieklikklik Reageren
frankyyguy Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 ze zegge dat er allemaal een nieuwe zombie map komt heeft iemand al screens? Zijn dat niet gewoon de WaW maps die de prestge en hardenened edition hebben? Ps Ik heb gisteren Mr popo van Dbz gemaakt, lijkt redelijk en is niet ees op youtube gezet. Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Jazeker Klikerdieklikieklikklik Dat vroeg Cheers. niet, hij vroeg of er screens waren. Reageren
thug Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 1 februari voor xbox360. 1 maart voor ps3. of was dat hier al bekend? :$ Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Weet niet of dit echt is maar ik heb het geprobeerd http://www.youtube.c...player_embedded EDIT : Dit vond ik over de zombie map of ze genoemd "Ground Zero,Project 115" Bewerkt: 7 januari 2011 door GTA-top Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.