Jump to content

Vliegtuig Crash Libie 61 Nederlanders omgekomen


Dieko

Recommended Posts

Er is toch al een topic over opmerkelijk nieuws? :-(

Klik.

Heel erg voor de nabestaanden, dat is het enige wat ik kan zeggen. Buiten dat, erg voor dat kindje, wat een kutleven krijgt hij nu. Dit achtervolgt je je hele leven, zelfs als je al 10 jaar bent.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    4

  • Dieko

    3

  • Amfetamientje

    2

  • Cylas

    2

Top Posters In This Topic

Ik las het net ergens. Heel erg voor de nabestaande, maar ook heel erg voordat jongentje. Je kunt volgens mij beter dood zijn dan leven, want nu heb je geen ouders meer of broer/zus..

Verder zal het vandaag wel als 'hoofdartikel' in het 8 uur journaal komen..

Het is het 'hoofdartikel' al in het 6 uur journaal dus ook om 8 uur

Link to comment
Delen op andere websites

Zo erg voor dat jongetje, heeft geen ouders en geen broer meer.. Moet je jezelf eens voorstellen : Die mensen waren daar voor hun 12,5 jarige huwelijk. Vorige week zaten ze nog in Zuid-Afrika of nog thuis aan hun mooie reisje te denken.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Jongeetje is dus 9 jaar en stabiel, Ruben dacht ik, onbegrijpelijk dat maar 1 het overleefst heeft, denkt dat lengte een rol gespeelt heeft. :cry:

Een samenloop van de omstandigheden. Lengte, gewicht, plaats in het vliegtuig en voorwerpen om zich heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongeetje is dus 9 jaar en stabiel, Ruben dacht ik, onbegrijpelijk dat maar 1 het overleefst heeft, denkt dat lengte een rol gespeelt heeft. :cry:

Een samenloop van de omstandigheden. Lengte, gewicht, plaats in het vliegtuig en voorwerpen om zich heen.

In de volksmond noemt men dat gewoon een oude vertrouwde portie geluk.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk was het de tijd nog niet van dat jongetje. Want als enige van 104 mensen zo'n crash overleven is toch wel iets aparts. Zeker als je kijkt wat er van het vliegtuig over is. Beetje raar dat iemand dat overleeft heeft.

Volgens mij hoorde ik oook dat de piloot al om ambulances gevraagd had net voor de crash, dus er zal wel iets met de motoren van het vliegtuig geweest zijn denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongeetje is dus 9 jaar en stabiel, Ruben dacht ik, onbegrijpelijk dat maar 1 het overleefst heeft, denkt dat lengte een rol gespeelt heeft. :cry:

Een samenloop van de omstandigheden. Lengte, gewicht, plaats in het vliegtuig en voorwerpen om zich heen.

In de volksmond noemt men dat gewoon een oude vertrouwde portie geluk.

:duh:

Toch wel apart dat een aanslag wordt uitgesloten. Als je ziet hoe het vliegtuig erbij ligt, denk je gelijk aan een explosie, want er is totaal niks van het vliegtuig over, wat normaal wel het geval is bij een vliegtuig daar neerstort. Maarja, het is natuurlijk vreselijk voor de nabestaanden en dat jochie, want die zal een vreselijk leven lijden

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg naar wat er is gebeurd :{

(Het valt mij wel op dat het weer een airbus is die neergestort is)

Er zijn meer Boeings die ongelukken hebben gehad dan Airbus.

http://www.airfleets.net/crash/stat_plane.htm

Dit is echt erg en er zijn zo veel mensen die iemand kennen die overleden is in deze crash.

Veel sterkte alle nabestaande.

~Shotyoudie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...