moechy Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Die couriers bedoel je? (Koeriers van Borgia) er zijn twee soorten dieven en koeriers koeriers zijn rijker dan dieven maar volgens mij zijn dieven sneller Welke zijn de dieven dan? Die in het beige. borgia's zijn rood en dieven zijn gewoon dieven hoe ze altijd er uit zien maar dieven worden op de map aan gegeven als ze verbij rennen en borgia's niet en ik heb een keer geprobeert een assasin op hun te stuur dat lukt niet echt wand die dieven zijn sneller, moest ik hun als nog zelf pakken maar ik geef een tip maak die borgia's koeriers niet af wand dan krijg je 75 beruchtheid er bij ,je moet ze vangen Tenzij je die auditore cape hebt. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 zit die dan ook in brotherhood ? Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 zit die dan ook in brotherhood ? De Auditore cape? Ja maar daar moet je paar dingen voor doen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 zit die dan ook in brotherhood ? De Auditore cape? Ja maar daar moet je paar dingen voor doen. Bedoel je nu de Armor of Brutus? Of wth? Zou je misschien kunnen zeggen wat je zou moeten doen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Wat een awesome spel weer Heb echt geen spijt van dat ik AC2 heb gekocht een maandje geleden Nu ben ik verslaafd aan AC reeks Alleen is het wel f*cking irritant dat je superver moet gaan om de missies te doen Bewerkt: 7 december 2010 door TekaLoca Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 In ACII of in Brotherhood? In Brotherhood, valt het mee. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik praat over Brotherhood ja. Ik moet nu 500 (ennogwat) meter (of idk hoe ze in die tijd meten?) travellen om aan bestemming te zijn --' Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Als je sprint ren je 4 meter per stap ongeveer. Wel raar. Maar 500 is niks vergeleken bij AC I & II Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb geen last gehad van dit bij AC2. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb geen last gehad van dit bij AC2. Bij ACII was het erger want dan moest je wel eens van Florance naar Rome, travelling duurde zeer lang. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 ac 1 en 2 waren de missies verder weg in brotherhood heb je wel tunnels maar eigenlijk heb je ze niet nodig Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik kan er maar niet aan denken dat er nu die tunnels zijn. Dus ga ik altijd te voet Reageren
moechy Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 zit die dan ook in brotherhood ? De Auditore cape? Ja maar daar moet je paar dingen voor doen. Bedoel je nu de Armor of Brutus? Of wth? Zou je misschien kunnen zeggen wat je zou moeten doen? Er staat toch duidelijk de Auditore Cape of niet? Gewoon heel rome herbouwen voor die cape. De cape heeft als effect dat je nooit meer berucht bent. The armor of brutus is btw zo vet en gaat ook nog eens nooit kapot. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Er staat toch duidelijk de Auditore Cape of niet? Gewoon heel rome herbouwen voor die cape. De cape heeft als effect dat je nooit meer berucht bent. The armor of brutus is btw zo vet en gaat ook nog eens nooit kapot. dan moet ik die laatste paar gevouwen ook ff kopen ik sta nou bij de 98% van rome te herbouwen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Er staat toch duidelijk de Auditore Cape of niet? Gewoon heel rome herbouwen voor die cape. De cape heeft als effect dat je nooit meer berucht bent. The armor of brutus is btw zo vet en gaat ook nog eens nooit kapot. dan moet ik die laatste paar gevouwen ook ff kopen ik sta nou bij de 98% van rome te herbouwen Ik zit nu op 71% ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.