TekaLoca Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Daarnet even Sequentie 6 & 7 voltooid Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 ik heb ook even een filmpje aan elkaar geknutseld ik wou even jullie reactie weten http://www.youtube.c...h?v=yt3xdT_v6CU Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 wat bedoel je ? die doet het toch gewoon ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Bij mij is ie verwijderd door Sony en Ubisoft Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Sorry hoor ik weet niet wat jij dacht maar de muziek past totaal niet bij het filmpje, komop hiphop muziek ? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Bij mij is ie verwijderd door Sony en Ubisoft daar heb je gelijk in maar dat is alleen in azie niet in europa en amirika Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Voor zover ik weet woon ik nog steeds in Europa hoor Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Sorry hoor ik weet niet wat jij dacht maar de muziek past totaal niet bij het filmpje, komop hiphop muziek ? Ja, zou eerder zo'n middeleeuwse style moeten zijn. Zoals dit: Reageren
Hayte Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Hoe in godsnaam hebben ze het camera systeem zó kunnen rapen. Ik moest de laatste Romulus Lair een paar keer overnieuw doen, vanwege die flut camera. Had hem nou gewoon achter me gelaten, en niet de hele tijd dat gare vanaf één standpunt gedoe. Vaak gaf het me nog minder inzicht over de situatie, en vond ik het lastiger om hem te laten springen naar achter, bijvoorbeeld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Soms vind ik die camera ook best handig hoor. Met Romulus was het soms duidelijker waar je heen moest. Reageren
moechy Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Soms vind ik die camera ook best handig hoor. Met Romulus was het soms duidelijker waar je heen moest. Idd. Maar ach ze hebben altyd wel iets te klagen. Die camera was er in AC 2 ook al . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Uitgespeeld... Morgen brengt er een vriend Black Ops mee dus ga ik dat eens spelen Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Kunnen je assasins gewoon met je meelopen? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Kunnen je assasins gewoon met je meelopen? nee ze rennen steeds weg als je ze hebt op geroept op de trailers zie je het veel cooler:duh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.