Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 Wie gaat er ACB pre-orderen voor PS3? Dan krijg je Mp beta. Bij nog geen enkele winkel in Nederland krijg je de Multiplayer beta bij pre-order. Bij enkele Belgische winkels wel, waaronder GameMania. De reden hiervan is dat de onderhandelingen hierover nog lopen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Ik woon ook niet in nederland hoor. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 1 Heeft zeker geen betere graphics dan 2 en brotherhood. Ik ga dit spel preorderen. Krijg ik voor MP de Clown. ieder zijn mening ac lijkt toch echter Dan heb jij ofwel een barslechte pc als je dit op de pc mocht hebben zodat je AC2 niet op hoogste GFX kan spelen en anders ben je blind . AC2 is op zo wat alle vlakken beter dan AC1 en zeker op GFX gebied. Dus alsjeblieft . ik heb ps3 maar ik bedoel eigenlijk alleen de gezichten wand dat zag er beter uit. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) ik heb een fout gevonden in de trailer. wand in de koets zit die paus die je in AC vermoord sorry voor dubbelpost Bewerkt: 20 september 2010 door benhelsloot Reageren
Dakendak Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Ik ga toch voor Gothic 4... Reageren
Cheers. Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Geplaatst: 22 september 2010 ik had vorig jaar Ac2 gekocht en Ac1 van een vriend geleend. en deze ga ik echt kopen ojmdat er ook een multiplayer mode in zit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Joepie! Mijn pa vroeg wat ik voor me verjaardag wilde. Ik zei: Black Ops koop ik zelf, maar AC: Brotherhood lijkt me ook wel leuk. Zegt ie: Bestel hem maar via Game Mania die Limited Edition van 65 euro. Ik denk chill. Reageren
proaz Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 iemand al nieuws over de systeemeisen want ik wil em graag voor de pc. AC 2 was ook een supergame dus zit al best lang te wachten Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik twijfel of ik deze game wel zou gaan kopen. Ik vond Assasin's Creed II heel leuk Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Ik twijfel of ik deze game wel zou gaan kopen. Ik vond Assasin's Creed II heel leuk Deze versie heeft een gloednieuwe verhaallijn met nieuwe steden en ook een multiplayer. Dus lijkt me zeker de moeite om te kopen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 (bewerkt) Ik twijfel of ik deze game wel zou gaan kopen. Ik vond Assasin's Creed II heel leuk Deze versie heeft een gloednieuwe verhaallijn met nieuwe steden en ook een multiplayer. Dus lijkt me zeker de moeite om te kopen. Ik ga wel een tijdje wachten met dit te kopen. Eerst mijn TV, dan nieuwe phone (eerst nog Undead Nightmare disc natuurlijk) en dan games, duurdere games dan ! Bewerkt: 8 november 2010 door TekaLoca Reageren
vice infernusX Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 Joepie! Mijn pa vroeg wat ik voor me verjaardag wilde. Ik zei: Black Ops koop ik zelf, maar AC: Brotherhood lijkt me ook wel leuk. Zegt ie: Bestel hem maar via Game Mania die Limited Edition van 65 euro. Ik denk chill. Lucky Bastard zoiets zou mijn vader me nou nooit vragen, jammer genoeg. Ik was van plan om CoD Black Ops te kopen, maar ik heb geen Xbox Live(ligt aan problemen met het aansluiten an de 360 aan de modem ) En CoD koop je niet voor de Singleplayer alleen. Assassins Creed Brotherhood lijkt me wel een vette game. Ik heb niet eerder AC gespeeld, maar het lijkt me wel een leuke serie. Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 ik weet dat ie snel komt maar when is de release? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.