Jump to content

Assassins Creed: Brotherhood

Recommended Posts

Geplaatst:

Joepie! Mijn pa vroeg wat ik voor me verjaardag wilde. Ik zei: Black Ops koop ik zelf, maar AC: Brotherhood lijkt me ook wel leuk. Zegt ie: Bestel hem maar via Game Mania die Limited Edition van 65 euro. Ik denk chill. :)

Lucky Bastard :7 zoiets zou mijn vader me nou nooit vragen, jammer genoeg. :N

Ik was van plan om CoD Black Ops te kopen, maar ik heb geen Xbox Live(ligt aan problemen met het aansluiten an de 360 aan de modem :cry: ) En CoD koop je niet voor de Singleplayer alleen. Assassins Creed Brotherhood lijkt me wel een vette game. Ik heb niet eerder AC gespeeld, maar het lijkt me wel een leuke serie.

AC word zeker nice. :)

• Reacties 321
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

51

• benhelsloot

37

• TekaLoca

34

• moechy

33

Geplaatst:

Donderdag ligt ie bij mij op de deurmat :D. Ik heb getwijfeld tussen de limited edition & de gewone, maar ik vond toch het niet waard meer geld uit te geven aan wat doosjes en kaartjes (en een kaulo vette harlekijn), dus dan maar de gewone. Weet toch niet zeker of de multiplayer wel leuk genoeg is.

NickOwnage met je limited edition verdwijn uit mijn ogen :-(..

Geplaatst: (bewerkt)

11u9us9.jpg

Is die 2e gast van links niet een snaveldoktor?

Zou wel cool zijn als iedereen in dit spel zowat dood gaat aan de pest.

Ik heb AC nooit echt goed gespeeld met passie om het zo maar te noemen, maar het lijkt me wel een leuke game.

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:

2e dude van links is inderdaad een dokter. 1e is de courtisane, 3e is een beul en 4e weet ik niet :puh:.

@EOTR: Ik hoop dat mijn gepreo-rderde woensdag binnen komt, maar weinig kans. Ze worden pas woensdag verstuurd.

Geplaatst:

2e dude van links is inderdaad een dokter. 1e is de courtisane, 3e is een beul en 4e weet ik niet :puh:.

De vierde lijkt mij gewoon een sluipmoordenaar? :7

Geplaatst:

Een assasijn om precies te zijn..

Wrong! De 4de is een Officer.

Vandaar die Hidden Blades..

Ik hoop dat 'ie gauw uitkomt, een vriend van mij praat over niets anders dan ACB! Wie van jullie wist er overigens dat er een heuse gang rond ACB op dit forum was? :7

Geplaatst:

Een assasijn om precies te zijn..

Wrong! De 4de is een Officer.

Vandaar die Hidden Blades..

Ik hoop dat 'ie gauw uitkomt, een vriend van mij praat over niets anders dan ACB! Wie van jullie wist er overigens dat er een heuse gang rond ACB op dit forum was? :7

Dude. The officer is een soort assassijn. :7 Je krijgt hem zelfs bij het speciale pre-order pack samen met die nar en 2maps. =)

Geplaatst:

Donderdag ligt ie bij mij op de deurmat :D. Ik heb getwijfeld tussen de limited edition & de gewone, maar ik vond toch het niet waard meer geld uit te geven aan wat doosjes en kaartjes (en een kaulo vette harlekijn), dus dan maar de gewone. Weet toch niet zeker of de multiplayer wel leuk genoeg is.

NickOwnage met je limited edition verdwijn uit mijn ogen :-(..

;) Limited Edition is hier bij Game Mania 5 euro duurder. :)

Geplaatst:

Ik ga hem straks ophalen bij Game Mania voor m'n broertje. Ik ga er pas mee beginnen als ik AC2 uit heb (net opnieuw begonnen, nu voor de 100%). Maar het kan ook zijn dat Gran Turismo 5 eerder komt dan dat, dus dan ga ik dat no-lifen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...