Gijsso Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Dat is een cheat. THEY SELL SOULS CHEAP HERE: Decrease Bounty Reageren
madviper Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 igi0n, het spel speet zich af in 1911 dacht ik ergens te hebben gezien . Bij een van de strangers kom je op een kerkhof terecht, en als ik het goed heb zie je daar dan op de grafsteen 1911 staan, je kijkt er ook specifiek naar omdat je zoektocht je naar dat graf toe leidt. Reageren
Spel Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Geplaatst: 25 mei 2010 Het spel speelt zich inderdaad in 1911 af. Wat easter egg's betreft, volgens mij heb ik er nog geen één gezien. Ik vind echt dat ze een achievement/thophy erin hadden moeten doen, genaamd Grand Theft Auto, en als auto's dan konden rondrijden in Blackwater, en je steelde zo'n auto, dat je dan die achievement krijgt Reageren
rienie Geplaatst: 26 mei 2010 Rapport Geplaatst: 26 mei 2010 Het is niet echt een EE. Maar als je een submissie of hoe je dat ook noemt van een stranger. Bij het parkje op Blackwater. Krijg je foto's voor zwart maken. En als je die foto's bekijkt zie een neukende gozer een paar standjes doen met zo'n vrouw. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Op een brug waar de trein over heen gaat staat "the sell souls cheap here". Doet me denken aan Soul Train. Verwijzing?? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Geplaatst: 27 mei 2010 Op een brug waar de trein over heen gaat staat "the sell souls cheap here". Doet me denken aan Soul Train. Verwijzing?? Ik denk het niet, het enige is het woord soul en dat zou een beetje vergezocht zijn denk ik. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) Ik heb iets ontdekt Waarom de naam "What aboutHand Grenades?' is is omdat een liedje van Green Day Horseshoes and Handgrenades heet Dat weet ik aangezien ik Green Day luister Bewerkt: 28 mei 2010 door JordanMaster Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Op een brug waar de trein over heen gaat staat "the sell souls cheap here". Doet me denken aan Soul Train. Verwijzing?? Ik denk het niet, het enige is het woord soul en dat zou een beetje vergezocht zijn denk ik. Ja, maar er loopt wel een spoorlijn. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb iets ontdekt Waarom de naam "What aboutHand Grenades?' is is omdat een liedje van Green Day Horseshoes and Handgrenades heet Dat weet ik aangezien ik Green Day luister Euh... Ze hebben het gewoon over handgranaten hoor... Dit is geen verwijzing. BTW: Ik luister ook Greenday Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb iets ontdekt Waarom de naam "What aboutHand Grenades?' is is omdat een liedje van Green Day Horseshoes and Handgrenades heet Dat weet ik aangezien ik Green Day luister Euh... Ze hebben het gewoon over handgranaten hoor... Dit is geen verwijzing. BTW: Ik luister ook Greenday Jawel, want de Trophy gaat over 'horseshoes' en hij heet 'What about Handgrenades?'. Dat betekent dat het 'Horeshoes and Handgrenades' is. Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 (bewerkt) Ja, R* heeft er een serieuzere game van gemaakt, dat zie je ook aan de characters. Alhoewel de naam 'West Dickens ik toch een beetje een EE vind Winchester Repeater, dat klinkt bijna als Wind-chester hahaha.. Maar nee, ik ben nog geen enkele duidelijke EE tegengekomen. Bewerkt: 29 mei 2010 door FireFighter Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Ik ben nog wel een geintje tegengekomen. Bij de laatste update zijn er nog wat trophies bijgekomen voor de DownLoadbareContent en deze springt er wel duidelijk uit. "2 Guys 1 Coop" Misschien verwijzing naar het beruchte filmpje 2 Girls 1 Cup? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik ben nog wel een geintje tegengekomen. Bij de laatste update zijn er nog wat trophies bijgekomen voor de DLC en deze springt er wel duidelijk uit. "2 Guys 1 Coop" Misschien verwijzing naar het beruchte filmpje 2 Girls 1 Cup? Nou dat weet ik wel zeker dat dat een verwijzing is hoor . Toen ik je laatste zin nog niet gelezen had dacht ik er al aan . Reageren
Niiek Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik ben nog wel een geintje tegengekomen. Bij de laatste update zijn er nog wat trophies bijgekomen voor de DownLoadbareContent en deze springt er wel duidelijk uit. "2 Guys 1 Coop" Misschien verwijzing naar het beruchte filmpje 2 Girls 1 Cup? Ik heb die update nog niet ? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik ben nog wel een geintje tegengekomen. Bij de laatste update zijn er nog wat trophies bijgekomen voor de DownLoadbareContent en deze springt er wel duidelijk uit. "2 Guys 1 Coop" Misschien verwijzing naar het beruchte filmpje 2 Girls 1 Cup? Ik heb die update nog niet ? Misschien ben je niet verbonden met het internet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.