Phoenyxar Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Het is niet dezelfde poort, er zijn teveel verschillen, zoals BoerDave zegt: het is gewoon een standaard kerkhofpoort en dan nog zijn er verschillen. Reageren
Xnow Geplaatst: 25 juni 2010 Rapport Geplaatst: 25 juni 2010 Een kleine verwijzing naar de gelijknamige film is de Missie: "My Sister's Keeper', maar niet echt EE-achtig Maar voor de rest ben ik op kleine vrij standaard R*-grapjes na, vrij weinig EE tegen gekomen, maar door de toon van het verhaal, mis ik ze eigenlijk niet... Reageren
rienie Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 In multiplayer zit een zombie horse. Ik weet niet hoe je eraan kan komen ze zeggen door een mod. Maar hij mist ze onderkaak ze rechterbeen en er steekt een bot door ze hooft en hij heeft veel bloed. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juli 2010 Rapport Geplaatst: 1 juli 2010 In multiplayer zit een zombie horse. Ik weet niet hoe je eraan kan komen ze zeggen door een mod. Maar hij mist ze onderkaak ze rechterbeen en er steekt een bot door ze hooft en hij heeft veel bloed. Er is een mod van een zombie paard op de xbox 360 versie, maar dat paard ziet er wel anders uit dan dat jij beschreef. http://www.youtube.com/watch?v=T7TR79BljSw Reageren
rienie Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Is die ook voor PS3 of dat weer niet? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Geplaatst: 2 juli 2010 Die beschrijving klopt wel aardig hoor. , ik ga het ook proberen. Reageren
viccard Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Op Red Dead wiki staan een aantal Easter eggs, eentje daarvan is wel goed bedacht: in een graf bij Blackwater ligt ene Harrison Cherry, die volgens de grafsteen stierf in 1968, wat zou betekenen dat hij 54 jaar na het spel is gestorven T'zou een spelfoutje kunnen zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk Reageren
EJpower Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 ik denk dat ik er 1 gevonden heb maar aan de andere kant is het niet echt een EE maar The Hanging Rock is op de kaart ook een steen die hangt aan een paar touwtjes Reageren
viccard Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Ik heb het gecontroleerd en het klopt inderdaad! Als je de kaart ondersteboven houdt, lijkt het inderdaad net op een steen die aan een heleboel touwtjes hangt PS: Bij de Hanging rock hangt ook een strop, maar misschien is het een beetje dubbelzinnig bedoeld Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Geplaatst: 20 juli 2010 Een leuke Easter Egg die je altijd kan vinden, is in de krant. Aan de rechtse kant heb je een stukje krant met allemaal verschillende artikelen. Reclame, overlijdingsbericht, wedstrijden, vanalles. Helemaal rechtsonder, het laatste bericht, daar staat altijd, in elke andere editie, een mooie zin. Je leest er zo overheen. Reageren
viccard Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Dat zijn cheats, en al heel lang bekend(tis volgens mij zelfs bekend gemaakt door Rockstar zelf ) Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Ik bedoel de ingame kranten Op de Rockstar Social Club, links, daar staan die cheats. Die zijn natuurlijk door R* op de site gezet. Maar in de INGAME kranten helemaal RECHTSONDER, daar staan goede zinnen. Echte Eastereggs. Reageren
jordycorba Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 dan zijn het alsnog cheats Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 dan zijn het alsnog cheats Cheats vindt je overal in RDR. Meestal op een muurtje.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.