Gijsso Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) dan zijn het alsnog cheats Op de krant van de Social Club wel ja, maar wat dus in de krant staat die je kan kopen voor $1 bij treinstations. Bewerkt: 25 juli 2010 door Gijsso Reageren
jordycorba Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 (bewerkt) daar staan ook cheats in: bijv. in 1 zo'n krant staat: i am an american i need guns, dit is een wapen cheat Bewerkt: 26 juli 2010 door jordycorba Reageren
vice infernusX Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Hoe voer je cheats in? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Hoe voer je cheats in? Start > Options > Cheats. Endan moet je de code invullen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 dan zijn het alsnog cheats Op de krant van de Social Club wel ja, maar wat dus in de krant staat die je kan kopen voor $1 bij treinstations. daar staan ook cheats in: bijv. in 1 zo'n krant staat: i am an american i need guns, dit is een wapen cheat Some cheats can also be found in the bottom corner of in-game Newspapers or written on the walls of certain structures. Allebei gelijk ? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Ik weet niet of deze al bekend is, maar misschien is de MacFarlane ranch gebaseerd op Seth MacFarlane, geestelijke vader van Family Guy, American Dad en The Cleveland Show. Bewerkt: 2 augustus 2010 door MidnightMayhem Reageren
viccard Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 MacFarlane's Ranch was originally Hennigan's Stead. During development the ranch was renamed to MacFarling's Ranch, then again to MacFarlane's ranch and the region in which the ranch resides was renamed Hennigan's Stead. Het zou misschien kunnen, maar als je dit hierboven leest ga je twijfelen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2010 Ik zie de link niet echt. Volgens mij is het gewoon toeval. Reageren
Ak47 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 dat nadat ik een paard gedood had en even ging kijken mijn paard het bloed van het andere paard begon te drinken Reageren
viccard Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Hij eet het gras wat onder het bloed ligt. Gewoon een simpele animatie maar op een leuk moment Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Probeer wat in de kranten te vinden Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik weet niet of deze al bekend is, maar misschien is de MacFarlane ranch gebaseerd op Seth MacFarlane, geestelijke vader van Family Guy, American Dad en The Cleveland Show. Dat is wel een hele goeie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.