Jump to content

[RDR] Easter Eggs

Recommended Posts

• Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• vice infernusX

7

• TekaLoca

6

• Gijsso

5

• Dr.Oppai

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

De bigfoot in Red dead redemption: Undead Nightmare kan weleens op de geruchten gebaseerd zijn uit GTA SA ...

ja, en wat dacht je van de achievement: Six years in the making.

gta sa kwam 6 jaar geleden uit...

Geplaatst:

De bigfoot in Red dead redemption: Undead Nightmare kan weleens op de geruchten gebaseerd zijn uit GTA SA ...

ja, en wat dacht je van de achievement: Six years in the making.

gta sa kwam 6 jaar geleden uit...

Staat allemaal al in mn topic :7

Daar is hij ook voor.

>>> Door Kai-ShockWave: Het is ook een easter egg, dus het kan ook prima hier terecht. ;) <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Easter Egg gevonden :*D

Weetniet of jullie er wat in zien, maar dit is de 2e Green Day verwijzing :7

Bij het kerkhof in Tumbleweed moest je zo coffins burnen.

En daar herrijsde Jimmy Saint. = St. Jimmy?

En hij riep: "I'm gonna have the time of my life, sport!"

Time of your Life is ook een lied van Green Day.

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Als je iemands hoed eraf schiet staat er hatshot, dat vind ik ook wel een soort EE.

hoezo hatshot betekent gewoon letterlijk op de hoed geschoten is het zelfde als je op de hoofd schiet dat is een headshot

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als je op de lampen daar schiet, vliegen ze stuk in brand. Hoogstwaarschijnlijk nog van die 'kaarslampen', of hoe noem je ze? Pionierslampen? :7

Geplaatst:

In MacFarlane´s Ranch in de gevangenis hangt een lamp terwijl ze geen stroom hebben...

wie zegt dat ze geen stroom hadden ?

wand het was in 1600 uitgevonden :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

In MacFarlane´s Ranch in de gevangenis hangt een lamp terwijl ze geen stroom hebben...

wie zegt dat ze geen stroom hadden ?

wand het was in 1600 uitgevonden puh2.gif

Ik kwam er ook achter dat er buiten stroom palen staan :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je iemands hoed eraf schiet staat er hatshot, dat vind ik ook wel een soort EE.

hoezo hatshot betekent gewoon letterlijk op de hoed geschoten is het zelfde als je op de hoofd schiet dat is een headshot

"Hatshot" is een persiflage op het alom bekende "headshot" uit games. Ik vind het ook zeker wel een "geintje", categorie EE. :tu:

@ Gesprek over stroom: Er staan in Red Dead Redemption ook op diverse plaatsen stoomgeneratoren waarmee elektriciteit wordt opgewekt, ga de stroomkabels maar eens volgen, dan kom je vanzelf bij een generator uit. :tu:

• 5 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb niet zozeer een easter egg gevonden, maar het is wel (denk ik) een verwijzing:

Tijdens de missie Exhuming and Other Fine Hobbies van Seth, zegt Seth op een gegeven moment: "Have you looked in the cave, Seth? No, its very dark."

Is dit niet een verwijzing naar Undead Nightmare?

Aangezien Seth op het einde van dit spel, op zoek gaat naar het masker in de grot bij de arena in Escalera.

Bewerkt: door Mark B.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

moet je eens op red dead redemption wiki gaan en dan EE en secrets daar staat er een paar(nou ja een paar)

kijk maar eens :D:D:D

Geplaatst:

Ik denk wel dat alle Easter Eggs die tot nu toe gevonden zijn, hier ook wel zullen staan. Sowieso als ze al op Red Dead Wiki zijn.. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...