Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Recommended Posts

Geplaatst:

>>> Als je nog niet aan het einde van de Storyline bent en absoluut niet wilt weten wat er aan het einde gebeurd, lees dan vooral niet verder! <<<

>>> Door Kai-ShockWave: Het is verplicht om in dit topic spoilers te gebruiken. <<<

Voorbeeld Spoiler-tag:

[spoiler] *tekst* [/spoiler]

De titel zegt genoeg, wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Ikzelf vind het echt hartverscheurend. John Marston was een geweldig personage om mee te spelen en ik vind hem vele malen beter ten opzichte van Jack. Het moment dat ik de mensen zag schieten dacht ik echt van: Nee, dit kan niet waar zijn...

• Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

15

• TekaLoca

14

• viccard

13

• Hayte

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Dit lijkt me niet zo'n geslaagd topic, nog lang niet iedereen heeft de game uit. En om nou een heel topic in spoilertags te gaan zetten.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Dit lijkt me niet zo'n geslaagd topic, nog lang niet iedereen heeft de game uit. En om nou een heel topic in spoilertags te gaan zetten.. :7

Had zelf ook al een beetje dat idee, maar ik waagde het er toch maar op en dacht dat mensen die het echt niet wilden lezen wel weg zouden blijven met die melding. Anders mag dit topic de vuilnisbak in.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Wanneer is eigenlijk het einde ?

Want ik zit nu in Mexico , heb de jobs gedaan van die ene gast met zn gryze baard en al die van Luisa. Moet nu nog verder doen aan die van De Santo. Wanneer ga ik ongeveer aan het einde zijn? (:

Geplaatst:

Want ik zit nu in Mexico , heb de jobs gedaan van die ene gast met zn gryze baard en al die van Luisa. Moet nu nog verder doen aan die van De Santo. Wanneer ga ik ongeveer aan het einde zijn? (:

Na Mexico kom je nog ergens anders, en daar heb je nog een paar missies.

Het is in Blackwater. Daar ga je achter Dutch Vanderlinde aan.

Geplaatst: (bewerkt)

En hoe is het einde nou echt? :$ Ik heb ook RDR, maar ik ben nog niet zo ver, maar ik ben erg nieuwsgierig over hoe het nou afloopt.... :eten: Stuur anders een pb, dan hebben de andere er niet zo last van :bier:

Edit: Dank je Niiek!

Bewerkt: door DingKing
Geplaatst:

Kvind 't een mooi einde, maar wel jammer dat je Jack word, khad echt gehoopt met John verder te spelen.. wel weinig missies eigenlijk ..

kan je John trouwens redden ?

EDIT: Dingking,

als je Dutch hebt vermoord, ga je terug naar de Ranch, en daar zijn Abigail ( vrouw ) Jack ( Zoon ) en Uncle ( ? ), na een paar missie's waarin je wat werk doet voor de ranch of je zoon leert jagen, en hem redt van een beer, kom 't leger, uncle wordt neergeschoten, jy dekt de familie, en Jack en Abigail moeten vlugten van John, waarna john doodgaat door 10 man ofzo, later maakt Jack Edgar Ross dood, die achter de aanval zat ..

Duidelijk ? :puh:

>>> Door Visser23: Spoilered. Graag deze code gebruiken.<<<

Geplaatst:

Ik vond het einde echt triestig...:7 Op dat soort momenten krijg je echt even een teleurstellend gevoel.:$ Ik had ook wel gehoopt dat ik gewoon met John verder zou kunnen spelen.

Geplaatst:

Na Mexico kom je nog ergens anders, en daar heb je nog een paar missies.

Het is in Blackwater. Daar ga je achter Dutch Vanderlinde aan.

Wanneer ga ik ongeveer weg zyn van Mexico? :o

Geplaatst:

Ikzelf heb nu ook al een paar keer geprobeerd om met Jack door te spelen. Telkens als ik net een beetje aan hem gewend raak moet ik weer denken aan het moment dat ik met John op hetzelfde paard en door hetzelfde gebied reed. Ik kan gewoon niet verder spelen met Jack. Dus ik heb mijn savegame voor de laatste missie (waar ik tot ontzettend jammer genoeg geen outfits kan veranderen) maar weer geladen en ben daar mee verder gaan spelen, maar het voelt niet meer hetzelfde als voorgaands. Ik hoop echt dat Rockstar met een DLC komt waarin je weer met John verder kan...

Geplaatst:

Ze hadden beter Jack and Abigail laten doodgaan en John als eenzame Cowboy laten verder gaan.

Ja, dat had nog eens het allerbeste geweest. Rockstar wilde duidelijk die emotie losmaken bij de spelers, maar dat bereik je niet door de personage waar iedereen zich zo in heeft ingeleefd te laten sterven. Die emotie had je ook bereikt bij de dood van je vrouw en zoon.

Geplaatst:

Wat een lame ass einde.

Je gaat imo te weinig om met de personage's om emoties te voelen als ze dood gaan. Toen ik Edgar dood schoot had ik iets van, wtf, dit is het? Niet eens een fatsoenlijke reden waarom ze Jack dood schoten? Nee, dat is te moeilijk. Gewoon Edgar afknallen en dan maar komen met de credits. Wow. Had niet eens zin om die credits te bekijken.

Geplaatst:

Wat een lame ass einde.

Je gaat imo te weinig om met de personage's om emoties te voelen als ze dood gaan. Toen ik Edgar dood schoot had ik iets van, wtf, dit is het? Niet eens een fatsoenlijke reden waarom ze Jack dood schoten? Nee, dat is te moeilijk. Gewoon Edgar afknallen en dan maar komen met de credits. Wow. Had niet eens zin om die credits te bekijken.

Ik heb geen credits gezien...:N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...