Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?


Die Hard

Recommended Posts

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    15

  • TekaLoca

    14

  • viccard

    13

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Heb het net uitgespeeld, ik vond het een zeer goed einde, echt een western einde. John Marston was zelf ook geen braverik dus het was logisch dat hij uiteindelijk aan zijn einde zou komen, en het is ook typerend voor de agenten om je toch te vermoorden. Na alles wat je voor hun had gedaan. Ze waren ook in hun missies gewoon al een stel klootzakken.

Ik was wel even in de war want als je in die cutscene ziet dat Jack naar de grafsteen kijkt, dan lijkt hij van achteren echt op John, Dus ik dacht van yes hij is niet dood !

Draait ie zich om en dan zie je een lelijke mexicaan. :$

Toen wist ik niet eens dat hij jack was, pas toen ik zag dat zijn save location Jack's kamer was, toen ging er pas een lichtje branden. :cab:

>>> Door Kai-ShockWave: Zet in het vervolg de spoiles in een spoiler-tag, staat boven duidelijk aangegeven. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht echt NOOOOO!!! bij het einde. En al helamaal toen ik als Jack speelde. Maar nu vindt ik het al niet meer erg, Jack is ook best goed....

>>> Door Kai-ShockWave: Zet in het vervolg de spoiles in een spoiler-tag, staat boven duidelijk aangegeven. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Multiplayer is ook niks meer aan als je level 50, prestige 5 bent :(

*verveeld*

Dream on, naar mijn weten is er nog niemand die dat heeft gehaald (en in zo'n korte tijd lijkt het me onmogelijk).

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb RDR gister uitgespeelt en vond het ook een mooi western einde en erg ontroerend daar zorgde de muziek wel voor.

Het begon net goed te gaan met Johns familie en dan worden ze ineens uit elkaar gescheurd. Dat is knap ontroerend als je Jack na 3 jaar een bezoek ziet brengen aan de graven. Die moeder zal wel van verdriet zijn gestorven :(

Alsnog vind ik Jack echt niet meer op een Mexicaan lijken dan John Marston.

>>> Door Kai-ShockWave: Zet in het vervolg de spoiles in een spoiler-tag, staat boven duidelijk aangegeven. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

het einde sloeg nergens op wand ik dacht je moest ze allemaal neerknallen maar dan word jij neergeknalt duh.gif

>>> Door Visser23: Gelieve de spoiler tag te gebruiken (Kijk bovenaan dit forum).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven:

Ik dacht dat je nog een kans had om te overleven als je ze allemaal optijd neer kon schieten.

Niet dus :duh: ik schiet er misschien 5 af maar dan zie je een cutscene waarin de rest je doodschiet

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi einde. Jammer dat ik al wist wat er met John ging gebeuren (omdat sommige het niet konden laten). Alleen is het nog wennen om met Jack te spelen. Je hebt het hele verhaal met John meegemaakt en nu speel je opeens met Jack. Maar verder een mooi einde. Nu de 100% halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het een erg mooi en goed western einde. Bij de laatste missies zat ik me echt af te vragen: Waarneer komt de grote ontknoping(die zit in alle Westerns 0_0)

Ik begreep best snel dat dat nieuwe figuurtje Jack was(wie anders?)

\

Nu ga ik de 100 procent halen ^_^

Bewerkt: door viccard
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het echt een zeer goed einde de storylines van alle gta's waren altijd zeer goed. Maar zo onvoorspelbaar als de loop van dit verhaal hebben ze tog nog nooit gedaan en ik vind het dus een super eind.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dat save ik John wel even appart. Ik heb net met Jack die koeien naar John's huis gebracht en verder ben ik nog niet. Ff een aparte save maken waarbij ik altijd nog John kan zijn. Mij maakt het niet echt veel uit al vindt ik John wel een coole gozer.

Alleen een vraagje.

Hoe ziet Jack er uit wanneer je hem speeld? Het blijft toch geen jochie hoop ik he?????? :duh:

>>> Door Visser23: Gelieve de spoiler tag te gebruiken (Kijk bovenaan dit forum).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Android:

Oke, dat save ik John wel even appart. Ik heb net met Jack die koeien naar John's huis gebracht en verder ben ik nog niet. Ff een aparte save maken waarbij ik altijd nog John kan zijn. Mij maakt het niet echt veel uit al vindt ik John wel een coole gozer.

Alleen een vraagje.

Hoe ziet Jack er uit wanneer je hem speeld? Het blijft toch geen jochie hoop ik he?????? :duh:

Nee, hij wordt erger. Hij verandert in een Mexicaan.

>>> Door Visser23: Gelieve de spoiler tag te gebruiken (Kijk bovenaan dit forum).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...