Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?


Die Hard

Recommended Posts

Undead Nightmare!

Ik lees dit net op de site!

Then, later this fall, we will be presenting our original mostly Single-Player DLC release: the Undead Nightmare Pack.

Unleashed upon the world of Red Dead Redemption, the Undead Nightmare Pack will feature an entirely new single-player campaign that follows John Marston as he tries to find a cure for the highly infectious zombie plague that has spread across the frontier.

In addition to the lengthy single-player adventure, The Undead Nightmare Pack features brand new gameplay mechanics, weapons, zombie animals, mythical creatures and even a brand new secret location.

COOOOOOOOOOOOOOL! Mij leek die zombiepack niks aan, maar met een nieuwe campaign...Kan niet wachten!

Maar voor diegene die de verhaallijn al uitgespeeld hebben:

Is ie dan niet zelf een zombie?

Overigs, op 21 september komt "Lairs and Cheaters" pack uit

Bewerkt: door viccard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    15

  • TekaLoca

    14

  • viccard

    13

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Wat een lame ass einde.

Je gaat imo te weinig om met de personage's om emoties te voelen als ze dood gaan. Toen ik Edgar dood schoot had ik iets van, wtf, dit is het? Niet eens een fatsoenlijke reden waarom ze Jack dood schoten? Nee, dat is te moeilijk. Gewoon Edgar afknallen en dan maar komen met de credits. Wow. Had niet eens zin om die credits te bekijken.

Ik heb geen credits gezien...:N

*jammer dat john doodgaat ik vond hem een super goed personage met jack is het niet hetzelfde :cry: *

heb ook geen credits gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen credits gezien...:N

heb ook geen credits gezien.

Nadat John is neergeschoten moet je een paar dagen wachten. Er zal na een bepaalde tijd een vraagteken (?) op de kaart komen te staan waar je naartoe moet. Als je die missie voltooid hebt krijg je de credits te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...