Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?


Die Hard

Recommended Posts

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Die Hard

    15

  • TekaLoca

    14

  • viccard

    13

  • Hayte

    10

Top Posters In This Topic

Misschien RDR2? Maarja, wanneer speelt dat zich dan af? 1925 ofzo? is ie dan een Mafiosi?

Het zou je misschien verbazen he, maar de mensen in Texas willen terug naar de tijd van het wilde westen, er zijn daar nog altijd cowboys die met hun paard kuddes koeien drijven op een gigantische ranch, ondanks alle moderne middelen :cab: .

Dus ik denk dat dat een vervolg geen probleem zal zijn :D

Of het wordt een oorlogs shooter als Jack de oorlog tussen 1914 en 1918 joint en vecht voor de Amerikanen.

Onderschat Rockstar games nooit, zij kunnen van alles een geweldige freeroam game maken, dus wie weet ...

Bewerkt: door xelaim
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien RDR2? Maarja, wanneer speelt dat zich dan af? 1925 ofzo? is ie dan een Mafiosi?

Het zou je misschien verbazen he, maar de mensen in Texas willen terug naar de tijd van het wilde westen, er zijn daar nog altijd cowboys die met hun paard kuddes koeien drijven op een gigantische ranch, ondanks alle moderne middelen :cab: .

Dus ik denk dat dat een vervolg geen probleem zal zijn :D

Als ik het goed heb heeft Rockstar Games verteld dat er geen nieuwe Red Dead uit gaat komen. Er komen alleen nog DLC's uit voor Red Dead Redemption en daarmee komt er een einde aan de Red Dead-serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het einde valt me erg tegen. Je doel is het terugkrijgen van Abigail en Jack, en nadat je weer herenigd met ze bent, werk je nergens meer naar toe. Voorafgaand moest je Bill Williamsson en Dutch Van der Linde zien te doden en dan speel je ergens naar toe. De dood van John had ik echter niet verwacht, nu speel ik met lulletje rozewater Jack, die alleen qua uiterlijk veel weg heeft van John. De wraak op Edgar Ross voelde dan wel weer goed, maar als nog een tegenvallend slot.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel missies zijn er nu eigenlijk?

Iedereen zegt dat er maar 47 missies zijn maar ik zit nu al bij 52?

ik ben nu bij Het stuk dat jhon trug is bij zijn familie en jack traint om een echte cowboy te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel missies zijn er nu eigenlijk?

Iedereen zegt dat er maar 47 missies zijn maar ik zit nu al bij 52?

ik ben nu bij Het stuk dat jhon trug is bij zijn familie en jack traint om een echte cowboy te zijn.

In totaal zijn er 57 missies, niet 47. ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Spoiler toegevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het juist leuk dat het er in het einde wat rustiger aan ging en je wat Ranch missies kon doen. Ik verwachtte dat meteen als je terugkwam thuis na een missie John al dood zou gaan. Dan is het wel weer stom dat je je doel hebt bereikt en je familie terug en dan gaat John ineens dood. Ik snap niet wat iedereen tegen Jack heeft. Ik vind hem er niet slecht uitzien en hij lijkt ook niet op een Mexicaan. Ik speelde dan wel liever met John om zijn zware stem en betere uiterlijk maar Jack is ook niet slecht.

Voordat ik het einde van de storyline had gehaald hoopte ik ook dat als je terug ging naar huis je naar een nieuwe staat zou gaan aangezien John in de intro met een boot aankwam. Het zal vast zo zijn dat John net op reis was toen zijn familie werd ontvoerd door Ross.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Heb het nu al 2x uitgespeeld, en het blijft gewoon een TopGame !

Het eind is idd wel wat jammer..

Maar Jack is wel ok ookal mis ik het om als John te spelen mja.

Hopelijk DLC waar je nog ff verdergaat met Jack :)

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik een spoiler-tag a.u.b. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...