Jump to content

[RDR] Wat vinden jullie van het einde van de Storyline?

Recommended Posts

• Reacties 138
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Die Hard

15

• TekaLoca

14

• viccard

13

• Hayte

10

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Maar kun je met Jack nog wel van outfits wisselen?

Ja, dat kan nog.;)

Geplaatst:

Maar kun je met Jack nog wel van outfits wisselen?

Ja, dat kan nog.;)

Oke,

Maar wel lame van Rockstar dat ze voor 100% dan de bureau-suit geven. Hadden ze beter een soort speciale john marston outfit voor 100% kunnen doen.

Geplaatst:

Na de laatste missie, waarbij

je verandert in Jack

, moet je nog naar het station van BlackWater, daar is zo'n random character achtig iets. Doe die, en je ziet de credits. Wees voorbereid op een nogal makkelijk en lame ass einde.

Geplaatst:

Dat spoiler gedoe, lees het dan niet en ik ga echt niet in een hoekje zitten huilen omdat ik het einde weet, vind ik juist wel leuk. :eten:

Wat gebeurt er dan met Jack.

Geplaatst:

Dat spoiler gedoe, lees het dan niet en ik ga echt niet in een hoekje zitten huilen omdat ik het einde weet, vind ik juist wel leuk. :eten:

Wat gebeurt er dan met Jack.

Die blijft leven. Uiteindelijk Zie je Abi nog naast John Liggen. (2graven)

Geplaatst: (bewerkt)

EDIT: laatmaar, moechy was me voor, wat is er eigenlijk met abigail gebeurd ? ouderdom ?

Bewerkt: door Niiek
Geplaatst:

ik heb hem trouwens vanmiddag uitgespeeld en ik vond het vet. een onvoorspelbaar einde

maar die zoon Jack als je hem dan speelt lijkt net een mexicaan terwijl als ie 15/16 was sproeten en een wit huidje heeft.

Waar ik tijdens de hele game ontzettend veel perfect uitgewerkte dingen ontdekte, heb ik het idee dat Rockstar het einde van het spel een beetje heeft afgeraffeld. Als je er zoveel aan hebt gedaan om John Marston perfect te maken, waarom maken ze dan een wissel van character met één of andere Jack waar je amper iets van weet.

Er zijn by the way 3 graven, links Marston, midden Abigail, rechts Uncle.

En inderdaad, bij dat einde had ik ook zoiets van... Een duel wat ik al 20 keer heb gehad, en dan is het over? Afgeraffeld, echt afgeraffeld.

Zoals ik op een ander forum ook heb gezegd: De storyline was er één van het beste spel ooit, het einde was een einde van het slechtste spel ooit.

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten

weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line

>>> Door Kai-ShockWave: Gebruik voortaan spoilers a.u.b.<<<

Geplaatst:

Zou de afloop mss in spoilertags mogen? Ik heb hem zelf (gelukkig :7) al uitgespeeld, maar er zijn zat mensen die dat nog niet hebben en zoiets liever niet tegenkomen. :puh:

Geplaatst:

Sentasi, als je het spel nog niet hebt uitgespeeld, zou jij dan een topic lezen wat heet, Wat vinden jullie van het einde van de storyline?

Maar het einde valt niet zo mee, het zuigt gewoon xD John heeft gedaan wat hij moest, en nog komen die mensen achter John aan. Het zou best wel kunnen, maar zo niet-orgineel dat het orgineel is. En nee, dat is niet positief bedoelt.

en ik snap het niet waarom ze op het eind John marston doodschieten

weet iemand waarom want volgens mij is dat niet verteld in de story line

Motieven die mensen geven op andere forums zijn dat Edgar Ross gewoon alle oud Dutch-gang leden dood wilde... Hij koos John vanwege zijn zwakte van zijn familie konden ze hem alles laten doen, om vervolgens zelf het klusje af te ronden door John zelf af te maken. Vergeet niet wat Dutch van der Linde zei voordat hij van de rots afsprong: "The government will always find another monster so as to justify their paychecks."

Bewerkt: door Die Hard

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...