flippie13 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 In Peru zijn de mensen écht bang, in Nederland zijn ze ook wel bang, maar niet zoals in Peru. Daar heb ik geen bron voor nodig want dat weet zowel ik als jij. Dit weet ik niet, kan je dit met een bron bevestigen? Zolang je dat niet doet plak ik het stempeltje 'niet waar' erop, en me inkt is door al jouw posts hier al bijna op. Vind je dit nu echt, of maak je een grapje? Dit meen ik echt. Het recht hebben ze wel, ze hebben het alleen in zekere maten verpest voor zichzelf, en daardoor zitten ze nu opgesloten voor een bepaalde tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Vind je dit nu echt, of maak je een grapje? Dit meen ik echt. Het recht hebben ze wel, ze hebben het alleen in zekere maten verpest voor zichzelf, en daardoor zitten ze nu opgesloten voor een bepaalde tijd. En doordat ze opgesloten zitten, hebben ze bepaalde rechten toch niet meer? Of denk ik nu als een ezel (wat ik wel vaker doe)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Vind je dit nu echt, of maak je een grapje? Dit meen ik echt. Het recht hebben ze wel, ze hebben het alleen in zekere maten verpest voor zichzelf, en daardoor zitten ze nu opgesloten voor een bepaalde tijd. En doordat ze opgesloten zitten, hebben ze bepaalde rechten toch niet meer? Of denk ik nu als een ezel (wat ik wel vaker doe)? alhoewel je hele post wel klopt, hebben ze toch die rechten nog wel. Het is niet zo dat als ze eenmaal in de gevangenis zitten je ze mag gaan mishandelen, je moet ze wel met respect behandelen, ongeacht hun misdaad. Zoals je zelf al zei, heb je het recht wel, maar krijg je het in mindere maten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 In Peru zijn de mensen écht bang, in Nederland zijn ze ook wel bang, maar niet zoals in Peru. Daar heb ik geen bron voor nodig want dat weet zowel ik als jij. Dit weet ik niet, kan je dit met een bron bevestigen? Zolang je dat niet doet plak ik het stempeltje 'niet waar' erop, en me inkt is door al jouw posts hier al bijna op. Jij weet toch zelf ook wel dat wij 100x grager naar een Nederlandse gevangenis wilt dan een Peruviaanse gevangenis? No bron required. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 In Peru zijn de mensen écht bang, in Nederland zijn ze ook wel bang, maar niet zoals in Peru. Daar heb ik geen bron voor nodig want dat weet zowel ik als jij. Dit weet ik niet, kan je dit met een bron bevestigen? Zolang je dat niet doet plak ik het stempeltje 'niet waar' erop, en me inkt is door al jouw posts hier al bijna op. Jij weet toch zelf ook wel dat wij 100x grager naar een Nederlandse gevangenis wilt dan een Peruviaanse gevangenis? No bron required. Dat weet ik niet! Jesus he, kom nou eens met bronnen in plaats van dingen te zeggen die je zelf bedacht hebt. Zo ga ik je echt niet serieus nemen hoor. Misschien is die gevangenis in Peru wel gelijk aan een 5 sterren hotel? Ik weet niet hoe zo'n gevangenis in Peru eruit ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 alhoewel je hele post wel klopt, hebben ze toch die rechten nog wel. Het is niet zo dat als ze eenmaal in de gevangenis zitten je ze mag gaan mishandelen, je moet ze wel met respect behandelen, ongeacht hun misdaad. Zoals je zelf al zei, heb je het recht wel, maar krijg je het in mindere maten. Ik had op z'n minst verwacht dat je me een ezel zou noemen. Maar jij zegt dat ik ze met respect MOET behandelen. Hebben zij andere met respect behandeld? Lijkt me niet, anders kom je niet in de gevangenis terecht. Ik zie dan totaal geen reden om die mensen wel met respect te behandelen. Ik noem ze mensen, en dat is alle respect die ze van mij krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 In Peru zijn de mensen écht bang, in Nederland zijn ze ook wel bang, maar niet zoals in Peru. Daar heb ik geen bron voor nodig want dat weet zowel ik als jij. Dit weet ik niet, kan je dit met een bron bevestigen? Zolang je dat niet doet plak ik het stempeltje 'niet waar' erop, en me inkt is door al jouw posts hier al bijna op. Jij weet toch zelf ook wel dat wij 100x grager naar een Nederlandse gevangenis wilt dan een Peruviaanse gevangenis? No bron required. Dat weet ik niet! Jesus he, kom nou eens met bronnen in plaats van dingen te zeggen die je zelf bedacht hebt. Zo ga ik je echt niet serieus nemen hoor. Misschien is die gevangenis in Peru wel gelijk aan een 5 sterren hotel? Ik weet niet hoe zo'n gevangenis in Peru eruit ziet. Je hebt toch geen polio? Google is your best friend and google is al mijn bronnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 alhoewel je hele post wel klopt, hebben ze toch die rechten nog wel. Het is niet zo dat als ze eenmaal in de gevangenis zitten je ze mag gaan mishandelen, je moet ze wel met respect behandelen, ongeacht hun misdaad. Zoals je zelf al zei, heb je het recht wel, maar krijg je het in mindere maten. Ik had op z'n minst verwacht dat je me een ezel zou noemen. Maar jij zegt dat ik ze met respect MOET behandelen. Hebben zij andere met respect behandeld? Lijkt me niet, anders kom je niet in de gevangenis terecht. Ik zie dan totaal geen reden om die mensen wel met respect te behandelen. Ik noem ze mensen, en dat is alle respect die ze van mij krijgen. Uw wens is mijn... Over het recht op vrijheid, dat heb ik even nagevraagd en het klopt dat ze die niet hebben. De officiële vastgelegde mensenrechten zijn overigens wel van toepassing, en daar doelde ik eigenlijk op. In Peru zijn de mensen écht bang, in Nederland zijn ze ook wel bang, maar niet zoals in Peru. Daar heb ik geen bron voor nodig want dat weet zowel ik als jij. Dit weet ik niet, kan je dit met een bron bevestigen? Zolang je dat niet doet plak ik het stempeltje 'niet waar' erop, en me inkt is door al jouw posts hier al bijna op. Jij weet toch zelf ook wel dat wij 100x grager naar een Nederlandse gevangenis wilt dan een Peruviaanse gevangenis? No bron required. Dat weet ik niet! Jesus he, kom nou eens met bronnen in plaats van dingen te zeggen die je zelf bedacht hebt. Zo ga ik je echt niet serieus nemen hoor. Misschien is die gevangenis in Peru wel gelijk aan een 5 sterren hotel? Ik weet niet hoe zo'n gevangenis in Peru eruit ziet. Je hebt toch geen polio? Google is your best friend and google is al mijn bronnen. Jij wilt niet door een mongool worden uitgemaakt, maar zelf zit je wel andere mensen een polio te noemen? Gozer, laat je bronnen eens zien, volgens mij verzin jij namelijk nu allerlei dingen waarvan de bron in jouw hoofd zit, en toevallig hoef je daar geen bron over te plaatsen want de meeste hier weten dat daar iets goed mis mee is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Die statistiek komt uit 1999. 11 jaar geleden. Als je dan toch met een bron komt, neem er dan wel een die nog niet volledig out-dated is. Hij is niet volledig Out-dated, denk je zelf nou echt dat heel Nederland in de afgelopen 11.5 jaar er achter uit op is gegaan en de cijfers nu totaal anders zijn? Anyway, als je meer recentere cijfers wil bekijken verwijs ik je door naar dit 627 bladzijdes tellende document waarin alle criminaliteit en rechtshandhaving staan uit 2008. Misschien vind je daar meer recentere cijfertjes (die uiteindelijk toch onder de 5 procent zullen verschillen). Je mist het hele punt. Je had gelijk gehad als je had gezegd en aangetoond dat de grafieken van 1999 overeenkomen met die van 2009, maar dat deed je niet en dus leverde je oude informatie. Bewerkt: 11 juni 2010 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Even een vraagje tussendoor: kunnen jullie nu echt geen discussie voeren zonder elkaar uit te schelden? Daarnaast Flippie: Het ging mij vooral om het recht van vrijheid, wat ik eerder in dit topic noemde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Je hebt toch geen polio? Google is your best friend and google is al mijn bronnen. HAHAHAHAHA Dus je zegt nu eigenlijk: "Ja, ik vind dit en dat, en waarom ik het vind zoek je maar lekker zelf op". Lekker bezig, Freek Zo kun je toch geen fatsoenlijke discussie voeren? Als je een onderwerp hebt zoals dit, dan geef je wat feitjes door middel van bronnen, jouw mening die wordt onderbouwd door de bronnen en eventueel een conclusie die duidelijk jouw standpunt weergeeft. Je laat natuurlijk niet de ander naar jouw bronnen zoeken, of maakt jouw leraar ook jouw toetsen en veegt je moeder je reet nog af? Bewerkt: 11 juni 2010 door Amfetamientje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Je hebt toch geen polio? Google is your best friend and google is al mijn bronnen. HAHAHAHAHA Dus je zegt nu eigenlijk: "Ja, ik vind dit en dat, en waarom ik het vind zoek je maar lekker zelf op". Lekker bezig, Freek Zo kun je toch geen fatsoenlijke discussie voeren? Als je een onderwerp hebt zoals dit, dan geef je wat feitjes door middel van bronnen, jouw mening die wordt onderbouwd door de bronnen en eventueel een conclusie die duidelijk jouw standpunt weergeeft. Je laat natuurlijk niet de ander naar jouw bronnen zoeken, of maakt jouw leraar ook jouw toetsen en veegt je moeder je reet nog af? Je moet ook wat weten om een discussie te voeren, en die kennis mis ik vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Je moet ook wat weten om een discussie te voeren, en die kennis mis ik vaak. Dan ga je de discussie toch niet aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Je moet ook wat weten om een discussie te voeren, en die kennis mis ik vaak. Dan ga je de discussie toch niet aan? Inderdaad, als je hier zelf al bewust van bent kun je beter gewoon 'toekijken' of een neutrale houding aanhouden. Observeer en leer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2010 Je moet ook wat weten om een discussie te voeren, en die kennis mis ik vaak. Dan ga je de discussie toch niet aan? Inderdaad, als je hier zelf al bewust van bent kun je beter gewoon 'toekijken' of een neutrale houding aanhouden. Observeer en leer. Ik heb wel kennis, maar de kennis van de mensen waarmee ik discussieer is soms ver te bekennen. Daarom zeg ik dat ''ik'' dat vaak mis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.