Jump to content

FIFA 11

Kai-ShockWave

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat jullie wel erg negatief zijn hoor. Goed er zijn dingen die echt niet kunnen, als spelers die steeds verdwijnen (emmanuelson, etc.), maar het totaalpakket is wel gewoon goed. Ieder spel heeft bugs, nog nooit is er een bug-vrije game gemaakt dus waarom zouden we dat nu wel opeens verwachten van EA?

Wat dat online betreft, ja dat is vervelend, maar ook niks nieuws. In FIFA 10 was dat zo FIFA 9 ook en laat ik maar zwijgen over de multiplayer van PES voorgaande jaren... Vaak is dit ook niet iets waar EA wat aan kan doen, maar wat gewoon aan de vele verschillende internet-verbindingen ligt.

• Reacties 825
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

86

• End Of The Riot

65

• Mr-Triple-X

62

• BoerBanaan

47

Geplaatst:

Ik denk dat jullie wel erg negatief zijn hoor. Goed er zijn dingen die echt niet kunnen, als spelers die steeds verdwijnen (emmanuelson, etc.), maar het totaalpakket is wel gewoon goed. Ieder spel heeft bugs, nog nooit is er een bug-vrije game gemaakt dus waarom zouden we dat nu wel opeens verwachten van EA?

Wat dat online betreft, ja dat is vervelend, maar ook niks nieuws. In FIFA 10 was dat zo FIFA 9 ook en laat ik maar zwijgen over de multiplayer van PES voorgaande jaren... Vaak is dit ook niet iets waar EA wat aan kan doen, maar wat gewoon aan de vele verschillende internet-verbindingen ligt.

Het heeft niks te maken met de internetverbindingen, het zijn gewoon puur de EA servers. Tenzij jij denkt dat bijna de gehele FIFA community een slechte internetverbinding heeft.

Geplaatst:

Het gaat lekker met mijn carrière bij Arsenal. Ik heb wederom de Champions League, de FA Cup, de Engelse League Cup, de Community Shield, de Copa Europa en het landskampioenschap binnengesleept. Volgens mij is dat ook het maximum te winnen prijzen in één seizoen. Maar goed, die enorme berg aan prijzen brengt ook het nodige geld met zich mee. Ik heb Reina overgenomen van het noodlijdende Liverpool, waardoor ik de steeds beroerder spelende De Gea van de hand kon doen. Ook heb ik Robinho aangekocht voor op de aanvalsflanken, waardoor ik nu met Walcott, Van Persie en Robinho in de aanval speel. Laatstgenoemde tovert echt de meest briljante trucs uit z'n hoed, een genot om naar te kijken. Natuurlijk zijn er ook weer een paar mensen vertrokken, maar hier ging het vooral om jonge spelers die het niet waar konden maken. Ik kon Bendtner op de laatste dag slijten aan Liverpool, maar 'de financiële situatie van de club liet het niet toe.' Da's vreemd, want zowel Arsenal als Liverpool beschikten over voldoende geld voor de transfer.

Geplaatst:

Ik sta in de halve finale van de Champions League met Real Madrid. In de kwartfinales versloeg ik Inter. Heb in de Spaane competitie ook iets van 50 doelpunten op mijn naam staan en ben daarmee uiteraard topscorer. David Villa op de tweede plaats en Diego Fórlan op de derde plaats. Ik sta trouwens ook eerste in de Spaanse competitie. FC Barcelona op de tweede plaats (wie had anders verwacht) en Villareal op de derde plaats. Ben in 1 seizoen ook van basisspeler naar aanvoerder gegaan en heb iets van 8 tot 9× de prijs van team van de week gewonnen als spits en 1× speler van de maand. Ook 1× speler van het jaar, maar dat was na het einde van mijn laatste seizoen bij Ajax. Moet nog 2 maanden spelen volgens mij en dan zit het seizoen er weer op.

Geplaatst:

Carriere gestart met Werder Bremen, niet een goed/slecht club ofso. Gewoon een normaal teampje, vanmiddag Abonglahor gekocht van Aston Villa. Ik blijf nu wel bij Werder Bremen dus ik hoop wat prijzen te pakken :puh:

Geplaatst:

Ik sta in de halve finale van de Champions League met Real Madrid. In de kwartfinales versloeg ik Inter. Heb in de Spaane competitie ook iets van 50 doelpunten op mijn naam staan en ben daarmee uiteraard topscorer. David Villa op de tweede plaats en Diego Fórlan op de derde plaats. Ik sta trouwens ook eerste in de Spaanse competitie. FC Barcelona op de tweede plaats (wie had anders verwacht) en Villareal op de derde plaats. Ben in 1 seizoen ook van basisspeler naar aanvoerder gegaan en heb iets van 8 tot 9× de prijs van team van de week gewonnen als spits en 1× speler van de maand. Ook 1× speler van het jaar, maar dat was na het einde van mijn laatste seizoen bij Ajax. Moet nog 2 maanden spelen volgens mij en dan zit het seizoen er weer op.

Zojuist de Champions cup finale gewonnen van F.C. Barcelona. Was een moeilijke wedstrijd. Ik kwam met 3-1 voor en toch kwam ik Barcelona nog gelijk met 3-3. Verlenging scoort niemand, dus penalty's. Met penalty's won ik na een hele lange penaltyreeks. Heb totaal in 1 seizoen 13× de team van de week prijs gewonnen, 1× speler van de maand en 1× speler van het jaar. Ik blijf bij Real Madrid trouwens en verdien nu €87.000,- per week. Kon ik dat maar in 't echt verdienen. :puh:

Geplaatst:

Ik vindt het wel leuk als je in december moet spelen, dat er dan sneeuw op de veld ligt. De spelers hebben dan lange mouwen en handschoenen aan, best wel leuk :puh:

Geplaatst:

Mijn carrière bij Arsenal is op een erg lullige manier tot een eind gekomen.

Een groot aantal wedstrijden aan het begin van het seizoen was naar latere data verplaatst, en zodoende schoot het niet echt op met de punten. Dus op een gegeven moment kreeg ik, na nietsvermoedend een wedstrijd tegen Man Utd met 3-1 gewonnen te hebben, de mededeling dat ik ontslagen ben. Volslagen belachelijk, want doordat het speelschema steeds werd aangepast kon ik hier niets aan doen.

Zes seizoenen aan bekers, herinneringen en spelvorderingen weg. :cry:

Geplaatst:

Jammer.

Maar een vraag. Ik snap helemaal niks van het spel. Met het beste elftal tegen het slechste elftal verlies ik nog met 25-0. (Ja echt :() Wie wilt mij het astublieft uitleggen. danku!

Geplaatst:

Mijn carrière bij Arsenal is op een erg lullige manier tot een eind gekomen.

Een groot aantal wedstrijden aan het begin van het seizoen was naar latere data verplaatst, en zodoende schoot het niet echt op met de punten. Dus op een gegeven moment kreeg ik, na nietsvermoedend een wedstrijd tegen Man Utd met 3-1 gewonnen te hebben, de mededeling dat ik ontslagen ben. Volslagen belachelijk, want doordat het speelschema steeds werd aangepast kon ik hier niets aan doen.

Zes seizoenen aan bekers, herinneringen en spelvorderingen weg. :cry:

Moet je dan een hele nieuwe carrière beginnen? :o

Geplaatst:

Jammer.

Maar een vraag. Ik snap helemaal niks van het spel. Met het beste elftal tegen het slechste elftal verlies ik nog met 25-0. (Ja echt :() Wie wilt mij het astublieft uitleggen. danku!

Lol, en hij staat ook op Amateur?

Geplaatst:

Jammer.

Ja :7

Geplaatst:

Jammer.

Dan heb je twee opties:

- Of je bent heel slecht, maar dan ook SUPER slecht

- Of je zit gewoon de verkeerde knopjes in te drukken :7

Geplaatst:

Jammer.

Dan heb je twee opties:

- Of je bent heel slecht, maar dan ook SUPER slecht

- Of je zit gewoon de verkeerde knopjes in te drukken :7

Het 2e. Ik weet het zeker want als ik wil scoren schiet ik heel zachtjes. maar 1e zal ook wel zijn :puh: (Leg mn is uit dan) Btw console = PC :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...