End Of The Riot Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wat een bullsh*t. Ik heb echt spijt dat ik bij een lage club ben begonnen.. Ik heb nu al drie seizoen de beker en landstitel gewonnen ik heb zelfs dit seizoen de champions cup gewonnen. Ik heb ook al 2 jaar de topschutter van het seizoen in mijn team zitten. Maar toch krijg ik enkel aanbiedingen van clubs die nog slechter zijn dan de club waar ik nu bij zit. Echt frustrerend dit, ik ga een nieuwe carrière opstarten waarschijnlijk. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Wat een bullsh*t. Ik heb echt spijt dat ik bij een lage club ben begonnen.. Ik heb nu al drie seizoen de beker en landstitel gewonnen ik heb zelfs dit seizoen de champions cup gewonnen. Ik heb ook al 2 jaar de topschutter van het seizoen in mijn team zitten. Maar toch krijg ik enkel aanbiedingen van clubs die nog slechter zijn dan de club waar ik nu bij zit. Echt frustrerend dit, ik ga een nieuwe carrière opstarten waarschijnlijk. Mn zusje is begonnen bij Ajax > Fenerbarce> Sunderland> Man City > Arsenal. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Hoeveel seizoenen heeft ze bij ajax gespeeld? En was dat op playstation 3? Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Carriere met Macclesfield. Drama clubje uit npower league 2 uit Engeland. Een halve ster:P 13 wedstrijden gespeeld, 12 gewonnen. Bij die wedstrijd een vrije trap, tegen de paal toen via keepersrug erin.. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Hoeveel seizoenen heeft ze bij ajax gespeeld? En was dat op playstation 3? 3 Seizoenen bij Ajax en ja ps3 Reageren
Flokkert Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Lol, ik speelde vandaag een wedstrijd met Chelsea tegen Manchester United. Zegt de Commentator dat de kleintjes ook van de groten kunnen winnen. Klopt niet helemaal, want zo klein is Manchester United en Chelsea niet. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Lol, ik speelde vandaag een wedstrijd met Chelsea tegen Manchester United. Zegt de Commentator dat de kleintjes ook van de groten kunnen winnen. Klopt niet helemaal, want zo klein is Manchester United en Chelsea niet. Dé reden van Engels commentaar.. Het Nederlandse commentaar slaat werkelijk helemaal nergens op.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 De franse commentaar is ook nog goed hoor Maar ik veronderstel dat de helft hier geen frans verstaat.. Reageren
paul007 Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 (bewerkt) Je moet het commentaar op Spaans zetten, ik versta er geen reet van maar één ding is glashelder: GOAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAL GOAAAL GOAAL GOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! Hieronder: Neem gewoon Spaans, trust me. Bewerkt: 21 februari 2011 door paul007 Reageren
Flokkert Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Lol, ik speelde vandaag een wedstrijd met Chelsea tegen Manchester United. Zegt de Commentator dat de kleintjes ook van de groten kunnen winnen. Klopt niet helemaal, want zo klein is Manchester United en Chelsea niet. Dé reden van Engels commentaar.. Het Nederlandse commentaar slaat werkelijk helemaal nergens op.. Ik denk dat ik straks ook het Engelse Commentaar doe. Soms zijn die Commentators echt zo dom. De franse commentaar is ook nog goed hoor Maar ik veronderstel dat de helft hier geen frans verstaat.. Ik versta echt geen Frans. Ik wil geen Frans leren. En ik vind het niet om aan te horen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 mijn carriere: Excelsior (Ik wou bij een slechte club beginnen!!)> Arsenal> Barcelona mijn prijzen: speler van het jaar (NL,UK en ESP). Ik weet zelf nog niet eens hoeveel keer ik in het team van de week heb gezeten!! En natuurlijk in ieder land ben ik in drie seizoenen drie keer landskampioen geworden. Ook hen ik in ieder land de beker drie keer gewonnen! Mijn niveau: Wereldklasse Reageren
MrIndependent Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Het nederlandse commentaar is echt een fail. Net zoals de servers van EA, je moet persé al je poorten geopend hebben als je een fatsoenlyk potje fifa wilt spelen Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Transfer update FIFA 11 is gereed Enige tijd terug lieten we weten dat Electronic Arts bezig was met een gratis update voor FIFA 11. Deze update was bedoeld om alle transfers die onlangs in werkelijkheid zijn gebeurd door te voeren in de game. Deze update liet even op zich wachten, maar we hebben vandaag goed nieuws, want de update is online gegaan. Als je de game opstart, dan zal de update automatisch gedownload worden, mits je met het internet verbonden bent uiteraard. Na het updaten zijn alle teams weer in orde en klopt het met de werkelijkheid. Denk dan aan Suarez die nu bij Liverpool speelt om maar wat te noemen. Bron Reageren
paul007 Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Zeer netjes, ook staat Torres nu in de basis bij Chelsea. Alleen ik krijg alleen de updated teams met online. Bij normale aftrap matches is er bij mij niks veranderd? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 25 februari 2011 Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 Zeer netjes, ook staat Torres nu in de basis bij Chelsea. Alleen ik krijg alleen de updated teams met online. Bij normale aftrap matches is er bij mij niks veranderd? Ga naar "Mijn Fifa" en dan naar "teams" en vervolgens de laatste updates downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.