Shorty_D Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 De 'money bug' die mij het spelplezier van de Manager Mode in FIFA 10 ontnam is verholpen, en dat is al een heel belangrijke verbetering. Waar heb je die (fantastische) info vandaan? Ik kijk regelmatig op sites als FifaVoetbal en FifaBenelux, en daar kom je heel wat te weten. Er stond niet in letterlijke zin dat de 'money bug' uit het spel was gehaald, maar aangezien er al meerdere keren is aangegeven dat EA met een waslijst aan bugs aan de slag is gegaan, mag ik aannemen dat deze daar ook onder valt. Sowieso hebben ze de Manager Mode vanaf de grond af opnieuw opgebouwd, en de boel omgedoopt tot 'Career Mode'. Dat maakt het alleen nog maar aannemelijker dat de fout er niet weer in zit. 100% zekerheid kan ik je dus niet geven, maar ik eet m'n voetbalschoenen op als het niet waar is. DEAL! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Kijk, daar heb ik mezelf al mooi ingedekt, gezien het feit dat ik helemaal geen voetbalschoenen heb. EA heeft vandaag trouwens de BETA van het 'Creation Centre' geopend. Deze is echter alleen toegankelijk voor mensen met een preorder-code, welke je krijgt als je FIFA 11 reserveert in de EA Store. Check dit nieuwsbericht voor meer informatie. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Gameplaybeelden. Arsenal - Real Madrid. Man wat heb ik zin in deze game. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Ik had het filmpje al gezien op FV, maar het ziet er inderdaad goed uit. De gameplay is lekker soepel, en je ziet duidelijk dat het passen realistischer is geworden. Je kunt nu niet ineens een kwartslag draaien om de bal te passen, want in het echt zou je dan uit balans raken. Ook het fysieke duel om de bal ziet er realistischer uit, en ik ga er vanuit dat dit ook beter werkt. Enige minpuntje is dat het geel in de shirts van Arsenal wat te licht en fel is, in werkelijkheid is dit iets donkerder. Dit was in FIFA 09 ook al het geval, en voor een fan als ik is dat toch een beetje jammer. Maar goed, dat is natuurlijk een heel klein mierenneukdetail. Ik heb er zin in, ik hang nog net geen kalender op om de dagen af te strepen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Zeker een mooi filmpje. Ook een leuke toevoeging dat ze pass en schot details door de wedstrijden laten zien. Daarnaast vind ik een minpuntje over het commentaar. Dit is namelijk gewoon nog hetzelfde als in Fifa 10. Gameplay ziet er super uit, niet erg snel, maar daar wen ik wel aan denk ik. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Zeker een mooi filmpje. Ook een leuke toevoeging dat ze pass en schot details door de wedstrijden laten zien. Daarnaast vind ik een minpuntje over het commentaar. Dit is namelijk gewoon nog hetzelfde als in Fifa 10. Gameplay ziet er super uit, niet erg snel, maar daar wen ik wel aan denk ik. Dat is idd erg jammer, want ik kan me echt dood ergeren aan het Nederlandse commentaar.. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Het commentaar is inderdaad bedroevend slecht, al jarenlang. Ik begrijp de situatie sowieso niet, want Evert en Yuri zijn in principe prima analisten en commentatoren, maar in FIFA hangen ze toch telkens de semi-grappige clown uit, wat het realisme niet ten goede komt. Sowieso herhaalt Yuri eigenlijk alleen maar dingen die door Evert gezegd worden, en voegt er dan een paar heel kleine details aan toe. Waar ik me ook aan erger zijn de situaties waarin Evert en Yuri een bepaalde anekdote/speler/trainer/club bespreken, en dit verhaal ineens onderbroken wordt als er iets binnen de lijnen gebeurt, zoals een overtreding. Het verhaal stopt ineens, en gaat totaal niet natuurlijk over in het andere verhaaltje. Reageren
Dylann. Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Deze ga ik zeker halen en het is ook nog is 7 dagen voor mn verjaardag, samen met GTA 4 & GTA Episodes of Liberty City koop ik het Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Jammer genoeg zijn er aan de zijlijnen geen personen die bewegen zoals coaches en wissel spelers. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Volgens mij is het krek hetzelfde als Fifa10, zie anders niet veel verschillen in dat filmpje. Maar ja, zal toch eens de demo downloaden, is die al uit? En zo nee, wanneer eigenlijk wel? Ik hoop in ieder geval dat ze het mechanisme eruit halen dat er voor zorgt dat je spelers niet meer kunnen voetballen als je een goal tegen krijgt. Ontzettend irritant als je al de hele wedstrijd beter bent, en dat je dan toch tegen de 0-1 tegen krijgt. Op zich niks aan de hand, maar elk duel gaat verloren, je kan de bal 500 keer afpakken, elke keer pikken ze em weer op. En dan die aanname, vreselijk!! Ze nemen de bal niet meer meteen mee, maar laten die eerst een seconde voor hun voeten liggen = balverlies. En bij verdedigen reageert elke speler in een keer ontzettend traag, als je een bepaalde kant op wil lopen. Echt, als je tegen een beetje goede tegenstander een goaltje tegen krijgt (vaak ontering ook nog) is het veel en veel te moeilijk om weer terug in de wedstrijd te komen, en dat slaat natuurlijk nergens op! Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Volgens mij is het krek hetzelfde als Fifa10, zie anders niet veel verschillen in dat filmpje. Maar ja, zal toch eens de demo downloaden, is die al uit? En zo nee, wanneer eigenlijk wel? 15 september voor de Ps3 en 16 voor 360 en pc. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Volgens mij is het krek hetzelfde als Fifa10, zie anders niet veel verschillen in dat filmpje. Maar ja, zal toch eens de demo downloaden, is die al uit? En zo nee, wanneer eigenlijk wel? 15 september voor de Ps3 en 16 voor 360 en pc. Ik denk 15 september voor PS plus gebruikers en ook 16 september voor normale PS gebruikers. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) FIFA Rusland heeft weer een nieuwe gameplay video van de PC-versie gepubliceerd. Hierin zien we Arsenal en Chelsea aan het werk. Omdat slechts één van de teams door een gebruiker wordt bestuurd, kunnen we nu dus ook zien hoe de AI het doet. Ik ben in ieder geval weer onder de indruk. Bij beide teams zijn een aantal faces toegevoegd, en de huidige zijn weer helemaal up-to-date. De gameplay is ook weer soepeltjes, al zie je sporadisch nog iemand tegen de reclameborden aanlopen zonder vooruit te komen. Dit kleine schoonheidsfoutje ten spijt ben ik in ieder geval blij dat we weer wat te zien krijgen. Bewerkt: 10 september 2010 door Empire Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Demo ziet er zeker mooi uit voor de PC. Eindelijk eens zichtbare verbeteringen Niet dat ik er wat aan heb ofzo hoor, want ik speel hem toch voor de PS3 Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Demo ziet er zeker mooi uit voor de PC. Eindelijk eens zichtbare verbeteringen Niet dat ik er wat aan heb ofzo hoor, want ik speel hem toch voor de PS3 Is de PC demo al uit dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.