kelwin Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 (bewerkt) ik heb een eigen snelheids meter gemaakt voor gta iv. wat is jullie mening, ik denk dat het mischien een beetje saai is maar ik hen Paint.net 3.5 gebruikt Bewerkt: 26 juni 2010 door kelwin Reageren
Casss Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 En werkt deze ook in GTAIV? Of ben je van plan om dit erin te krijgen. Reageren
kelwin Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 En werkt deze ook in GTAIV? Of ben je van plan om dit erin te krijgen. ik begrijp niet echt wat je bedoeld Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Hij vraagt of je dit al in GTA IV hebt gezet, of dat je nog van plan bent om dit in GTA IV te zetten. Reageren
kelwin Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 (bewerkt) ik heb het al in GTA gezet. maar ik weet niet hoe ik het downloadable hier op het forum maakt Bewerkt: 26 juni 2010 door kelwin Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Zet de bestanden van die speedometer in een RAR bestand of ZIP ofzo Met mischien een uitleg hoe je instaleert en dan uploaden op bijvoorbeeld www.mediafire.com Dan de link voor het downloaden hier neerzetten Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. Reageren
kelwin Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden Reageren
The360box Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Waar speel je dan op want hoe moet je dit sychroom laten lopen met de snelhied dan? Reageren
kelwin Geplaatst: 26 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 (bewerkt) Waar speel je dan op want hoe moet je dit sychroom laten lopen met de snelhied dan? ik heb een speedometer gedownload, ik heb het ontwerp helemaal verwijderd, en ik heb mijn eigen ontwerp gemaakt, waar de getallen op staan heette bck.png en de meter heet pin.png als je bck.png en pin.png in de map zet waar het hoort dan doet de speedometer het dus. eigenlijk weet ik niet hoe je de snelheid van het voertuig mee laat lopen met de speedometer Ik heb op internet gelezen dat ze volgens mij adobe CS3 gebruiken. ik speel op de PC. oja, en de asi mod zelf natuurlijk ook Bewerkt: 26 juni 2010 door kelwin Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2010 Rapport Geplaatst: 26 juni 2010 Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken. Fraps Download Reageren
Anoukk Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken. Fraps Download Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? Trouwens deze manier is rippen. :B Reageren
Kratod Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 (bewerkt) Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken. Fraps Download Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? Trouwens deze manier is rippen. :B In plaats van Downloaden gebruik je de SrtpSC Sysrq knop op je toetsenbord. Dit plak je vervolgens in paint en dan gewoon opslaan. MVG. Kratod Bewerkt: 27 juni 2010 door Kratod Reageren
Casss Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja. bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken. Fraps Download Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? Trouwens deze manier is rippen. :B In plaats van Downloaden gebruik je de SrtpSC Sysrq knop op je toetsenbord. Dit plak je vervolgens in paint en dan gewoon opslaan. MVG. Kratod Correctie: De Prt Scr SysRq knop. Reageren
Fezz Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Geplaatst: 27 juni 2010 Correctie: Dat werkt niet. Dan krijg je een zwart vlak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.