Jump to content

zelf gemaakte speedometer


kelwin

Recommended Posts

Correctie: Dat werkt niet. Dan krijg je een zwart vlak.

ligt eerder aan jou dan of het werkt.

In W7 kun je neit meer in full screen modus een printscreen maken, ervoor kan het nog wel

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wertkte dit wel

Hier een voorbeeld http://yfrog.com/2gcityrsj

Gemaakt toen ik met 2 dames en Brucie een vliegtocht maakte :bier: !

Dit was echter met de knopje wat ik eerder zij

Die meter lijkt me lelijk makent op de scherm.

Zal wel mooier zijn als je zo iets had als je de camera zo had dat je kan zien wat Niko ziet ;) .

MVG. Kratod

Link to comment
Delen op andere websites

..even op een rijtje:

  • Screenshot maken kan met Fraps (gratis trial) of de print screen knop (zit als het goed is rechtsboven op je toetsenbord ergens). Bij Windows 7 kan je die niet gebruiken, dan krijg je een zwarte afbeelding.
  • Het is een goed idee om eerst een beter tekenprogramma te leren kennen zoals Photoshop of Gimp. Dit ding met Paint is niet echt een succes geworden, en ik denk niet dat deze mooier is dan de originele.
  • Dan het laatste: Heb je toestemming van de maker om dit te veranderen en uit te geven? Zo nee mag je het niet downloadbaar maken en moet je dit in het Picture Post & Commentary topic plaatsen. Eigen topics zijn alleen om hulp te vragen en een mod te laten zien die ook gedownload kan worden (dit is hier het geval). Graag even zeggen wat hierop je antwoord is.

Link to comment
Delen op andere websites

..even op een rijtje:

  • Screenshot maken kan met Fraps (gratis trial) of de print screen knop (zit als het goed is rechtsboven op je toetsenbord ergens). Bij Windows 7 kan je die niet gebruiken, dan krijg je een zwarte afbeelding.
  • Het is een goed idee om eerst een beter tekenprogramma te leren kennen zoals Photoshop of Gimp. Dit ding met Paint is niet echt een succes geworden, en ik denk niet dat deze mooier is dan de originele.
  • Dan het laatste: Heb je toestemming van de maker om dit te veranderen en uit te geven? Zo nee mag je het niet downloadbaar maken en moet je dit in het Picture Post & Commentary topic plaatsen. Eigen topics zijn alleen om hulp te vragen en een mod te laten zien die ook gedownload kan worden (dit is hier het geval). Graag even zeggen wat hierop je antwoord is.

1: ik heb ook photoshop (cs4) maar ik vind het veel te ingewikkeld.

2: het was de bedoeling om zo'n simpele speed o meter te maken.

3: ik heb geen toestemming gevraagt want: ik heb diegene zijn ontwerp VERWIJDERD en er mijn eigen ding van gemaakt, want ik had toen paint 3.5.net nog maar net dus ik wist niet zo goed hoe het werkte

post-66031-1277720411,56.jpg

post-66031-1277720446,61.jpg

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

1: ik heb ook photoshop (cs4) maar ik vind het veel te ingewikkeld.

Je kan het leren, het is niet heel erg ingewikkeld.

3: ik heb geen toestemming gevraagt want: ik heb diegene zijn ontwerp VERWIJDERD en er mijn eigen ding van gemaakt, want ik had toen paint 3.5.net nog maar net dus ik wist niet zo goed hoe het werkte

Ja, ik kan lezen, maar dat is het punt niet. Als je deze modificatie uit wil brengen moet je toch toestemming van de maker hebben, omdat je zijn modificatie aanpast. Maakt niet uit of je zijn ontwerp weghaalt en je eigen neerzet, je past zijn modificatie aan en het blijft zijn modificatie met uitzondering van dat tekeningetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me straf dat hij binnen het uur al je vraag beantwoord heeft. Laat die email/PM eens zien dan?

hoe moet ik dat laten zien?, ik heb hem via youtube account gevraagt om toestemming

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...