Jump to content

zelf gemaakte speedometer


kelwin

Recommended Posts

ik heb een eigen snelheids meter gemaakt voor gta iv.

wat is jullie mening, ik denk dat het mischien een beetje saai is maar ik hen Paint.net 3.5 gebruikt

post-66031-1277551531,36.png

post-66031-1277551537,4.png

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Zet de bestanden van die speedometer in een RAR bestand of ZIP ofzo

Met mischien een uitleg hoe je instaleert

en dan uploaden op bijvoorbeeld www.mediafire.com

Dan de link voor het downloaden hier neerzetten

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja.

bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden

Link to comment
Delen op andere websites

Waar speel je dan op want hoe moet je dit sychroom laten lopen met de snelhied dan?

ik heb een speedometer gedownload, ik heb het ontwerp helemaal verwijderd, en ik heb mijn eigen ontwerp gemaakt, waar de getallen op staan heette bck.png en de meter heet pin.png

als je bck.png en pin.png in de map zet waar het hoort dan doet de speedometer het dus. eigenlijk weet ik niet hoe je de snelheid van het voertuig mee laat lopen met de speedometer

Ik heb op internet gelezen dat ze volgens mij adobe CS3 gebruiken.

ik speel op de PC.

oja, en de asi mod zelf natuurlijk ook

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja.

bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden

Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken.

Fraps Download

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja.

bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden

Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken.

Fraps Download

Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? :7

Trouwens deze manier is rippen. :B

Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja.

bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden

Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken.

Fraps Download

Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? :7

Trouwens deze manier is rippen. :B

In plaats van Downloaden gebruik je de SrtpSC Sysrq knop op je toetsenbord.

Dit plak je vervolgens in paint en dan gewoon opslaan.

MVG. Kratod

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Maak dan eens een Screen ingame want op deze manier hoe ik hem nu zie is hij wel een beetje saai ja.

bestaat er dan een soort screenshot maker voor gta iv, want mijn mobieltje kan geen foto,s naar mijn computer uploaden

Download fraps, daar kan je met de trail/gratis versie filmpjes maken maar ook ingame screenshots maken.

Fraps Download

Gebruik gwn screenshot, of mis ik iets zeer moeilijks dat mij te boven gaat? emo.gif

Trouwens deze manier is rippen. :B

In plaats van Downloaden gebruik je de SrtpSC Sysrq knop op je toetsenbord.

Dit plak je vervolgens in paint en dan gewoon opslaan.

MVG. Kratod

Correctie: De Prt Scr SysRq knop. smile2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...