R-fl3x Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Is het de code van een wagen? Of misschien de nummerplaat van een werknemer die meedeed aan de opbouw van GTA 1 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Is het de code van een wagen? Of misschien de nummerplaat van een werknemer die meedeed aan de opbouw van GTA 1 ? Een nummerplaat heeft gewoonlijk ook letters. En als het de code van een wagens is is het niet buiten het spel om. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Is het de code van een wagen? Of misschien de nummerplaat van een werknemer die meedeed aan de opbouw van GTA 1 ? Je wordt warmer. Is het de code van een wagen? Of misschien de nummerplaat van een werknemer die meedeed aan de opbouw van GTA 1 ? Een nummerplaat heeft gewoonlijk ook letters. En als het de code van een wagens is is het niet buiten het spel om. Of niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 warmer @Flitskikker, ik denk dat we zowat allemaal uit zijn ik denk dat het antwoord weer zoiets heel logisch zal zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Moet ik nog een hint, of gelijk het antwoord geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 geef maar gelijk het antwoord voor mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2010 geef maar gelijk het antwoord voor mij Nee, geef maar een hint. Want ik heb een paar goede vragen in gedachte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) IK HEB HET! IK HEB HET! IK HEB HET! Het is het nummerbord van de wagen op de cover van de game. Als je naar het nummerbord van de wagen kijkt, zie je de cheat: 6031769 GreetZ: Claude "CJ" Vercetti Bewerkt: 16 juli 2010 door Claude_CJ_Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Claude, als je het juist hebt, mijn congrats Had er echt nooit op gelet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Haha. Dank je Ik heb het plaatje even gerefreshed dus nu kan je het ook zien. Misschien is het je nooit opgevallen omdat je een andere cover hebt? Dat kan aangezien er voor Grand Theft Auto meerdere verschillende covers waren. Maar het idee om naar het nummerplaat van de auto op de cover te kijken kwam uit jou eerdere post Dus eigenlijk: bedankt man GreetZ, Claude "CJ" Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Inderdaad, dat is goed! De volgende is voor Claude_CJ_Vercetti! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Oke, deze zullen jullie als GTA fans vast wel weten: Welke auto in GTA is ook benoemd naar een vogel? Succes met het antwoord GreetZ, Claude "CJ" Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 uuhm...Vulture? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude_CJ_Vercetti Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 uuhm...Vulture? Bingo, I-cer De volgende vraag is aan u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 makkelijk: Van wie krijg je missie's in Vice City bij Rasta Blasta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.