Jump to content

er is er een extra eiland bij gta 3


Bizzie

Recommended Posts

nou volgens mij niet hoor, wel kun je met een dodo ofzoiets de plaats van een overval bekijken de cutscene waar je vandaan komr d8 ik? Check Gta 3 scene effe door weet wel zeker dat het ergens staat maar een extra eiland krijg je niet

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn idd wel geruchten geweest dat er een extra eiland zou zijn, Carser Island, aangezien hier op de radio een verwijzing naar word gemaakt.

"In nearby Carser City, Police Cheif Gary Identico was cleared of corruption charges on a technicality. Lets hope those missing witnesses turn up soon..."

Carser City zou je moeten kunnen bereiken via een tunnel in Portland zodra je het spel 100% had uitgespeeld. Je zou dan de tunnel in moeten gaan, wat flink sterke gastjes verslaan, een helikopter uit de lucht halen en je zit op het eiland. Op dit eiland zou je dan onder andere het witte huis en Bill Clinton kunnen zien, met een hoer, en Clinton geeft je een missie...

Mocht je het nu nog geloven:

1) Carser City is de stad waar Manhunt zich in afspeelt, dus is het gewoon 'reclame' van Rockstar voor een ander spel.

2) In heel Portland zijn geen extra tunnels te ontdekken en een nieuwe plots-opduikende tunnel zou wel erg vreemd zijn.

3) Liberty City moet New York voorstellen, het Witte Huis staat in Washington D.C., dus dat zou een lange wandeling moeten zijn.

4) Hoe kan je een spel 100% uitspelen als je daarna nog een missie krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn idd wel geruchten geweest dat er een extra eiland zou zijn, Carser Island, aangezien hier op de radio een verwijzing naar word gemaakt.

"In nearby Carser City, Police Cheif Gary Identico was cleared of corruption charges on a technicality. Lets hope those missing witnesses turn up soon..."

Carser City zou je moeten kunnen bereiken via een tunnel in Portland zodra je het spel 100% had uitgespeeld. Je zou dan de tunnel in moeten gaan, wat flink sterke gastjes verslaan, een helikopter uit de lucht halen en je zit op het eiland. Op dit eiland zou je dan onder andere het witte huis en Bill Clinton kunnen zien, met een hoer, en Clinton geeft je een missie...

Mocht je het nu nog geloven:

1) Carser City is de stad waar Manhunt zich in afspeelt, dus is het gewoon 'reclame' van Rockstar voor een ander spel.

2) In heel Portland zijn geen extra tunnels te ontdekken en een nieuwe plots-opduikende tunnel zou wel erg vreemd zijn.

3) Liberty City moet New York voorstellen, het Witte Huis staat in Washington D.C., dus dat zou een lange wandeling moeten zijn.

4) Hoe kan je een spel 100% uitspelen als je daarna nog een missie krijgt?

In manhunt zie je ook een diablo van gta3

En als je painkillers pakt dat is ook dezelfde geluid van gta3

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het kan wel waar zijn maar dat van 100% dan niet. Ik ben is een keer een tunnel in gereden waar 2 mannen stonden met Molotov Cocktails. Die heb ik vermoord en ik ben verder gereden. Ik kon toen 2 kanten op, eentje was afgezet, dus ging ik de andere kant op, toen kwam ik weer in Portland. Dze tunnel zit ook in Portland. :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben is een keer een tunnel in gereden waar 2 mannen stonden met Molotov Cocktails. Die heb ik vermoord en ik ben verder gereden. Ik kon toen 2 kanten op, eentje was afgezet, dus ging ik de andere kant op, toen kwam ik weer in Portland. Dze tunnel zit ook in Portland. :huh:

Dat is de tunnel bij 8-Ball. En als het goed is staan er dan 4 zwervers met molotov cocktails in het midden van de tunnel...

Maar als je die tunnel uitrijdt kom je er bij de haven uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat zal die tunnel wel kunnen zijn ja, je komt inderdaad bij een haven uit ergens in Portland geloof ik, het is al tijden geleden dat ik dit heb ontdekt dus ja, het kan zijn dat er iets niet klopt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga gewoon een keer mijn vliegkunsten latyen zien (ECHT SLECHTTTTTTTT)

en er gewoon naar to gaan ;)

ik ga liberty city tot op de laatste meter afzoeken :lol:

goed zot :puh:

Vertel een iets nuttigs niels123

@peter99,

Je kan ook gewoon GTA3 met MooMapper openen en zo zoeken naar een extra tunnel of eiland of dergelijke

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon GTA3 met MooMapper openen en zo zoeken naar een extra tunnel of eiland of dergelijke

Ik heb al gekeken, waarschijnlijk wordt hij met de SCM aangemaakt, dit is erg vreemd, maar als het echt top-secret moet blijfen is het een optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is hier ooit toch eens een kaart gepasseerd met een extra schiereiland achter Shoreside Vale?

Sowieso als je naar de vorm ervan kijkt klopt het al helemaal niet meer, daar is (of was) meer

Map

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je deze map?

gta3map2tx.jpg

Maar dit is niet een 'extra schiereiland', dit is gewoon het verlengde van Shoreside Vale, wat in het spel zelf ook te zien is. Als je met een boot vanuit Staunton Island naar het noorden blijft varen, vaar je ook tegen een hoop land aan. Hiermee wilde Rockstar laten zien, dat "er meer is dan de GTA3-wereld". Vandaar ook de tunnel die je niet in kan (die naar Ghosttown gaat). Maar dit is dus niks speciaals.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je deze map?

gta3map2tx.jpg

Maar dit is niet een 'extra schiereiland', dit is gewoon het verlengde van Shoreside Vale, wat in het spel zelf ook te zien is. Als je met een boot vanuit Staunton Island naar het noorden blijft varen, vaar je ook tegen een hoop land aan. Hiermee wilde Rockstar laten zien, dat "er meer is dan de GTA3-wereld". Vandaar ook de tunnel die je niet in kan (die naar Ghosttown gaat). Maar dit is dus niks speciaals.

mischien idee om ipv ghost town dan daar vice city aan te koppelen ? met moding ? hoort hier niet thuis maar ik lees het zo dus ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...