Jump to content

er is er een extra eiland bij gta 3


Bizzie

Recommended Posts

Bedoel je deze map?

gta3map2tx.jpg

Maar dit is niet een 'extra schiereiland', dit is gewoon het verlengde van Shoreside Vale, wat in het spel zelf ook te zien is. Als je met een boot vanuit Staunton Island naar het noorden blijft varen, vaar je ook tegen een hoop land aan. Hiermee wilde Rockstar laten zien, dat "er meer is dan de GTA3-wereld". Vandaar ook de tunnel die je niet in kan (die naar Ghosttown gaat). Maar dit is dus niks speciaals.

mischien idee om ipv ghost town dan daar vice city aan te koppelen ? met moding ? hoort hier niet thuis maar ik lees het zo dus ;-)

Dit kan niet I.V.P de enegine, de enegine van GTA3 en GTA-VC is te laag om ze alle2 naarst erkaar te doen, P.S ik geloof niks van dat eiland, iedereen heeft hem gezien maar google geeft geen screen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De 3D-Graphics zijn een beetje raar in Ghost Town maar je kan het wel herkennen uit het filmpje(Ik ben er gekomen via een verlenging van de Intercity Highway).Het is er alleen niks aan want er zijn geen mensen en er rijden geen auto's.En de geparkeerde auto's en gebouwen loop je zo dwars doorheen.Ik heb ook ergens gelezen dat je door de weg heenzakt maar das dus niet zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...