Jump to content

Eredivisie 2010/2011

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind juist dat hij het NIET moet doen voor het geld, dan is hij gek. Maar waarom zou hij niet proberen om daar te slagen? Wie niet waagt, die niet wint. Of zoals Johan Cruijf zei: wie niet schiet, kan ook niet scoren. Hij is sowieso PSV ontgroeid, waarom niet proberen bij Barca? Beter spijt van wat je gedaan hebt, dan spijt van dat je iets niet gedaan hebt.

Ik vind dat hij PSV nog niet ontgroeid is. Kom op, vorig jaar 4 doelpunten in 29 wedstrijden!!! Hij kan niet eens excelleren tegen de Graafschap, dan wordt het tegen Sevilla helemaal een treurige zaak. Ik vind Janssen op dit moment bijvoorbeeld een veel betere middenvelder, maargoed die zal niet meer zo lang meegaan.

Theo Janssen van Twente is gewoon een laatbloeier maar ik vind hem net als jou een veel betere middenvelder dan Appelvlaai. :cya:

• Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

61

• Leontjuuh-gta

54

• GekkieJ01

45

• NandroDavids

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Alle clubs hebben flinke schulden (Grote clubs) En het voetbal lijd eronder.

Valt reuze mee. Het lijken grote schulden, maar wat die clubs aan omzet draaien en wat die stadions waard zijn enzo. 400 miljoen schuld van Real Madrid bijvoorbeeld stelt niets voor, heb ooit eens in de VI gelezen dat, als ze willen, ze dat binnen een jaar totaal aflossen.

Precies, ze hebben ontzettend veel villa's, auto's enzovoort als clubeigendom.

Maar andere clubs zitten wel in de schulden die ze niet kunnen aflossen, HFC Haarlem is al failliet gegaan.

Geplaatst:

Valt reuze mee. Het lijken grote schulden, maar wat die clubs aan omzet draaien en wat die stadions waard zijn enzo. 400 miljoen schuld van Real Madrid bijvoorbeeld stelt niets voor, heb ooit eens in de VI gelezen dat, als ze willen, ze dat binnen een jaar totaal aflossen.

Maar andere clubs zitten wel in de schulden die ze niet kunnen aflossen, HFC Haarlem is al failliet gegaan.

Ja, dat zijn dus de clubs die weinig merchandise hebben. Vitesse had ook geluk dat het werd gekocht, maar die directeur van Vitesse verneukt dat hele team nu.

Geplaatst:

Ja, dat zijn dus de clubs die weinig merchandise hebben. Vitesse had ook geluk dat het werd gekocht, maar die directeur van Vitesse verneukt dat hele team nu.

Vind ik niet erg hoor :7 Ik vind het best wel leuk dat die Vitesse fans nu denken dat ze over drie jaar kampioen zijn en CL spelen. Gister Voetbal International Jaaroverzicht gezien en daar kwam ook een stukje in over Merab Jordania. Die man die daar naast zat (weet niet wie) stelde het zich al helemaal voor.. Jordania heeft al gezegd dat hij zijn geld niet had moeten investeren in een voetbalclub.

Geplaatst:

Haha, ja, ik zag het gisteren ook. "Als hij niet voor de kampioen wil spelen!", hahahahah. Ze staan 15e. :7

Ja inderdaad :7 ''Hoor je dat? Hij zegt ons!'',

Geplaatst:

Het mooiste is nog. Als die Jordania het over een paar maanden beu is, dat hele vitesse op z'n gat gaat. Dan hebben ze echt een financieel probleem.

Geplaatst:

Ja, dan trekt die vent al zijn geld terug. En gaat Vitesse alsnog failliet.

Heb je zijn gezicht gezien bij de wedstrijden? Hij zit echt me zo'n ''ik-ben-het-beu-maar-ik-heb-mijn-geld-hier-in-gestoken-dus-ik-kom'' gezicht. :clown:

Geplaatst:

Heb je zijn gezicht gezien bij de wedstrijden? Hij zit echt me zo'n ''ik-ben-het-beu-maar-ik-heb-mijn-geld-hier-in-gestoken-dus-ik-kom'' gezicht. :clown:

Ja, echt hé?

Die coach die spanjaard ofzo, precies hetzelfde liedje. :D

Geplaatst:

Ja, echt hé?

Gewoon gekomen voor het ''grote'' geld.

Geplaatst:

Ja, echt hé?

Gewoon gekomen voor het ''grote'' geld.

Jep, ik vind als directeur dat je gevoel voor de club moet hebben. Zoals een rijke Vitesse supporter. Die elke week zijn club aanmoedigt. :tu:

Geplaatst:

Achteraf was Karel Aalbers ook niet zo'n fijne man, maar onder hem werd Vitesse wel een club van naam met goede resultaten en met een mooi stadion (over smaak valt te twisten) Hij was feitelijk een rijke supporter.

Geplaatst:

Achteraf was Karel Aalbers ook niet zo'n fijne man, maar onder hem werd Vitesse wel een club van naam met goede resultaten en met een mooi stadion (over smaak valt te twisten) Hij was feitelijk een rijke supporter.

Investeerder boeit niet zo veel bij een club met een middelgroot budget. Trainer wel. Stel Hiddink, van Gaal of Cruijff aan. Wie weet speel je dan UEFA! :clown::bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...