Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Wat zit iedereen nou problemen te maken over Jhonny? Ik hoorde ze er op eredivisie live ook over klagen. We weten allemaal dat hij de 100 meter sprint niet in 9 seconde rent, waarschijnlijk niet eens in 20 seconde. Maar Pantelic bijvoorbeeld was ook zo traag als ik weet niet wat.

Ach, 't was gewoon een schitterend hilarisch moment toen 'ie die 30 meter naar de goal moest sprinten :schater:

Maar even serieus: wat ik niet begrijp, is waarom hij Van Beukering in deze wedstrijd op zo'n moment inbrengt. Je staat met 1 - 0 voor en weet dat de tegenstander dus meer op de aanval gaat spelen. Dan krijg je voorin ruimte en dat kun je het beste met snelheid benutten. Van Beukering is een echte afmaker, geen snelle counterspits. Volslagen onbegrijpelijk voor mij waarom Been hem dan inbracht...helemaal als 'we dat allemaal zo goed weten'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat zit iedereen nou problemen te maken over Jhonny? Ik hoorde ze er op eredivisie live ook over klagen. We weten allemaal dat hij de 100 meter sprint niet in 9 seconde rent, waarschijnlijk niet eens in 20 seconde. Maar Pantelic bijvoorbeeld was ook zo traag als ik weet niet wat.

Ach, 't was gewoon een schitterend hilarisch moment toen 'ie die 30 meter naar de goal moest sprinten :schater:

Maar even serieus: wat ik niet begrijp, is waarom hij Van Beukering in deze wedstrijd op zo'n moment inbrengt. Je staat met 1 - 0 voor en weet dat de tegenstander dus meer op de aanval gaat spelen. Dan krijg je voorin ruimte en dat kun je het beste met snelheid benutten. Van Beukering is een echte afmaker, geen snelle counterspits. Volslagen onbegrijpelijk voor mij waarom Been hem dan inbracht...helemaal als 'we dat allemaal zo goed weten'.

Omdat Biseswar (zoals wel vaker) een dramatische wedstrijd speelde. 10 meter ruimte en dan nog een voorzet aan de andere kant van het veld de tribune in schieten. En daarnaast gebeurde er wel wat toen de beuk erin kwam. ^_^ Publiek ging er achter staan.

Link to comment
Delen op andere websites

en hét moment van dit weekend: de poging tot sprinten van Jhonny van Beukering emo.gif

Gaat moeilijk als je wind tegen hebt. loveit.gif

Ja XD. Dan komt Been ook nog met zo'n opmerking over van Beukering. Tsjah.. Ik zeg gun hem even de tijd....

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, dat was weer een heerlijk Eredivisie-weekend. Winst voor Ajax, harde nederlaag voor FC Twente, puntenverlies voor PSV en hét moment van dit weekend: de poging tot sprinten van Jhonny van Beukering :7

Niet flauw doen, hij had de wind tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

En PSV gaat als koploper de winterstop in. Niks bijzonders, die worden "gewoon" kampioen.

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Wel jammer van Reis dat hij zo'n ernstige blessure heeft opgelopen (Voorste en achterste kruisband gescheurd en zijn mediale band). Dit is derde dit seizoen al in de Eredivisie die iets met zijn kruisband heeft (Mulenga, Van De Laak en nu Reis).

Link to comment
Delen op andere websites

Affelay weigert te spelen vanavond. :cab:

Wat mij betreft mogen ze een prijs op het hoofd van die kerel zetten. Wat voor rat ben je om nu je club in de steek te laten als je net een goede transfer hebt. Ik heb sowieso altijd gedacht dat Affelay daar op de tribune zou belanden, nu hoop ik het ook vurig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...