Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Ik snap het niet, wat zijn nou de degradatie plekken? Ik dacht dat de 18e sowieso degradeert en dat de 17e en 16e om Playoffs spelen. Feyenoord staat 15e hoor. Nouja, GekkieJ, als je nou al kan zeggen dat ze degraderen, dan is er iets heel goed mis. Als VVV hier gelijk speelt of wint tegen Feyenoord, is het enige wat gebeurt: Been stapt op. Niet meer, niet minder denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik snap het niet, wat zijn nou de degradatie plekken? Ik dacht dat de 18e sowieso degradeert en dat de 17e en 16e om Playoffs spelen. Feyenoord staat 15e hoor. Nouja, GekkieJ, als je nou al kan zeggen dat ze degraderen, dan is er iets heel goed mis. Als VVV hier gelijk speelt of wint tegen Feyenoord, is het enige wat gebeurt: Been stapt op. Niet meer, niet minder denk ik.

Kwam omdat Vitesse ook verloor, die speelden pas om 16:30 Zondag ipv 14:30. ;) En die Playoffs zijn voor promotie/degradatie, dus het is weldegelijk een degradatie plek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet, wat zijn nou de degradatie plekken? Ik dacht dat de 18e sowieso degradeert en dat de 17e en 16e om Playoffs spelen. Feyenoord staat 15e hoor. Nouja, GekkieJ, als je nou al kan zeggen dat ze degraderen, dan is er iets heel goed mis. Als VVV hier gelijk speelt of wint tegen Feyenoord, is het enige wat gebeurt: Been stapt op. Niet meer, niet minder denk ik.

Been blijft, het zou sowieso lullig zijn voor hem én voor Feyenoord, bovendien moet Feyenoord dan ook nog de oprotpremie betalen die ze niet kunnen betalen. En Been is een goede coach, alleen het team is slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat een kloteweekend weer zeg, qua voetbal. Gisteravond stond ik nog juichend in de huiskamer bij de goals van NAC, een dag later laat Ajax het weer 's afweten. Ongelooflijk...na de tweede helft van vorig seizoen en het bij elkaar houden van de selectie zag 't er zo goed uit aan de start van 't seizoen. En eigenlijk kunnen we nu al wel concluderen dat het kampioenschap erg ver weg is en ook het Champions League-avontuur lijkt al mislukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal met je eens, als ze volgende week niet van PSV winnen wordt PSV op z'n sloffen kampioen. Ook was AZ-Ajax een verschrikkelijke slechte wedstrijd. Ze lieten elkaar niet voetballen, pas nadat het 2-0 stond begonnen ze te voetballen. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Affelay naar Barcelona, weer een talentvolle Nederlandse votballer die voor het buitenland kiest. Voor hem persoonlijk een mooie stap, maar voor het Nederlandse clubvoetbal en PSV in het algemeen een flinke aderlating. Zal het PSV lukken om zonder stabiele aanvoerder mee te blijven doen om de titel, en wat zijn de kansen van PSV in de Europa League? We zullen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg dom van Affelay dat hij nu al naar Barcelona gaat, hij gaat Royston Drenthe een beetje achterna. Hij is nog niet zo goed als Sneijder en Van de Vaart toen zij naar Real gingen, dus zal hij veel op de bank gaan zitten. Zo onwikkel je jezelf niet. Het zal wel weer om de centjes gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het erg dom van Affelay dat hij nu al naar Barcelona gaat, hij gaat Royston Drenthe een beetje achterna. Hij is nog niet zo goed als Sneijder en Van de Vaart toen zij naar Real gingen, dus zal hij veel op de bank gaan zitten. Zo onwikkel je jezelf niet. Het zal wel weer om de centjes gaan.

Jij snapt duidelijk de situatie niet. Afellay heeft al heel wat jaartjes in het eerste van PSV gespeeld en hij heeft het geschopt to aanvoerder. Drenthe heeft een stuk minder wedstrijden gespeeld bij Feyenoord dan Afellay bij PSV heeft gespeeld, dus hij heeft al een stuk minder ervaring in het betaald voetbal. Afellay heeft bij PSV en het Nederlands elftal een goede indruk achtergelaten, Drenthe heeft dat op een jeugd-EK gedaan. Op een jeugd-EK speel je tegen leeftijdgenoten, bij het Nederlands elftal speel je tegen spelers die al heel veel ervaring hebben. Afellay is nu ergens in de 24, een leeftijd waarbij je moet denken aan je toekomst. Drenthe was pas 19/20 jaar toen hij Feyenoord verliet. Tevens moet PSV hem nu wel verkopen, want in de zomer kan hij transfervrij weglopen. Drenthe heeft een rechtzaak tegen Feyenoord aangespand om te vetrekken naar Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...