Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Willem II gaat degraderen. Voor mij staat dat vast. xD

Wordt nog een hele klus voor Willem II om Excelsior te achterhalen, die maar blijven verrassen en toch vooraf bestempeld werden als voornaamste degradatiekandidaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Willem II gaat degraderen. Voor mij staat dat vast. xD

Wordt nog een hele klus voor Willem II om Excelsior te achterhalen, die maar blijven verrassen en toch vooraf bestempeld werden als voornaamste degradatiekandidaat.

Johan Derksen had gezegt dat Exelsior maar 1 keer zou scoren. En toen zeiden de fans van Exelsior in VI dat die al gemaakt was. Toen zei Johan 2 doelpunten dan, die is ook al gemaakt :puh:

Maargoed, wat heeft Wilfred Genee weer lekker om zich zelf gelachen gister, en toen moest Rene ook nog lachen met z'n aanstekelijke lach :puh:

Echt zo: En wat komt er nu Rene? Rene zegt: Wat komt er? ik weet het niet?...

Was het van Gilette. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eerlijk zijn, exelsior doet het best goed :$ (bericht van een heracles fan :$)

Btw ik wil gewoon ff weten, wat vinden jullie van Suarez? & wat vinden jullie van dat Hunterlaar naar Schalke gaat?

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Logisch dat Suarez de beste speler van de eredivisie was, en iedereen die geen blinde fan is zal dat met mij eens zijn. Hij was de enige speler die een heel team op sleeptouw nam als het moeilijk zat, en scoorde ook nog eens zo vaak. Al vind ik hem op dit moment nog niet zo opvallen als anders...

Het is goed dat Huntelaar naar Schalke gaat. Hij heeft het echt nodig om ergens aan spelen te komen. Het is echt zonde dat je met zoveel talent op de bank gaat zitten, want dan wordt je ook gewoon nooit beter.

Ik hoop dat de transfer van Van der Vaart naar Bayern ook doorgaat. Dat zal hem ook ten goede komen. Net als dat Drenthe ook beter kon vertrekken. De Nederlanders krijgen toch geen kans (meer) bij Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

^^^ Drenthe heeft sowieso zijn hele carrière verknald door naar Real te gaan terwijl hij er nog helemaal niet klaar voor was. :N

Drenthe gaat naar Racing Satandar in Spanje. En tuurlijk is Suarez de beste speler van de Eredivisie van vorige jaar. Ook al ben ik een PSV'er. Ik moet toegeven het is een geweldige speler.

Link to comment
Delen op andere websites

^^^ Drenthe heeft sowieso zijn hele carrière verknald door naar Real te gaan terwijl hij er nog helemaal niet klaar voor was. :N

Zeker. Hij had zoveel potentie, maar hij had bij Feyenoord moeten blijven. Daar had hij door kunnen groeien.

Link to comment
Delen op andere websites

Drenthe gaat naar Racing Satandar in Spanje. En tuurlijk is Suarez de beste speler van de Eredivisie van vorige jaar. Ook al ben ik een PSV'er. Ik moet toegeven het is een geweldige speler.

Hij gaat naar de club van Piet Velthuizen, Hercules Alicante. (Bron)

Verder zijn de Spurs rond met Van der Vaart.

Link to comment
Delen op andere websites

Drenthe gaat naar Racing Satandar in Spanje. En tuurlijk is Suarez de beste speler van de Eredivisie van vorige jaar. Ook al ben ik een PSV'er. Ik moet toegeven het is een geweldige speler.

Hij gaat naar de club van Piet Velthuizen, Hercules Alicante. (Bron)

Verder zijn de Spurs rond met Van der Vaart.

Jah, sorry. Ik dacht ergens gelezen te hebben datie daar ook naar toe zou kunnen gaan. En dan hoor ik 's avonds op het sportjournaal datie naar Hercules Alicante gaat. Maar nu zijn wel alle Nederlanders weg bij Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigen schuld van Real, ze stonden zelfs in de min door al die aankopen, en wat doen ze ermee?

Maargoed ik hoop dat Rafael meer speeltijd krijgt bij de Spurs dan bij Real, wat waarschijnlijk ook zo is, en ik denk dat hij nog aardig wat doelpunten bij de Spurs kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Genee: Johan het schijnt dat je genomineerd bent voor de Televizierring.

Derksen: Ja dat verbaast me niks.

Hoe droog hij dat ook uitspreekt. Wacht. Eigenlijk zouden we een Johan Derksen topic moeten maken.

Haha, ik kijk ook altijd naar VI. Zo heerlijk hoe Derksen alles afkraakt en de mooie verhalen van Gijpie puh2.gif

Alleen jammer dat Hansie weg is xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...