Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

Nee, dat kan jij ook nooit weten, als de club die de "vijand" is van jou club vind ik het best leuk om zoiets te zien, en het ging me er meer om dat dit een historische wedstrijd is die morgen in alle kranten staat.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als Ajax - supporter kan je daar van genieten, en het is mooi om zo'n historische wedstrijd live gezien te hebben.

Als Ajax "supporter" hoor je te genieten van de Ajax wedstrijden, en niet van die van Feyenoord. Kennelijk is jouw haat jegens Feyenoord groter dan de liefde voor je eigen club...

Als de vijand van je club afgaat is dat puur genieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan jij ook nooit weten, als de club die de "vijand" is van jou club vind ik het best leuk om zoiets te zien, en het ging me er meer om dat dit een historische wedstrijd is die morgen in alle kranten staat.

Hoezo kan ik dat nooit weten? Ik ben gewoon een Feyenoord supporter. En mij kan het persoonlijk mijn kont roesten wat de rivaal doet. Ik hou me liever bezig met mijn eigen club, daar heb ik het al zwaar genoeg mee op bepaalde momenten. :puh:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je niet echt een echte Feyenoord supporter, dat klinkt heel flauw, maar zowat iedere Feyenoord supporter zou het totaal niet erg vinden als Ajax verliest. Vond je het niet leuk dat Ajax punten heeft verloren dit weekend?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je niet echt een echte Feyenoord supporter, dat klinkt heel flauw, maar zowat iedere Feyenoord supporter zou het totaal niet erg vinden als Ajax verliest. Vond je het niet leuk dat Ajax punten heeft verloren dit weekend?

Dan ben je niet echt een echte Ajax supporter, dat klinkt heel flauw, maar zowat iedere Ajax supporter zou moeten weten waar hij voor staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Jimmie, om je even uit je lijden te verlossen. Het verlies van Feyenoord werkt in het nadeel van Ajax. Aangezien PSV hoger op de lijst staat dan Ajax, was het mooier voor jou geweest dat Feyenoord zou winnen. Daarnaast is Sprunk wél een echte supporter. Jij alleen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was voor Ajax voor Feyenoord, maar omdat ze met 10-0 verliezen vind ik het niet erg, en ook flauw, Visser en Sprunk en misschien Jesper ook wel, jullie zijn voor Feyenoord dus kunnen jullie met z'n 3en zeggen dat ik geen echte supporter ben, omdat als drie tegen een simpelweg heel makkelijk is om iemand z'n ongelijk te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb beide wedstrijden live gezien via m'n laptop

Link verwijderd omdat het illegaal is.

En ik moet eerlijk zijn, het lijkt net of Exelsior het nieuwe Feyenoord is, alleen dan in het begin. Het is natuurlijk wel erg, en ik denk ook dat Been is een keer vertrekt als het zo doorgaat, helemaal onderaan staan+zo'n grote nederlaag. nosmile.gif ( leek wel op Feyenoord niet op de man durfte te spelen )

En Ajax-Exelsior was prut, Ajax had veel balverlies, en Exelsior was in meerdere mate de betere ploeg. Meer valt er ook niet over te zeggen.

( En ik hoorde weer hevig gescheld bij Ajax-Exelsior )

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Sjonges hee, hoe kan je nou via het internet bepalen of iemand een echte of neppe supporter is? Niet dus. Als je als (in dit geval) Ajax supporter het leuk vind dat feyenoord met dubbele cijfers verloren heeft, vind ik dat niet opmerkelijk. Je gunt het namelijk toch alleen je eigen club om te winnen? Natuurlijk is dat niet wat er onder 'sportief' volstaat, maar toch gun je het je eigen club het meest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...