Jump to content

Eredivisie 2010/2011


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    61

  • Leontjuuh-gta

    54

  • GekkieJ01

    45

  • NandroDavids

    38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als echte Ajax fan moet ik wel zeggen dat dat de eigen schuld was van Ajax. Vertonghen gaf een duwtje aan Fernandez die vervolgens de knie van Stekelenburg niet meer kon ontwijken. Maargoed, laten we der maar over ophouden. nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een hoop kansloze reacties hier, niet te geloven. Allereerst de opmerking dat je geen echte fan bent als je niet geniet van een nederlaag van de vijand. Ik zie mezelf toch wel als een echte Ajax-supporter, maar ik had liever gezien dat Feyenoord met 10-0 van PSV won. Nu heeft PSV namelijk een klein gaatje met de nummer twee in de competitie en wordt het weer hopen op een foutje van de Eindhovenaren.

Daarnaast: hoe kan het uitvallen van Stekelenburg nou te maken hebben met het gelijkspel? Heb je de wedstrijd of de samenvatting gezien? Beide Excelsior-goals werden gemaakt toen Stekelenburg in het veld stond en in de slotfase was Verhoeven nog een aantal keer erg belangrijk voor Ajax. Bovendien, de enige aanwijsbare reden voor het gelijkspel is Jan Wegereef, die een belachelijke rode kaart gaf aan Vurnon Anita.

Overall gezien een kloteweekend in de Eredivisie. PSV los, Ajax verliest punten én Stekelenburg, Feyenoord gaat richting degradatiezone, Twente wint weer, Groningen verliest...helemaal niets dat ik had gewild.

@ guardian1980: bij Studio Voetbal (Nederland 1, 22.10 uur) wordt vaak wel wat laten zien, zeker van PSV - Feyenoord. Complete herhaling van Studio Sport is vannacht op Nederland 3. Vanaf 00.15 uur is het dan Nacht TV met herhalingen van de Eredivisie en de reguliere Studio Sport.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad Nandro, je hebt gelijk. Ik had ook liever dat Feyenoord won, zodat we niet verder achter kwamen, maar helaas. Wegereef was niet goed bezig hoor. Die rode kaart was geen rood, en dan ziet ie ook nog handsballen over het hoofd bij Excelsior. Maar ja, Ajax was gewoon niet goed na de rode kaart. Netzoals met Twente moet je nu maar hopen dat PSV punten gaat verliezen.

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij vooral hier opvalt, is hoe Feyenoord supporters vorig jaar Ajax-supporters uitlachte, omdat die net naast het landskampioenschap grepen. Nu doen Ajax-supporters iets terug, en zijn Feyenoord-supporters woedend? Wat hypocriet... Niets in Amsterdam, olé olé. Maar als Ajax-supporters wat terug zeggen, dan is dat ineens not done.

Ik kan niet zeggen dat ik niet moest glimlachen bij die score, maar ik had het Feyenoord meer gegund dan PSV. Ik heb een voorkeur voor Ajax, maar ik ga echt niet staan juichen als Feyenoord of zo verliest. Tenzij het gaat om het aantal punten bovenin, maar dan is er weer een rechtstreeks belang voor Ajax bij.

Ook heel typisch hoe alle Feyenoord supporters zich beroepen op dat de club geen geld heeft. Hetzelfde geldt voor NAC, Willem II, en nog meer. En die hebben niet met 10-0 van PSV verloren. Sterker nog, de grootste overwinning tot nu toe was 6-0. Van PSV op De Graafschap.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou als Feyenoorder toch gaan denk als het 5-0 staat. Er komt geen bal meer doorheen, maar nu gingen ze toch met ze alle naar voren en kon PSV er nog een of twee keer uit counteren. Ik zou als feyenoord bij 5-0 achterstand gewoon met 10 man voor de goal gaan liggen, zo houd je de schade teminste beperkt.

Maar als PSV'er ben ik wel blij dat we met 10-0 een keer winnen en notabene tegen Feyenoord. Dan kun je wel als een Jan Mulder gaan zeggen dat ze bij 6-0 moeten stoppen (omdat je dan medelijden moet hebben), maar het was de 65ste minuut ofzo en het ging zo snel met doelpunten dan ga je zelf toch ook denken we gaan voor de 10. En als het tegen VVV ofzo was geweest dan had niemand er iets van gezegd. Dus ik vond het echt een nutteloze reactie van Jan Mulder.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou als Feyenoorder toch gaan denk als het 5-0 staat. Er komt geen bal meer doorheen, maar nu gingen ze toch met ze alle naar voren en kon PSV er nog een of twee keer uit counteren. Ik zou als feyenoord bij 5-0 achterstand gewoon met 10 man voor de goal gaan liggen, zo houd je de schade teminste beperkt.

Maar als PSV'er ben ik wel blij dat we met 10-0 een keer winnen en notabene tegen Feyenoord. Dan kun je wel als een Jan Mulder gaan zeggen dat ze bij 6-0 moeten stoppen (omdat je dan medelijden moet hebben), maar het was de 65ste minuut ofzo en het ging zo snel met doelpunten dan ga je zelf toch ook denken we gaan voor de 10. En als het tegen VVV ofzo was geweest dan had niemand er iets van gezegd. Dus ik vond het echt een nutteloze reactie van Jan Mulder.

Jan Mulder is gewoon een eikel, heb je gekeken bij de zogenaamde hands-bal van Bosschaard? Hij vond die terrecht... duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ze zeiden van damage control was een erg goed punt, Feyenoord had idd gewoon de wedstrijd moeten 'opgeven' en het alleen maar op verdediging moeten houden. het is beter om met 4-0 te verliezen dan met 10-0, maar die rakkers stonden nog met 6 man bij de goal van de tegenspelers om nog een doelpunt te gaan maken. 1 doelpunt had echt niks meer uitgemaakt.

Maar ik vind het wel jammer als Feyenoord degradeert, zo een club met zo veel historie, en als die dan naar de Jupiler League verdwijnt, is het erg zonde. Hoop dat er nog een grote investeerder kotm die flink wat geld in Feyenoord pompt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de wedstrijd zei de commentator dat het al zo lang geleden was dat Feyenoord een goed resultaat had behaald in Eindhoven. Misschien volgend jaar tegen de plaatselijke FC?

Maar even serieus. Feyenoord mag gewoon niet degraderen. Het is een topclub, met veel traditie en een grote naam. Ik hoop dat ze op tijd de goede weg naar boven vinden, en ik denk ook wel dat dat gaat lukken. Ik denk wel dat bepaalde spelers aan de kant geschoven moet worden, ben wel benieuwd of Been spelers met naam gaat opofferen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Feyenoord degradeert echt niet uit de Eredvisie, daar is de club te groot voor. Ik denk dat Feyenoord straks gewoon ergens op de 10e plaats staan. En je moet er gewoon van uitgaan dat Feyenoord morgen gewoon wint van VVV. Dus aan alle Feyenoorders, ze komen heus wel weer boven die degradatie streep te staan. :D

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...