Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wie zegt dat hij dan niet slechter wordt? Als je altijd op de bank zit, en bijna nooit speelminuten krijgt, wordt je er wel slechter van. Gebrek aan wedstrijdritme. Overigens denk ik niet dat ze hem zomaar 20/30 minuten inzetten, dan moet hij zich al wel enigszins bewezen hebben. Wat dat betreft vind ik je een beetje over-optimistisch. Anders blijft het misschien bij laatste 5 minuten, met her en der een uitzondering. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Wie zegt dat hij dan niet slechter wordt? Als je altijd op de bank zit, en bijna nooit speelminuten krijgt, wordt je er wel slechter van. Gebrek aan wedstrijdritme. Overigens denk ik niet dat ze hem zomaar 20/30 minuten inzetten, dan moet hij zich al wel enigszins bewezen hebben. Wat dat betreft vind ik je een beetje over-optimistisch. Anders blijft het misschien bij laatste 5 minuten, met her en der een uitzondering. Vaak als je reserve bent speel je wel mee met het 2e van een club. Royston Drenthe van Real Madrid kwam vaak uit voor het 2e. Voor het wedstrijdritme, dit zie ik met: Speciaal voor NandroDavids! Appelvlaai ook nog wel gebeuren. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Wie zegt dat hij dan niet slechter wordt? Als je altijd op de bank zit, en bijna nooit speelminuten krijgt, wordt je er wel slechter van. Gebrek aan wedstrijdritme. Overigens denk ik niet dat ze hem zomaar 20/30 minuten inzetten, dan moet hij zich al wel enigszins bewezen hebben. Wat dat betreft vind ik je een beetje over-optimistisch. Anders blijft het misschien bij laatste 5 minuten, met her en der een uitzondering. Maar je traint wel altijd mee met Xavi, Messi en Iniesta. Van zulke mannen kun je veel leren. Ik weet zeker als jij een dag met hun mee zou mogen trainen dat je daar veel zou van opsteken. Dan heb je toch ook vooruitgang in je ontwikkeling?? Hoezo zou het niet zomaar 20/30 minuten krijgen? Hij is echt niet de mindere hoor. Ik vind dat ik helemaal niet over-optimistisch ben. Ik ben alleen maar positief. @NickOwnage: Ben je nou een moderator aan het uitlokken?? Bewerkt: 7 januari 2011 door Leontjuuh-gta Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Hij is echt niet de mindere hoor. Wil je werkelijk dat ik hier nu nog serieus op in ga? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wie zegt dat hij dan niet slechter wordt? Als je altijd op de bank zit, en bijna nooit speelminuten krijgt, wordt je er wel slechter van. Gebrek aan wedstrijdritme. Overigens denk ik niet dat ze hem zomaar 20/30 minuten inzetten, dan moet hij zich al wel enigszins bewezen hebben. Wat dat betreft vind ik je een beetje over-optimistisch. Anders blijft het misschien bij laatste 5 minuten, met her en der een uitzondering. Maar je traint wel altijd mee met Xavi, Messi en Iniesta. Van zulke mannen kun je veel leren. Ik weet zeker als jij een dag met hun mee zou mogen trainen dat je daar veel zou van opsteken. Dan heb je toch ook vooruitgang in je ontwikkeling?? Hoezo zou het niet zomaar 20/30 minuten krijgen? Hij is echt niet de mindere hoor. Ik vind dat ik helemaal niet over-optimistisch ben. Ik ben alleen maar positief. Dat is een ding wat zeker is. Maar ik vind gewoon dat ie daar niet hoort. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Hij is echt niet de mindere hoor. Wil je werkelijk dat ik hier nu nog serieus op in ga? Heb jij hem dan al zien spelen bij Barca?? Kun je dus ook niet oordelen. Hij heeft toch in die wedstrijd van Nederlands elftal toch bewezen dat hij met het niveau mee kan?? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Hij is echt niet de mindere hoor. Wil je werkelijk dat ik hier nu nog serieus op in ga? Heb jij hem dan al zien spelen bij Barca?? Kun je dus ook niet oordelen. Hij heeft toch in die wedstrijd van Nederlands elftal toch bewezen dat hij met het niveau mee kan?? Maar dat gaat ie niet elke wedstrijd volhouden hoor. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ja welke spelers doen dat wel. Geen een speler kan elke week op zijn top spelen. Dus Messi en zo kunnen dat ook niet. Er zitten altijd mindere wedstrijden tussen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Maar hij is geen mindere t.o.v. Messi, Xavi, Iniesta, etc? You've got to be kiddin' me. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Maar hij is geen mindere t.o.v. Messi, Xavi, Iniesta, etc? You've got to be kiddin' me. Lol, inderdaad. Dat is hij zeker wel! Vergeleken bij Xavi, Iniesta en Messi is Appelvlaai een kneus. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Suarez redt het ook niet. Heel leuk hoor, 3x scoren tegen de Graafschap. Maar als je bij de absolute top speelt, wordt egoïstisch gedrag niet getolereerd. Suarez is geen teamspeler en zal altijd eerst zelf wat proberen, waarbij hij ook nog eens heel vaak balverlies lijdt. KUCH, Cristiano Ronaldo? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Het wordt wel lastig als je vaak de bal in een kansrijke situatie verprutst omdat je egoïstisch bent, dat kan je moeilijk ontkennen. Dat pikken ze echt niet bij grote clubs, uitzonderingen daargelaten. Ook ander gedrag wordt daar echt niet getolereerd, zoals het bijten van je tegenstander of het duikelen (ik weet, dat doet hij minder, maar je krijgt in Engeland héél snel een diver-imago). Ik zeg niet dat hij niet kan slagen, maar zonder al dat gedrag speelde hij al bij een topclub. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Hij had aan het eind van vorig seizoen moeten verkassen. Wie wil nou nu nog Luis ''de vampier'' Suarez in je team? Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Hij had aan het eind van vorig seizoen moeten verkassen. Wie wil nou nu nog Luis ''de vampier'' Suarez in je team? Ik weet zeker dat er genoeg clubs zijn die hem in hun selectie willen. Suarez gaat heus nog wel naar een topclub wees daar maar niet bang voor. Reageren
Cabyon Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Hij had aan het eind van vorig seizoen moeten verkassen. Wie wil nou nu nog Luis ''de vampier'' Suarez in je team? Ik weet zeker dat er genoeg clubs zijn die hem in hun selectie willen. Suarez gaat heus nog wel naar een topclub wees daar maar niet bang voor. Eerst even een paar jaar weer een goede reputatie opbouwen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.