Jump to content

Eredivisie 2010/2011

Recommended Posts

• Reacties 536
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

61

• Leontjuuh-gta

54

• GekkieJ01

45

• NandroDavids

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En toch... Ik weet dat het een smerig gemeen ventje is, maar hij is wel iemand die Ajax door een moeilijke tijd kan trekken. Ik denk dat Ajax het wel zal voelen dat Suarez en Emanuelson weg zijn. Maar ja, voor 25 miljoen, is het nogal logisch. Daarentegen komt Sulejmani weer helemaal terug van weg geweest, en ben benieuwd wie ze nieuw aan gaan trekken. Hopelijk krijgt Cvitanich nog een kans, heb hem altijd een prima speler gevonden, ook al kreeg hij (te) weinig kans.

Geplaatst:

Daarentegen komt Sulejmani weer helemaal terug van weg geweest

Is dat niet een beetje voorbarig? :cab: Hij heeft één goede wedstrijd gespeeld (NAC), verder heeft hij ook niets gepresteerd in 2 jaar.

Geplaatst:

Suarez naar Liverpool, dan had ik hier toch wel een klein beetje gelijk, denk ik. Je kunt er over discussiëren of Liverpool wel een topclub is, maar ik denk van wel. Momenteel zitten ze misschien in zwaar weer, maar die gaan er wel weer bovenop komen. En Ajax heeft natuurlijk ook een goeie slag geslagen. Zonder Suarez ging het af en toe moeizaam, maar het ging wel. Zijn vertrek zal op termijn zeker wel goed worden verwerkt, en dan hebben ze het geld in ieder geval in de pocket.

Geplaatst:

Ja, ik denk met het verkopen van Suarez dat ze het kampioenschap weggooien, maar een competitie kan heel raar lopen.

Geplaatst:

Daarentegen komt Sulejmani weer helemaal terug van weg geweest

Is dat niet een beetje voorbarig? :cab: Hij heeft één goede wedstrijd gespeeld (NAC), verder heeft hij ook niets gepresteerd in 2 jaar.

Ik vind hem de afgelopen weken best goed spelen, hij heeft eindelijk een basisplaats en vertrouwen, ik denk dat Ajax daar van gaat profiteren.

Ja, ik denk met het verkopen van Suarez dat ze het kampioenschap weggooien, maar een competitie kan heel raar lopen.

Als ze dat niet al hadden gedaan. Ik denk dat dit team van Ajax te onervaren is, De Zeeuw is wat ouder maar verder alleen maar jonge jongens. PSV kampioen! :dans:

Geplaatst:

Ik vind hem de afgelopen weken best goed spelen, hij heeft eindelijk een basisplaats en vertrouwen, ik denk dat Ajax daar van gaat profiteren.

Over welke wedstrijden heb je het dan? Tegen Utrecht was het, net zoals het hele team van Ajax, een drama. En tegen Feyenoord stak hij er ook niet boven uit. Alleen tegen NAC speelde hij echt goed.

Één wedstrijd, dat wil toch niets zeggen? Ik kan me de bekerwedstrijd PSV - Feyenoord (0-3) van vorig jaar nog herinneren waarin El Ahmadi de sterren van de hemel spelen terwijl hij daarvoor en ook daarna weinig meer presteerde.

Laat Sulejmani eerst maar eens 10 wedstrijden goed spelen.

Geplaatst:

Als ze dat niet al hadden gedaan. Ik denk dat dit team van Ajax te onervaren is, De Zeeuw is wat ouder maar verder alleen maar jonge jongens. PSV kampioen! :dans:

Ik hoop het, maar ik denk dat ze het moeilijk zullen krijgen tegen Twente.

Vandaag PSV tegen Willem II moet gewoon een minimale 3-0 overwinning worden. Twente tegen Feyenoord zie ik ook geen problemen voor Twente, want Feyenoord is nog steeds drama. Ajax tegen NAC na Breda toe zie ik Ajax niet zo 1,2,3 winnen. Nog een mooi opvallende wedstrijd sc Heereveen - FC Groningen. De derby van het Noorden.. Een overwinning voor Groningen denk ik.

Geplaatst:

Hoezo zou Ajax niet winnen?

Het is weer tegen NAC dus moet gewoon 2-0 kunnen worden.

Vorige keer in de beker was het 4-1 dus moet wel lukken denk ik.

Geplaatst:

Weet ik niet nick, Soms speelt NAC ook wel raar moet ik zeggen. Ik denk dat dat gelijkspel wordt, PSV wint gewoon van Willem II en Twente zal ook winnen.

Geplaatst:

Ajax kan verschrikkelijk goed spelen, maar kan ook zo belabberd spelen dat het van Willem II nog wel kan verliezen. Ze spelen te wisselvallig om te kunnen zeggen "NAC was afgelopen week een makkie, nu weer!". Eerst zien, dan geloven.

Geplaatst:

Hoezo zou Ajax niet winnen?

Het is weer tegen NAC dus moet gewoon 2-0 kunnen worden.

Vorige keer in de beker was het 4-1 dus moet wel lukken denk ik.

Uuu.. maar weet je wel dat het in Breda is??? Dat is iets compleets anders dan in Amsterdam. Ik zeg het je, als NAC 120% gemotiveerd is, dan verliest Ajax of spelen ze gelijk. En NAC heeft ook nog het publiek achter zich.. Ik gok een 1-1..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...