NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ja, maar hoeveel inpact zou het hebben op de ajacieden als ze uit spelen? Weinig verschil. In de ArenA heeft Ajax wellicht de stemming voor zich. Maar tegen NAC moet wel te winnen zijn. Ookal is het uit. We zullen zien. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Vandaag PSV tegen Willem II moet gewoon een minimale 3-0 overwinning worden. Au! Zelfs tegen 9 man had PSV tot diep in de blessure tijd nodig om overwinning veilig te stellen. Unglaublich. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 ! Roda verliest met 5-2 van Vitesse? Wat is dit? Ik begrijp er niks van. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Vandaag PSV tegen Willem II moet gewoon een minimale 3-0 overwinning worden. Au! Zelfs tegen 9 man had PSV tot diep in de blessure tijd nodig om overwinning veilig te stellen. Unglaublich. Balen dat ze in de laatste minuut toch nog de overwinning wisten te pakken. Maar ik moet eerlijk toegeven: de winst voor PSV was zwaar verdiend. Overigens speelde Vitesse heel aardig voetbal gisteren. Nu zijn ze Feyenoord al voorbij en komt de nacompetitie wel héél dichtbij voor Been en z'n mannen jongetjes. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Overigens speelde Vitesse heel aardig voetbal gisteren. Ik snap 't dus echt niet. Ferrer's bijgeraapt zooitje dat Roda JC met 5-2 opzij zet? 3 gelukstreffers zullen het wel zijn geweest, heb de wedstrijd niet gezien. Nu zijn ze Feyenoord al voorbij en komt de nacompetitie wel héél dichtbij voor Been en z'n mannen jongetjes. Ach.. Feyenoord is nu een serieuze degradatiekanidaat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Overigens speelde Vitesse heel aardig voetbal gisteren. Ik snap 't dus echt niet. Ferrer's bijgeraapt zooitje dat Roda JC met 5-2 opzij zet? 3 gelukstreffers zullen het wel zijn geweest, heb de wedstrijd niet gezien. Heel knap hoe je altijd kunt oordelen zonder die wedstrijd te zien. Post alsjeblieft niet dit soort onzin. Je weet niet of het gelukstreffers zijn, want je hebt het niet gezien! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ajax 0-1 door een fout van NAC achterin. ^^ Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Gisteren een zwaar bevochtte overwinning geboekt op Willem II.. Tsjah.. zoiets is gewoon onderschatting. Je komt in de 1e helft achter. Dan weet je dat een club als Willem II met 11 man voor de goal gaat liggen. Er gaan 2 mensen met rood eraf ( waarover te discusieren valt, want ik denk dat een rode kaart te zwaar was). Dan heb je geluk een keer mee (woensdag niet) en schiet je in de blessure tijd de 2-1 binnen. Notabene Zeefuik Wel weer balen dat FC Twente op dezelfde manier wint als PSV... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 En Ajax wint weer met mooie cijfers: 3-0. Ik wil niet veel zeggen, maar dat was precies tegen mijn verwachtingen in. Ik dacht dat Ajax het lastig zou krijgen, PSV er overheen zou walsen en ook Twente niet al teveel moeite zou hebben. Maar ja, zoals Leon hierboven zegt: onderschatting. En dat is vaak de grootste tegenstander. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Pffff. Op de valreep net 2-1, door Ruiz. Dadelijk maar eens kijken wat er goed en niet goed ging. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Wel een mooi doelpunt van Swerts ingeval Alleen Feyenoord had misschien wel een puntje verdient. Ajax gewoon 3-0 gewonnen was volgens mij niks op af te dingen.. Had gehoopt dat Feyenoord misschien zou stunten tegen Twente. Niet dus.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Twente speelt echt mager tegen het Feyenoord van nu. Ajax speelt gewoon een lekkere 3-0. Heerenveen won met 4-1 van Groningen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Heerenveen won met 4-1 van Groningen? Andersom uiteraard. Groningen was heer en meester in Heerenveen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Oh, ik zat radio te luisteren verstond het niet helemaal goed denk ik. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 En ADO walst even over Exelsior heen met 5-1. Poeh poeh, die doen het echt goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.