Jump to content

car mods werken niet


Wesleyty

Recommended Posts

Ik heb GTA IV.

maar ik wil car mods instaleren.

heb de tut al gevolg van SparkIV. heb alles geinstalleeert maar ze willen er niet.

dus wie kan me helpen ermee? want ik heb alle stappen goed doorgevolgd. maar helaas

Wie kan me helpen?

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...

Well dit probleem heb ik dus ook.

Ik heb de neiuwste sparkIV, heb de patch 1.0.4.0 gedownded. Daarna een mod van het internet gehaald unpacked met winrar. Dan heb ik sparkIV gebruikt en heb ik die naam verander van .... naar BV: banshee.

Dan save geklikt. Dan als ik bij wft file ga kijken in mijn sparkiv zie ik geen preview dus dacht ik dat het gelukt was omdat het een mod was. BTW alles in adlministrator uitgevoerd.... Dus ik start GTAIV maar ofterwel krijg ik de error daty gtaiv niet meer werkt of hij blijft hangen voor ik kan spelen net na het aanmelden op windows live.

Ik heb gtaiv nog maar 2 weken en ik ben al 2weken bezig met die mods, maar het lukt me niet hetzelfde met die scripts enzo.

Als iemand eens echt goede hulp zou kunnen bieden dat zou fantastisch zijn! Heb al 40+ tutorials bekeken en ik doe echt alles wat ze zeggen in die vids maar toch wil het MIJ steeds niet lukken ...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...