onbekendeIV Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Ontwikkelaar Mad Studios Uitgever EA games Genre Race games Platforms Xbox 360, PS3, PC Aantal spelers minstens 1 verder nog niet bekend Release 29.03.11 Demo niet beschikbaar UPDATE!! Het was al langer bekend dat EA met het spel bezig was, maar EA het nu officieel aangekondigd dat er een vervolg komt op Need for Speed: Shift. Need for Speed Shift 2 Unleashed, de naam die het spel heeft, is volgens EA het ultieme vervolg op het eerste deel. Net als bij het eerste deel werkt Slightly Mad Studios aan het spel. Need for Speed Shift ging 5 miljoen keer over de toonbank, en dat was de reden voor EA om een vervolg te maken. Need for Speed: Shift 2 Unleashed verschijnt in het voorjaar van 2011. Slightly Mad Studio gaat zich meer richten op de zogenaamde 'Drivers Battle' waarbij rijders de beste proberen te zijn op banen wereldwijd, of tegen vrienden. Need for Speed Shift 2 Unleashed moet de speler het echte authentieke racegevoel geven, volgens Marcus Nilsson, uitvoerend producent. Zo werken ze samen met echte racecoureurs om dat gevoel te realiseren. Shift 2 Unleashed zal ook draaien om een compleet nieuwe rendering engine, met een enorme upgrade van de graphics die ervoor zorgt dat de speler zich middenin de actie bevindt. Naast dat introduceert de ontwikkelaar een helmcamera die in de zogenaamde open-wheel voertuigen een nog grotere ervaring bezorgen. http://www.youtube.com/watch?v=ozFQlS6Ancg&feature=player_embedded Website; http://www.needforspeed.com/shift2unleashed Eigen meningAch ja... Ieder jaar een nieuwe NFS. het wordt zowat wat uitgemelkt, maar hoe hij wordt kan ik nog niet beoordelen! nog 2 dgn Bewerkt: 29 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
Dakendak Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Misschien wel, maar Gran Turismo wordt ook uitgemolken. Overigens: dat ze blijven uitkomen wilt zeggen dat veel mensen het spel leuk vinden/gekocht hebben. Met tegenvallende verkoopcijfers gaan ze heus geen vervolg maken hoor. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 (bewerkt) Misschien wel, maar Gran Turismo wordt ook uitgemolken. Overigens: dat ze blijven uitkomen wilt zeggen dat veel mensen het spel leuk vinden/gekocht hebben. Met tegenvallende verkoopcijfers gaan ze heus geen vervolg maken hoor. vind wel dat de afgelopen delen niet zo met open armen werden ontvangen door critici maar wel goed verkopen. ik denk dat de kritiek heeft gezorgd voor nieuwsgierigheid bij spelers. Bewerkt: 6 augustus 2010 door onbekendeIV Reageren
paul007 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 vind wel dat de afgelopen delen niet zo met open armen werden ontvangen door critici maar wel goed verkopen. ik denk dat de kritiek heeft gezorgd voor nieuwsgierigheid bij spelers. Daar komt bij dat de echte fans van NFS de games meestal wel kopen. De NFS-serie bestaat natuurlijk al een lange tijd. Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Shift is een hele andere soort NFS die eigenlijk de naam NFS niet hoort te dragen,het spel is namelijk op alle punten beter, alleen de AI is waardeloos. Ik heb het spel nooit kunnen spelen(Ga geen geld dokken voor een spel met de naam NFS, een spel dat van EA is of een spel met GFWL) maar dit is van wat ik heb gelezen. Ook was Shift goed modbaar. Nu gaat er 2 jaar tussen Shift en Shift 2 zitten, en dat is imo een best goede marge(maar please, haal die naam NFS eruit), in tegenstelling tot wat nu met de meeste spellen gebeurt. Zo zie je, mass effect was best succesvol, nu zit de derde eral aan te komen en dat allenaam in nog geen 3 jaar tijd. Ook DiRT, DiRT2 is nog neit eens zo super lang uit, maar de derde komt er alweer aan. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Shift is een hele andere soort NFS die eigenlijk de naam NFS niet hoort te dragen,het spel is namelijk op alle punten beter, alleen de AI is waardeloos. Ik heb het spel nooit kunnen spelen(Ga geen geld dokken voor een spel met de naam NFS, een spel dat van EA is of een spel met GFWL) maar dit is van wat ik heb gelezen. Ook was Shift goed modbaar. Nu gaat er 2 jaar tussen Shift en Shift 2 zitten, en dat is imo een best goede marge(maar please, haal die naam NFS eruit), in tegenstelling tot wat nu met de meeste spellen gebeurt. Zo zie je, mass effect was best succesvol, nu zit de derde eral aan te komen en dat allenaam in nog geen 3 jaar tijd. Ook DiRT, DiRT2 is nog neit eens zo super lang uit, maar de derde komt er alweer aan. Het zou ook een mooie optie zijn dat de kat en muis delen de Naam NFS behouden en dat Shift apart spel wordt. bijv; Shift: world racing, Shift: supercharged. of zou dat niet zo zijn? Reageren
wesley123 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 ja, dat zou stukken beter zijn, over de langere termijn sowieso. NFS verkocht tot nu toe nog goed vanwege zijn bekendheid als een vet spel, nu dat grotendeels wel is verdwenen zou het loslaten van de naam stukken beter zijn, ten slotte heeft Shift niks, echt helemaal niks met de NFS naam te maken, dit is eigenlijk gewoon liften op het succes van de naam. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 (bewerkt) ja, dat zou stukken beter zijn, over de langere termijn sowieso. NFS verkocht tot nu toe nog goed vanwege zijn bekendheid als een vet spel, nu dat grotendeels wel is verdwenen zou het loslaten van de naam stukken beter zijn, ten slotte heeft Shift niks, echt helemaal niks met de NFS naam te maken, dit is eigenlijk gewoon liften op het succes van de naam. NFS staat voor mij als harde actie en pimp my ride over de top tuning, maar voor Shift 2 mogen ze wel wat nieuwe bakken toevoegen want elk deel is het bijna wel hetzelfde met wat kleine nieuwigheid. Doe eens gek EA! Doe eens wat appart qua wagens bijvoorbeeld; saab, volvo, opel, fiat, mercedes, en speciale wagens van officiele tuners zoals ABT en Ruff. kijk EA! als jullie willen concurreren als een simulatie spel die op de hoogte van forza en GT wil zitten, moet je ook hetzelfde niveau aan wagens, circuits, besturing (dat zuigt in Shift 1) en modes (miste time trail). Bewerkt: 7 augustus 2010 door onbekendeIV Reageren
wesley123 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 daar ben ik het volledig mee eens, de autos zijn altijd hetzelfde, in feite in elk spel zijn ze hetzelfde. Het is altijd een paar toyota's, mitsubishi's, subaru's etc. Maar nooit zie je er eens een saab in, een volvo of een fiat, terwijl dat toch ook lachen auto's zijn. eenm beetje meer variatie in autos is leuk, zo bijvoorbeeld ook SUV's enzo. Ook zouden DLC met carpacks en meer circuits een leuk idee zijn, zo houd je een spel in leven, iets wat eigenlijk nu alleen maar door modding gebeurt. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 7 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 ja precies DLC's, dat houd het leuk en lokt ook wel meer kopers op langer termijn. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ben op Shift nu wel uitgekeken hoor. Steeds diezelfde maps... diezelfde auto's en diezelfde AI ( met 300 door een bocht, leuk joh!! voor een kind van 8 ). Ik zou het leuk vinden dat ze eens een autobahn map erin gooien, en dat je dan naar diverse steden kan rijden met een Volvo V70. Dat Circuitracen is toch al uitgemolken bij Shift, en U2, Most Wanted en Pro street zag ik niks van in RL. Reageren
paul007 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ben op Shift nu wel uitgekeken hoor. Steeds diezelfde maps... diezelfde auto's en diezelfde AI ( met 300 door een bocht, leuk joh!! voor een kind van 8 ). Ik zou het leuk vinden dat ze eens een autobahn map erin gooien, en dat je dan naar diverse steden kan rijden met een Volvo V70. Dat Circuitracen is toch al uitgemolken bij Shift, en U2, Most Wanted en Pro street zag ik niks van in RL. NFS is ook geen serie die voor het realisme gaat alhoewel ze dat wel geprobeerd hebben met NFS Pro Street en Shift. Ze moeten gewoon arcade blijven, dat zijn de beste NFS-games. Wil je realisme? Speel GT5 of Forza. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 nfs pro street realisme? En ik kom zeker uit 1 of ander ver melkwegstelsel waar niemand nog van heeft gehoord... Pro Street is niks realisme, het is gewoon een carbon met een hele andere setting, that's all. Reageren
paul007 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) nfs pro street realisme? En ik kom zeker uit 1 of ander ver melkwegstelsel waar niemand nog van heeft gehoord... Pro Street is niks realisme, het is gewoon een carbon met een hele andere setting, that's all. Dat je van een ander ver melkwegstelsel komt waar nog niemand nog van heeft gehoord weet ik zelf ook niet, het zou misschien kunnen? Maar goed ik heb Pro Street zelf niet, ik heb alleen de demo gespeeld maar bij NFS Shift wilde ze wel meer het realisme opzoeken wat naar mijn mening geen goede zet is. Bewerkt: 8 augustus 2010 door paul007 Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Het enige echt slechte van Shift was de ongelofelijk slechte AI, verder was het spel gewoon op alle fronten beter. Zeker als je het vergelijkt met de carbon, most wanted enzo, wat allemaal dikke meuk was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.